شناسه خبر : 53496
چهارشنبه 10 خرداد 1396 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قوانین ثبت شده بر دفترچه آرزوها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: حل مشکلات ایثارگران باید اولویت اول مجلس و دولت باشد

فاش نیوز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی کفت: مجلس و دولت باید پا به پای هم حرکت و تعامل داشته باشند.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تبیین عملکرد یک ساله مجلس دهم خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید پا به پای هم تعامل داشته باشند و این تعامل باید دو سویه  و در جهت خدمت به مردم باشد.

 وی تاکید کرد: دولت دوازدهم بدون کمک و همراهی مجلس نمی تواند موفقیت هایی را داشته باشد چرا که مجلس نهادی قانون گذار است و ریل گذاری کارهای اجرایی در مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هم بدون دولت نمی تواند موفق باشد تصریح کرد: دولت مجری قوانین مصوب در مجلس است و باید نسبت به قوانینی که توسط نمایندگان ملت به تصویب می رسد مقید و پایبند باشد و خود را مسئول بداند .

گودرزی با یاد آوری وظایف مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس هم باید محدودیت های دولت را رعایت کند و دیدگاه های دولتی ها را نادیده نگیرد و نگاه آنها را در بحث قانون گذاری درمسائل مختلف کشور دخیل بداند و یک قانونگذاری حقیقی و واقعی انجام دهد و اینطور نباشد که قانونی که تصویب می شود فقط در دفترچه آمال و آرزوها و بر روی کاغذ باشد.

  عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه قانون باید ظرفبت اجرایی هم داشته باشد اظهار داشت: در حوزه ایثارگران هم طبعا تاکنون یکسری مسائل و مشکلات بر زمین مانده است و دولت و مجلس باید در کنار هم تلاش و کوشش کنند تا به این قشر محروم و زحمتکشی که پرچم عزت و افتخار و مایه غرور ملی است خدمات رسانی کنند تا اگر روزی تهدید و خطری برای کشور بوجود آید مردم بدانند که نظام  و کشور قدردان زحمات ایثارگران است و از آنها به راحتی چشم پوشی نمی کند و آنرا نادیده نمی گیرد.

 گودرزی با بیان اینکه در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه کوتاهی شده است تصریح کرد: قانون باید در همه زمینه ها  لحاظ شود و به سمت حل مشکلات کلان کشور برویم  و اگر اولویت بندی کنیم می توانیم بودجه های مناسبی به طرح ها اختصاص بدهیم  و در این رابطه حل مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید به عنوان اولویت اول مجلس و دولت باشد، چرا که اگر امنیت در کشوری وجود نداشته نباشد اقتصاد، فرهنگ، سیاست و تمامی ظرفیت های آن کشور معطل خواهد ماند و امنیت امروز کشور را مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

شکایت ۵۲ نماینده مجلس از هیئت نظارت بر انتخابات شوراها

  سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس دهم در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: مردم با گرایش ها و سلایق مختلف به صحنه انتخابات آمدند و حماسه آفریدند و با حضورشان در پایِ صندوق های رای، مردم سالاری حقیقی را در ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و یاس و ناامیدی را برای دشمنان انقلاب فراهم کردند، این مردم که با وجود تمام مشکلات و گلایه ها این چنین در صحنه حضور یافته و عزت و اقتدار نظام را تثبیت می کنند حقیقتا" شایسته خدمت اند و همه گروه ها و جریانات کشور باید قدردان و خادم ملت باشند و در جهت کمک به آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

 گودرزی در پایان در خصوص درخواست بیش از 52 نماینده مجلس از لاریجانی درمورد تحقیق و تفحص از عملکرد هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نشان کرد: در جلسه روز چهارشنبه (۱۰ خرداد ماه ) هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت ۵۲ نماینده مبنی در مورد عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات شوراها را بررسی خواهد کرد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام

سیاست ؛؛ ‌ مانند یک پتوی کوتاه است.
آن را بالا می‌کشید، انگشت شستتان بیرون می زند؛
آن را پایین می‌کشید شانه‌هایتان از سرما می لرزد...

آدم های احمق ،
مدام در حال تست اندازه پتو هستند و زندگی خودرا نمی فهمند ولی‌ آدم‌های سیاس رند زانوهاى خود
را کمی‌ خم میکنند و شب راحتی‌ را سپری می کنند.

جناب محترم ..... ما خودمون سیاه رو حوضی بودیم لطفا مارو سیاه نکنید !!!
جناب محترم .... تویه این مملکت نون توفیرش هزارتومن به سی شاهیه !!!ما نون کیلویی سی شاهی هم خوردیم لطفا توبره گدایی شب جمعه بازار عبد العظیم رو دوشمون ننداز !!!
جناب محترم ... قبل از جنگ عراق علیه ایران ؛؛
عراق یکصدو سه بار به پاسگاههای مرزی ایران حمله کرده بود و هر بار این مرزداران وطن دوست بودند که شجاعانه دفاع کردند ؛؛ لطفا ما رو وارد جنگ بی بنه و بته نکنید .!!!! یا علی مدد .
تا شماها تعاملتان را دوسویه کنید معدود جانبازان زنده هم از این دنیای فانی رخت می بندند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام ازنمایندگان مجلس بخصوص نمایندگانی که دررابطه بامعیشت واحقاق حق جانبازان تلاش میکنند عاجزانه تقاضامندم سازمان تآمین اجتماعی وایثارگران سپاه را ملزم به اجرای ماده 38برای جانبازان 25درصد نمایید در این راستا پروندهای بسیجیان جانباز 25درصد رابنا بردلایلی که آن راعدم تخصیص بودجه ازطرف دولت میدانند اجرایی نمیکنند جادارد نمایندگان دلسوز ازحق این ایثارگران که سالهاست بلاتکلیف مانده وحال اجرایی نمیکنند پیگیری نمایند از نمایندگان دلسوز وقدرشناس تشکر وقدردانی بعمل میآید
سلام .واقعا خجالت اور که انقدر سست وسهل انگاری درتعامل دولت ومجلس وجودداردکه جانباز میگوید تا شما به هماهنگی برسید مارفتیم ان دنیا.بگذریم اگر قرار است کاری بکنید برای فرزندان ما قدمی بردارید که ازما گذشته.هزینه دانشگاه فرزندان جانبازان زیر ۲۵%راکم کنید واقعا با جسم مجروح این همه هزینه دانشگاه ازاد سخت است مسئولین بعدازمردن سهراب نیایید برای خودجانباز هزینه را حذف کنید انقدراز جانبازان دورید حتی فکر نمیکنید که جانباز حداقل ۵۵سال دارند زمان رفتن دانشگاه جبهه بودند اگه نمیخواهید کمکی کنید برای خود جانباز همه کار بکنید چون هیچ کس را شامل نمیشود راحت .
اینقدردردنیا غرق شدن حتی نمیشینند کمی تفکرنمایندکه ببینن حداقل چه کارهایی میتونن انجام بدن که بارمالی هم نداره مثلا الان فصل نقل انتقالات دانشجویان دانشگاهها مجاب بشن فرزندان دانشجو را به شهرخودشون انتقال بدن اگر اینکارعملی شدبدونید بنده دروغ گفتم وگرنه همان خاکن که هستن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi