شناسه خبر : 53457
یکشنبه 07 خرداد 1396 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همبستگی شیعیان نیجریه با شیخ عیسی قاسم

اعضای جنبش اسلامی نیجریه با شرکت در یک راهپیمایی گسترده، به جنایات رژیم آل خلیفه اعتراض و خواستار آزادی شیخ عیسی قاسم شدند.

 اعضای جنبش اسلامی نیجریه پس از حضور در نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی اعتراضی، جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین در قبال شیخ عیسی قاسم و پیروان او را محکوم کرده و با مردم بحرین و تمامی ستمدیدگان جهان اعلام همبستگی کردند. در این راهپیمایی که در شهر کانو برگزار شد، تظاهرکنندگان با حمل پرچم‌ها و پوسترهایی خواستار توقف ظلم و ستم به مردم بحرین شده، همبستگی‌ جنبش اسلامی نیجریه تحت رهبری شیخ ابراهیم زکزاکی با شیخ عیسی قاسم و پیروانش را اعلام کردند. «مالام سنوسی عبدالقادر کوکی» رهبری راهپیمایی اعتراضی را بر عهده داشت. در این راهپیمایی عبدالقادر با سخنرانی برای تظاهرکنندگان، همبستگی شیعیان نیجریه را با شیخ قاسم اعلام کرده و خواستار توقف ظلم و ستم و سرکوب‌های رژیم آل خلیفه شد. وی همچنین پیروان شجاع و دلیر شیخ قاسم را برای حمایت از رهبرشان و مقاومت در برابر ظلم و ستم رژیم سرکوبگر بحرین تحسین کرد.
وی همچنین از این فرصت برای تکرار خواسته‌های جنبش اسلامی نیجریه برای آزادی بدون قید و شرط شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان و همسرش و دیگر اعضای جنبش از زندان استفاده کردند. عبدالقادر بار دیگر از دولت نیجریه خواست به حکم دادگاه فدرال عمل کرده و شیخ زکزاکی را از زندان غیرقانونی آزاد کند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi