شناسه خبر : 53531
شنبه 13 خرداد 1396 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

الله اکبر یعنی چه؟

محمدرضا سابقی - تا زمانی که با همه ی وجود نفهمیم و ندانیم "الله اکبر" یعنی چه، در نظرمان مکر و طراحی و اقدامِ اهالیِ قدرت و ثروت بزرگ و مهم و ترسناک جلوه می کند؛ الله اکبر یعنی خدا از هر متوهمی که فکر می کند قدرت و توان و اثر دارد بزرگ تر است. یعنی نمرود را با همه یِ ادعایش با یک پشه به زانو در آورد. الله اکبر یعنی خدا از هر حادثه ای هر واقعه ای هر ماجرایی هر فتح و شکستی بزرگ تر است. الله اکبر یعنی خدا در کمین است تا بینیِ قدرت مدارانِ مدعی و خائن را به خاک بمالَد ...

و اما.....
منتظریم تا یکی دو روز دیگر سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رهبر مستضعفان جهان را گرامی بدارند و چند روز، صبح تا شب، از خمینی_به  تاریخ_پیوسته  سخن بگویند و تمام!

....خمینی_مناسبتی، امام خمینی تقویمی ..و از همه درد آور تر، خمینی ای که جریان ها و باندها و دسته ها، او را متناسب با منافع خودشان  با وقاحت ، بومی سازی کرده اند.

پیرمرد مهربان کم آزاری که وقتی آب می خورد، دستمال روی لیوان آبش می گذارد تا مابقی آن را بعدا بنوشد و اسراف نکرده باشد.
خمینی ای که هر روز غروب، دست در دست نوه اش، در حیاط قدم می زند.
پیرمردی با عینکی ته استکانی، مشغول خواندن قرآن روی تخت بیمارستان
روحانی ای که زیر درخت سیب نشسته و شاگردانش حلقه اش کرده اند.
انسانی نورانی که مردم در روز مرگش او را باشکوه بدرقه می کنند، مرثیه می خوانند، شیون می کنند و اشک می ریزند، چنان که انگار قرار است برای همیشه برود!

آری!
سال های سال است که از یک خمینی ناشناخته!! که فقط قیافه اش شبیه روح_الله است، برای ما گفته اند.

خمینی ای که در یک کاخ تمام عیار دفن شده است و مسئولین کاخ نشین هر سال با او بیعت می کنند. و آیندگان باور نخواهند کرد که او  پدر_مستضعفین  جهان بوده است.

خمینی ای که سنگ مرمر مزارش، حواله نان پابرهنگان گور خواب است و زرق و برق ضریحش، آدم را یاد لوکس فروشی های شمال شهر می اندازد.

ما سالهاست که از روش پیامبرگونه(ص) ، و منش علی وار(ع) امام خمینی، فاصله گرفته ایم ، و به خمینی_بدلی دل خوش کرده ایم، بدلی که همان هم سالی چند روز بیشتر در رسانه ها قرار نیست نمایش داده شود.

آن خمینی ظلم ستیز، خمینی عدالتخواه، خمینی ای که یک ساواکی نحس را شریفتر از یک آخوند فاسد می دانست، او که دست دادن با مستکبرین را خیانت می پنداشت، خمینی که می ترسید مبادا در بی عدالتی روی ال سعود خبیث را سفید کنیم، او که به خون مرفهین بی درد و سرمایه داران دزد، تشنه بود،_
 حالا برای برخی، عنصر نامطلوبی است که باید سانسور شود تا مبادا باعث تشویش اذهان عمومی و بر هم خوردن نظم موجود و نیز  بیدار شدن ان دسته  غافلان!  از ارمان های انقلاب مقدس شهیدان و برانگیخته شدن جوانان مومن و انقلابی شود و در محکمه کلام نورانی حضرت روح الله:: همین مردم مستضعف و جوانان شجاع ، ریش سفیدان ناخلف  قوم و یقه  بسته های ضدانقلاب، و آن مسئولین ریاکار پینه به پیشانی و با شکم های برآمده را محاکمه  کنند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بنام خدا
دعا کنیم علممان به یقین تبدیل شود . انگاه االه اکبر معنا میباید . در ادعیه معروف قنوت نماز یومیه چه زیبا میگوییم (سبحان الله رب السموات سبع و الرب الارضین السبع و ما فیهن و ما بینهن و هو الرب الرش العظیم ) پاک و منزه است تربیت کننده و بعضا خالق اسمانهای هفت گانه و زمینهای هفتگانه و هرچه بین این دو موجود میباشد ) تمام جهان هستی که در فهم انسان نمی کنجد فقط بدانیم که اگر تمام شنهای زمین از بیابانهای افریقا لغایت سواحل و شنهای موجود در دریاها تبدیل به ستاره ( نه سیاره ) شود شاید نقطه ای ریز از جهان هستی را بتوانیم ذهن کوچک خود تبین نماییم ( تحقیات ناسا در خصوص فضای لایتناهی بسیار زیباست ) حال این ذات بزبان ساده .هم مولای و هم بهترین یاری دهنده و هم بهترین پیروزی دهنده بنده خود است . اگر به یقین برسیم و بر او توکل کنیم و تمام امورات خود را با اخلاص باو بسپاریم . انگاه نه تنها امریکا بلکه مجموعه قدرتهای دنیا در پیش چشمانتان بسیار حقیر میشوند. برای فهمم اماممان خمینی باید فهمید که ایشان چون اجداد بزرگوارشان به یقین رسیده بودند و اگر با این دید به مواضع ایشان از (سال 42 معیار شروع مبارزه )لغایت روز نا مبارک رحلتشان بنگریم . ان . قدرت . ان صلابت . و ان تحقیر تمام قدرتها توسط ایشان از رسیدن به یقین الله و اکبر بود . فردی که قدرت لایزال الهی را پشتیبان اهداف الهی خود می بییند نیازی به غیر از او (الله )را در خود احساس نمی کند .
ورود به مراحل الطاف الهی برای بنده اگاه و مخلص خود (مومنین که یقین رسیده اند ). از درک این کمترین خارج است . انشالله که همه ما نیز به الله اکبر یقین پیدا کنیم . بعنوان فردی عادی از شما میخواهم کلام امام را در ظرف مکانی و زمانی خود درک نمایید چه تنها کلامی که محدود به زمان و مکان نمیشود همان کلام الله و حجت بالغه است . منشور برادری و منشور روحانیت حضرت امام را حتی المقدور مطالعه فرمایید .
دوست دیروز برادران سایت و مدعی امروز از دیدگاه ان عزیزان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi