شناسه خبر : 53469
یکشنبه 07 خرداد 1396 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین جزئیات از هویت شهدای تازه تفحص شده اعلام شد

کشف پیکر خلبان دفاع مقدس و شهید جانباز با پای مصنوعی

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به هویت برخی از شهدایی که اخیرا از آبراه اروند وارد کشور شدند از شناسایی برخی پیکرها خبر داد.

ورود پیکر‌ 130 شهید تازه تفحص شده - آبادان

پیکرهای مطهر 135 شهید دفاع مقدس صبح روز پنج‌شنبه چهارم خرداد ماه 96  از آبراه اروند وارد کشور شدند. پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و حوالی شهر کوت عراق تفحص شد که در عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک‌های دشمن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. 18 نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص پیدا شده‌اند.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به هویت پیکر مطهر شهدا گفت: احتمالا یکی از شهدا خلبان است که پیکر مطهر او در منطقه کوت پیدا شده است. یک شهید جانباز هم داریم که یک پایش قطع شده و با پای مصنوعی به عنوان بی سیم چی در عملیات کربلای 4 شرکت داشته است.

وی در ادامه با اشاره به پیکر مطهر شهدای غواصی که در جزیره ام الرصاص تفحص شده‌اند گفت: چند تن از این شهدا هم غواص بوده‌اند که پیکر سه تن از این شهدای غواص با دستان بسته پیدا شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi