شناسه خبر : 53489
دوشنبه 08 خرداد 1396 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تظاهرات شبانه‌روزی حمایت از شیخ عیسی قاسم و خانواده شهدا

از زمان دستگیری شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و شهادت جمعی از شیعیان این کشور مناطق مختلف بحرین همچنان صحنه برگزاری تظاهرات در حمایت از مرجعیت و خانواده‌های شهدای محله الدراز است و مردم و علما تاکید کرده‌اند که تا انتقام خون شهدا را نگیرند خیابان‌ها را ترک نخواهند کرد.

بحرینی‌ها با برگزاری تظاهرات، راهپیمایی و تحصن شبانه‌روزی در مناطق مختلف این کشور، ضمن محکوم نمودن حمله به منزل شیخ عیسی قاسم و دستگیری ایشان بر حق خانواده‌های شهدا در تحویل گرفتن اجساد فرزندانشان و تشییع و خاکسپاری آنها تاکید کردند. منابع خبری نوشته‌اند که رژیم آل خلیفه شهدای محله الدراز را بدون غسل و کفن و نیز بدون حضور خانواده‌های آنها دفن کرده است. خانواده‌های شهدای محله الدراز نیز روز گذشته از رژیم آل‌خلیفه خواستند تا اجساد فرزندانشان را به آنها تحویل دهد تا خودشان مراسم کفن و دفن و تشییع فرزندانشان را انجام داده و اجساد آنها را در قبرستان‌هایی که خودشان تعیین می‌کنند، دفن کنند. علمای بحرین نیز با صدور بیانیه‌ای خواهان ادامه حضور گسترده مردم بحرین درراهپیمایی برای الزام رژیم آل خلیفه درتحویل پیکرهای شهدا به خانواده‌های آنان شدند.
گفتنی است نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه‌شنبه(2خرداد) و پس از دیدار پادشاه بحرین با ترامپ و ملک سلمان به منطقه الدراز و منزل شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن 6 تن، وی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند. چند روز بعد خبر رسید دولت عراق به درخواست آل‌خلیفه برای پذیرفتن شیخ عیسی قاسم جواب رد داده است. در جریان حمله کماندوهای سعودی و بحرینی به منزل شیخ عیسی قاسم، 200 نفر از مردمانی که برای حفاظت از جان رهبرشان در محل حضور داشتند نیز زخمی شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi