شناسه خبر : 53540
سه شنبه 16 خرداد 1396 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور افطاری گروهی از ایثارگران در جاده فشم

جانبازان و ایثارگران افطار یک شب رمضانی را میهمان سفره جانباز رستوران دار در جاده فشم بودند.

فاش نیوز - جانبازان و ایثارگران افطار یک شب رمضانی را میهمان سفره جانباز صاحب رستوران در جاده فشم بودند.

بر پایه این گزارش، این جانباز فعال که از فعالیت اجتماعی بالایی برخوردار است، در بخش "فشم" تهران رستورانی را اداره می کند که در بخش سُنتی آن کلوکسیونی از انواع موتورسیکلت ها که در نوع خود بی نظیر می باشد وجود دارد.

از نکات جالب روحیه این جانباز فداکار و ارزشی، علاوه بر ذوق و سلیقه هنری اش که در محیط باغ - رستوران سنتی تحت مدیریتش، توجه خاص و ابراز ارادت به ایثارگران و خانواده شهدا و به ویژه جانبازان می باشد.

یکی از پرسنل این رستوران در گفت و گویی کوتاه با بیان ارادت ویژه سیدمحسن موچانی به قشر ایثارگرجامعه می گوید: ایشان به محض اطلاع از وجود میهمانانی از جنس ایثارگران به ویژه جانبازان، سراسیمه خود را با روحیه ای باز و تبسمی برلب جهت خیرمقدم به آنان می رساند و برای سهولت در رفت و آمد جانبازان نخاعی و ویلچری، محیط را تاحدودی مناسب سازی نموده و با آغوش باز از جانبازان و خانواده شان استقبال و پذیرایی می کند.

پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، به دعوت این جانباز گرانقدر، تعدادی از جانبازان نخاعی و فرزندان شهیدان بزرگوار، در رستوران «زردبند» حضور پیداکردند و ضمن بازدید از کلکسیون"موتورسیکلت"، روزه خود را در کنار کارکنان این رستوران افطار کردند.

گفتنی است "سیدمحسن موچانی" متولد  ١٦/٤/١٣٤٧ است و بیش از 9 ماه به طور داوطلب در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته است. او جانبازی است که با وجود داشتن چندین مدرک دانشگاهی، هم کلکسیونر موتوسیکلت است و هم در حرفه رستوران داری مشغول خدمت به خلق الله است و ارادت ویژه ای به جانبازان و خانواده شهدا و دیگر اقشار ایثارگران دارد.
وی  4 دوره در جبهه های غرب و جنوب حضور یافته و بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پا و بر اثر سلاح شیمیایی از ناحیه ریه و مری و معده دچار مجروحیت و مصدومیت شده است. وی همچنین فارغ التحصیل رشته پروتز دندانپزشکی از دانشگاه تهران و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور می باشد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi