شناسه خبر : 53468
یکشنبه 07 خرداد 1396 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات وداع با پیکر شهدای غواص

پیکرهای مطهر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس صبح روز پنج شنبه چهارم خرداد ماه ۹۶ از آبراه اروند وارد کشور شدند. ۱۸ تن از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند.

ورود پیکر‌ 130 شهید تازه تفحص شده - آبادان

پیکرهای مطهر 135 شهید دفاع مقدس صبح روز پنج شنبه چهارم خرداد ماه 96  از آبراه اروند وارد کشور شدند. پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و حوالی شهر کوت عراق تفحص شد که در عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک‌های دشمن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. 18 نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص با دست‌های بسته پیدا شده‌اند.

پیکر مطهر این شهدا در روز پنج‍شنبه چهارم خرداد ماه با استقبال مردم شهر اروندکنار شهرستان آبادان تشییع شدند. تشییع این شهدا از ساعت 18:30 به صورت سواره از یادمان شهدای اروند تا نهر قصر و از آنجا تا مسجد حضرت حجت بن الحسن(عج) در نهر حد بر دوش مردم اروندکنار تشییع شدند. همچنین مردم اروندکنار و شهرهای دیگر خوزستان از جمله مردم آبادان، خرمشهر و مینوشهر با حضور در مراسم شبی با شهدا، دعای کمیل را در کنار پیکر مطهر 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس زمزمه کردند.

پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده تا روز دوشنبه 8 خرداد ماه 96 در معراج شهدای اهواز جهت زیارت عموم مردم قرار دارد. مردم خوزستان برای زیارت این شهدا به مدت دو روز در تمام ساعات روز و بالاخص ساعات افطار تا اذان صبح می‌توانند به معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمود وند) مراجعه کنند. پیکر مطهر این شهدا در روز دوشنبه 8 خرداد ماه 96 جهت انجام عملیات شناسایی هویت به معراج شهدای مرکز در تهران منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi