شناسه خبر : 53506
سه شنبه 09 خرداد 1396 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هم تبریک و هم تسلیت!

خیال‌تان تخت! ما حتی علیه شما هم، منطقی هستیم و هرگز ترمز نمی‌بریم، چه رسد به نظم و نظامی که جانانه دوستش می‌داریم! حالا ذره‌بین بیندازید!

حسین قدیانی (فرزند شهید) - «دروغ» کسب و کار زنجیره‌ای‌هاست! و از آنجا که دروغگو، ذاتا پررو هم هست، شاید بی‌حکمت نباشد که «رو» اینقدر در «دروغ» آشکار و هویداست؛ د«رو»غ! آری! بسی وقیح و دروغگو و پررو هستند این زنجیره‌ای‌ها که با وجود «تبریک» قالیباف و نیز «ابراز موفقیت» رئیسی، تیتر می‌زنند: «چرا نامزدهای رقیب، به فرد منتخب، تبریک نگفتند؟!» هم سال ۹۲ و هم امسال، نامزدهای قانونگرای جبهه کار و خدمت، شگفتا! در حالی از در «تبریک یا ابراز موفقیت» زودهنگام وارد شدند که هنوز شورای نگهبان بر صحت انتخابات، مهر تایید نزده بود!

ارزش این کار اما وقتی مضاعف می‌شود که از یاد نبریم در همین انتخابات اخیر، هم مستند به شواهد، اعتراضات متقنی وجود داشت؛ هم رکورد بیشترین رأی نامزد دوم با ما بود؛ هم رکورد کمترین نصاب رأی نامزد اول با رقیب بود؛ هم نقشه‌های زشتی برای لبریز کردن کاسه صبر جریان انقلابی وجود داشت و هم اینکه نامزد دوم این انتخابات، در قیاس با نامزد دوم ۸۸ حدود ۳ میلیون رأی بیشتر داشت! با وجود این ۶ مؤلفه اما شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶ جریان متعلق‌تر به انقلاب، نشان داد به قانون و مدنیت هم، از قضا تعلق خاطر بسیار بیشتری نسبت به حریف خود دارد!

حال، تو ببین این زنجیره‌ای‌ها چقدر رو دارند که به دروغ، نامزدهای ما را متهم به بی‌اخلاقی می‌کنند! پس «تبریک» گفته شده اما بلاشک خروج از «اعتدال» است که به ‌موازات این تبریک، «تسلیت» به جریان متوهم و متوحشی نگوییم که ۸ سال پیش، هم انتخابات را باخت، هم اخلاق را! این از این!


و اما سخنی با دوستان انقلابی و همسنگران حزب‌اللهی! آنچه شما در این ۱۰ روز بر مدار صبر و بصر انجام دادید، اگر در روزهای آتی هم ادامه یابد، باورم هست برای همیشه در تاریخ ایران عزیزمان، محفوظ و ماندگار خواهد ماند. جریان فتنه بنا داشت و هنوز هم دارد که با راه‌رفتن روی اعصاب ما، ما را وادار به همان کاری کند که ۸۸ خودشان انجام دادند! با کدام هدف؟! هدف یر به یر شدن! که اگر همین من، جایی دوباره از فتنه ۸۸ فتنه‌گران نوشتم، اینها در جواب، اشاره کنند به شلوغ‌کاری‌های خیابانی ما در مقطع فعلی، که البته با هوشیاری مثال‌زدنی جریان انقلابی، سرشان به سنگ خورد!

یاران همیشه همراه! متانت انقلابی و بصیرت باشکوه این روزهای شما، لکه ننگ فتنه را بر پیشانی سیاه جریان متقلب فتنه‌گر، الی‌الابد تثبیت کرد! و این پیروزی کمی نیست! از یاد نبریم که بعد از ۲۲ خرداد، انتخابات ۲۹ اردیبهشت، اولین انتخاباتی بود که رئیس‌جمهور مستقر، خود نیز نامزد آن بود! شاید به سبب مشغله‌های ذاتی متأثر از برد و باخت، خود ما هم خیلی متوجه کار بزرگی که انجام دادیم، نبودیم و نباشیم اما به شرط ادامه همین روند متین و متمدن در روزهای آینده، حتم دارم «نتیجه امتحانات شنبه۳۰ اردیبهشت ۹۶» در فردایی نزدیک «نتیجه انتخابات جمعه؛ ۲۹ اردیبهشت ۹۶» را کاملا ذیل خود تعریف کند! القصه! «ترس بزرگ» از همین «قضاوت تاریخ» است که می‌بینیم جریان فتنه، اینقدر اهتمام دارد تا ما را عصبانی کند، علیه نهادهای نظام بشوراند، متفرق کند و اگر شد اعتراض مدنی ما را به کف خیابان بکشاند!

این جریان پررو، وقیح، آلوده، متوهم، متوحش و دروغگو، خوب می‌داند که منتج از صبر و بصر این روزهای ما، تا چه میزان رسوایی این جماعت در آینده، اولا بیشتر و ثانیا ماندگارتر می‌شود! عزیزان! سیلی متانت این روزهای شما، هیچ کم از سیلی حضور یوم‌الله ۹ دی نداشته و ندارد!

شما آنقدر نوشته‌های این برادر کوچک خود را دنبال کرده‌اید که بدانید من هرگز از خرج اصطلاح «۹ دی دوم» برای فلان حماسه و بهمان راهپیمایی، استفاده نکرده‌ام هیچ، رفقای این کاره را هم، متذکر شده‌ام اما این بار واقعا می‌خواهم سخن از یک «۹ دی دیگر» بگویم که نه در خیابان انقلاب، بلکه در بستر صبر و بصر شما انقلابی‌های متمدن و حزب‌اللهی‌های متین رخ داد! و همین است که جریان مقابل را به نقشه‌کشی وادار کرده!

و اینکه اینقدر راحت و در نهایت رو و وقاحت، دروغ بگویند! هان ‌ای دشمن‌دوستان! نقشه‌تان به لطف و عنایت الهی نگرفت! می‌توانید از امت حزب‌الله، عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید! بنا داشتید ما را به همان راه بکشانید که خود رفتید، لیکن غافل بودید که اصلا و اساسا بدیهیات و ابتدائیات و مسلمات هرگز به ما اجازه نمی‌دهد مثل شما متوهم و متوحش باشیم!

من در ادامه فلان جمله روزهای ماضی خود که مع‌الاسف به غلط فهم شد، نیز به شهادت آنچه روزهای گذشته از امت حزب‌الله و در کمال صبر و بصر سر زد، جا دارد بنویسم که اگر قانونی هم نبود، باز ما از راه شما نمی‌رفتیم، شاید یکی هم به این دلیل که ما بزرگ‌شدگان سفره پدر و مادر خود هستیم، نه حقوق‌های نجومی! و نه اموال بیت‌المال! آری! از تأثیر لقمه‌های نجومی در فتنه‌آفرینی و تمرد از قانون، هرگز نمی‌توان غافل شد! پس به شما، هم تبریک عرض شد و هم تسلیت!

خیلی هم لازم نیست ذره‌بین روی مطالب این حقیر بیندازید! من اگر جایی مجازی و نه چندان رسمی، سخنی برآمده از قلبی شکسته گفتم، فی‌الحال اما می‌نویسم؛ بنا به تعبیر زیبای «شهید بهشتی»، «شهید» از آنجا که «افتخار» است، به دست می‌آید، نه آنکه از دست برود! هیهات!

«جمهوری اسلامی» جان هیچ شهیدی را نمی‌گیرد الا آنکه با عنایت الهی، به رزمنده غرق در خون آماده برای عروج، جانی دوباره و حیاتی دگرباره ارزانی کند! پس خیال‌تان تخت! ما حتی علیه شما هم، منطقی هستیم و هرگز ترمز نمی‌بریم، چه رسد به نظم و نظامی که جانانه دوستش می‌داریم! حالا ذره‌بین بیندازید!

اینستاگرام
درود بر آقای حسین قدیانی و قلم رسایی که دارد انشاءالله اجر شما با امام حسین بخاطر همه تلاش ها و قدم هایی که در راه حق و اسلام برمی دارید.
افسوس به حال فاش نیوز و آقای ساقی که خیلی بی طرف هستند !!
اما فقط !! هر متنی که آب بر آسیابشون بریزه را باتصویر کاتب و به صورت ویژه و ماندگارطولانی مدت نشر و بازتاب می دهند
جناب آقای ساقی در همین فاش نیوز بعد از پیروزی دکتر روحانی با اکثریت قاطع آراء پیامی را ارسال کردم و عرض کردم با احترام به ایثارگرانی که دیگر کاندیداها رای داده اند،
می خواهم از طرف خودم و ایثارگرانی که به دکتر روحانی رای داده اند انتخاب ایشان را تبریک عرض کنم
اما دریغ که منتشر نکردید
این کینه و حقد بس نیست ؟ هر کار که می کنید چون انگیزه الهی در آن نیست جواب عکس می دهد اما عبرت نمی گیرید !!!
برایم اصلا مهم نیست که دیگر برای شما چیزی بنویسم و نشر ندهید ! چون زبان و قلمم نان تملق نخورده
فقط این را بدانید که حق آن چیزی که شما فکر می کنید و در صدد القای آن هستید نیست
یوم تبلی السرائر فما له من قوه ولا ناصر "سوره مطففین"
عزیزان! سیلی متانت این روزهای شما، هیچ کم از سیلی حضور یوم‌الله ۹ دی نداشته و ندارد!


فرزند شهید عزیز ، حیف که این متانت زیاد ما، عمریه رو دلخون و دستیابی به اهداف را دورتر کرد . اما من معنا و نتایج این متانت را درک می کنم . اگه عده ای چهارسال پیش یه کوچولو از اسم و مقامشان به ما کمک می کردند الان رییسی نباید اینجا کمترین رای رو داشته باشه . اما اشکال نداره . خو این هم امتحانی بود از اثبات متانت ما و پای کار بودن ما ..علی هم رسیدید شکر خدا . حالا که فهمیدند انشالله با یه یا علی برای چهار سال آینده آماده میشیم ولی این معنیش این نیست که تو این مدت دست رو دست بذاریم که هر چه کردتد اعتراض نکنیم . اتفاقا از همین حالا باید کار کرد . متاسفانه انتخابات تو ایام درس و دانشگاه بود حزب اللهی های درسخوان دستشون بسته بود . الان فقط با مدرک معتبر میشه بیایی جلو ... هر چند گروه نفاق و دروغ مدرک دروغ و تقلبی هم بدن آب تکان نمی خوره اما ما اهل ریا و دروغ نیستیم . باید بچه ها با تعصب بیشتر کار کنتد ... هم در درس هم در فعالیت ... ما اگه زنده ماندیم و توان داشتیم هدفمان این است .بین خودمان باشد بعد خروش به جایمان، برنامه دارم که اولین اجتماع وحدت آفرینی بعد عید فطر برپا کنیم . من خیلی خوشحالم که خدا این همه متانت در وجود نازنین و دلشکسته ما قرار داده است . خیلی سخت گذشت اما من می دونم چه ایام باحالی دارم . فقط این نخاله خیلی ما رو اذیت می کند . انگار بار گردنش شده . فهمیده چه خبطی کرده . بدرک که تا آخر عمر باید با ترس و لرز زندگی کنه . اما ما می خواهیم بخاطر اهداف متعالی تری اصلا گذشته او را نبینیم . باید برای همگرایی با او هم یه فکری بکنم . خلاصه باید کار کرد . رو ما می تونید حساب کنید . امروز به یه جمع بسیار ارزنده ای رسیدم . بذارید از چم و خم کارشان سر دربیارم خودم براتون تعریف می کنم . اینم نشانه دیگری از آثار متانت است . دیروز از یه محفل شائبه دار خارج شدم و امروز یه وجودهای نازنین با متانتی خودشون ما رو به گروه دعوت کردند . خلاصه خوشحالم . خدایا شکررررررر به خاطر متانتم ...
موافق مطالب ارزنده دوستمان هستم اما علت این همه ظلم ودروغگوئی وتقلب برنامه ریزی شده چیست ورا قبل از 29 اردیبهشت کسی از بزرگان ودست اندکاران اعتراض نکردند وزیر کشور مثلا اصولگراست وزیر نظر این بزرگوار این همه کاستی بود را ورود نکرد تمام دستگاه های دولتی بسیج شدند وفرمانداران واستانداران بدون واهمه تبلیقات کردند وپول دادند از دهداران تا ...... وباید بگویم عزیزان کشور ما هم کم کم دمکراسی پوپولیستی وزور وتزویر شده وحال به حالا درست هم نمیشود چون این جماعت... هستند واگر همنان ساکت وبی تفاوت م بنشینیم جز حل شدن در جریان کاری هم از دستمان ساخته نیست لذا باید به فریبکاری انها تبریک گفت وبه مردم سالاری تسلیت حق یارتان
سلام
وزیر کشور اولین نفری بود که توسط روحانی پست گرفت ودر ستاد انتخاباتی ایشان بود پس اصلاحطلب است نه اصولگرا . اخه وزیر باشی ومخالف عقیده رئیس جمهور باشی ...مگه داریم مگه میشه
آقاي قدياني عزيزسلام
مطالبي که فرموديد همه فرض هاي شخصي شمابود و نتيجه هم حاصل آن فرضهاي غير واقعي است. رقيب شما بر خلاف نظرات شما دوست داشت تا به نظام اتهام مهندسي انتخابات زده نمي شد. آراي مردم به حلال و غيرحلال تقسيم نمي شد. به شوراي نگهبان پيشنهاد افزايش راي آقاي رييسي به 19 ميليون و کاهش آراي روحاني به 21 ميليون داده نمي شد.وزارت کشوري که توسط يک اصولگراي هم طيف شما اداره مي شود به بي کفايتي متهم نمي شد و بهتر بود همانند بازنده اصولگراي با مروت و جوانمرد انتخابات دوم خرداد 1376 بدون بهانه جويي به رقيب تبريک مي گفتيد تا در تاريخ و ذهن مردم جاودانه مي شديد نه حالاکه ادعاهاي واهي شما عليه اين انتخابات حتي توسط شوراي نگهبان نيز مردود اعلام شده است. دوستان عزيز مانند همه جاي دنيا بياييم با بررسي عملکرد خود دلايل شکست را بشناسيم و با رفع آن در انتخابات بعدي شرکت کنيم و آسمان و رسيمان را به هم نبافيم.
جناب منتقد سلام
بررسی علت انتخاب درست اما
رای ها حلال و حرام شد چون میدانیم برخی چگونه رای دادند و ندادند!
تخلفات هم توسط شورای نگهبان تایید شد و قابل انکار نیست و درحال بررسی ست
نیازی به پیشنهاد دادن برای تعداد رای نیست
وقتی رای خریداری شده باشد یا تهدید و تطمیع و ... که همه فهمدیند و به چشم دیدند، پس رای، رای خود مردم خیلی هم نبود!
با ابر نمیتوان جلوی تابش نور حقیقت را پوشاند
در انتخابات به هر روشی بالاخره رای آوردند، به سلامتی!
ولی حقایق را انکار نکنیم چون ماه پشت ابر نمی ماند!
سلام.....احسن به تو و صبر همه فرزندان انقلاب...
جناب آقاي ن سلام
اگر حرفهاي شما صحيح است چرا شوراي نگهبان صندوقاهايي که راي حرام در آن بوده را ابطال نکرد؟ اگر آراي خود مردم هم خيلي نبوده است چرا شوراي نگهبان ساکت است؟ اگر راي ها خريداري شده و با تهديد وتطميع حاصل شده به چه دليل شوراي نگهبان از آراي مردم صيانت نمي کند؟ راستي اگر اگر همين استدلال را ديگران براي انتخابات سال 88 ارايه نمايند کسي از آن دفاع مي کند؟
با سلام به جناب منتقد
به نظر شما میتوان الان رفت و افرادی را که رای شان را با ایران چک خریداری فرمودند پیدا کرد و ...؟
مسئله ما سیر و سیره ای ست که طی شد. یعنی رایی که بر راه راست و حقیقت داده نشده باشد، درست نیست!
شورای نگهبان نیز خود مرجع است و درحال بررسی
اگر کمی بیشتر مطلع شوید میبینید که این ادعا فقط ادعا نبوده. درست و شورای نگهبان هر طور صلاح کشور را ببیند عمل میکند.
ما در آن دخالت نمی کنیم
اما این راه خدایی نبود، فقط همین!
سلام ، از قدیم گفتند روی دنیا سیاه است.
بزرگترین پیروزی و جشن در پیروزی امتحان الهی است زیرا تثبیت رفتار اسلامی و اخلاق مدار یک پیروزی بزرگ است که در مقابل فتنه 88 انقلابی و غیر انقلابی را کاملا تفکیک کرد اما رجوع به قانون برای احقاق حق مردم و آرای واریزی یا واریز نشده علیرغم تایید تخلفات و جرایم گسترده یا تخلفات و جرایم ذکر نشده پیروزی بسیار عظیم و بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی به جا گذاشت که سالها در ویترین افتخارات امت مسلمان و انقلابی خواهند ماند. البته شکست بزرگ اپوزسیون خارج نشین نیز افتخار بزرگی است.
مسئولان اانتخابات دست روی دست گذاشتند که حامیان نامزد اصلاح طلب هر گونه رفتار خلاف و جرم را مرتکب شوند و باعث حذف میلیونها رای مردم که حق الناس است به نفع خودشان تغییر دهند حالا ضمن تایید نتیجه انتخابات موهوم میگویند قوه قضاییه به تخلفات و جرایم رسیدگی کند که البته هرگز ملاحظات سیاسی و واهمه از شورش طرف مقابل اجازه چنین کاری را نخواهد داد و هرگز حقوق قانونی مردم که انتخاب رییس جمهور حقیقی و اخلاق مدار میباشد ابتیاع نخواهد شد.
مردم انتظار داشتند فارغ از هرگونه ملاحظات سیاسی و ترس از شورش خیابانی مسئولان ذیربط نسبت به انجام وظیفه قانونی اقدام نمایند لیکن یکبار دیگر در انتخابات نیز پیشتازی ملاحظات سیاسی بر حقوق مردم اثبات شد تا عده ای با خیال راحت با ایجاد ترس و توهم شورش خیابانی یا اهانت به امت انقلابی که خواستار نظام اسلامی هستند اینطور سرنوشت نظام اسلامی را به رحم اجاره ای بسپارند.
در یکسوی دیگر این جریان مردمی انقلابی هستند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز و چشم پوشی از رفاهیات زندگی سالهاست متحمل ضرباتی سهمگین هستند که بدترین وضعیت در فتنه 88 بود اما همانطور که دوست عزیز گفتند مردم در حماسه نهم دیماه علیرغم نارضایتی از دستگاه قضایی به میدان آمدند و از نظام اسلامی حمایت کردند.
مسئولان تکلیف مردم را مشخص کنند تا چه زمانی قرار است مردم سنگ زیرین آسیا باشند و عده ای مفت خور سکولار فارغ از وظایف دستگاه قضایی هر گناه و جرمی مرتکب شوند و هنوز طلبکار باشند.
فاش نيوز ادعاي نمايندگي و و پخش صداي ايثارگران را دارد، ولي عملاً صداي بخش بزرگي از جامعه‌ي ايثارگري را خفه مي‌كند و صداي امثال نويسنده‌ي اين مطلب را در شيپور مي‌كند. مايه‌ي تأسف است كه دعويه‌دار خون شهدا و ارزش‌هاي مطلوب آنان امثال نويسنده‌ي اين مطلب‌اند. من فرزند شهيدم و با صداي رسا مي‌گويم كه پدرم و خانواده‌ي ما از چنين ايده‌هايي و چنين توهماتي و چنين بدزباني‌هايي بري و به‌دورند.
با سلام با توجه به سخنان رهبری بزرگوار در مراسم ارتحال امام یکبار دیگر متن فوق را بخوانید و تجزیه و تحلیل کنید درستی یا نادرستی آن معلوم میشود. دوستان دلایل پیروزی طرف برنده و عدم موفقیت طرف دیگر تخلفات یا بداخلاقی انجام شده نیست.باید دنبال دلایل اصلی گشت و شاید برای نیافتن دلایل واقعی و عدم پاسخگویی به نتایج این انتخابات است که این بهانه ها مطرح می شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi