شناسه خبر : 53609
یکشنبه 21 خرداد 1396 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خشونت طلبان عزیز!

دو سال پیش که فاجعه منا رخ داد و تعداد زیادی از هموطنانمان مظلومانه کشته شدند، یک سری راه افتادند در فضای مجازی و ریشخند کردند که حقشان بود، چرا به جای اینکه پولشان را بدهند فقرا رفتند مکه و پول ریختند به جیب عرب‌ها. گفتیم آقا جان حالا وقت این حرف‌ها نیست، مردم عزیز از دست داده‌اند، عزادارند.

علیرضا آل‌یمین -  دو سال پیش که فاجعه منا رخ داد و تعداد زیادی از هموطنانمان مظلومانه کشته شدند، یک سری راه افتادند در فضای مجازی و ریشخند کردند که حقشان بود، چرا به جای اینکه پولشان را بدهند فقرا رفتند مکه و پول ریختند به جیب عرب‌ها. گفتیم آقا جان حالا وقت این حرف‌ها نیست، مردم عزیز از دست داده‌اند، عزادارند. اصلا به شخصیت ایرانی و عزت ملی توهین شده است. کوتاه بیایید. باز هم به ریشمان خندیدند. یکی دو ماه بعد شیرمرد ایرانی حاج حسین همدانی در سوریه شهید شد. رفته بود بایستد جلوی همین داعشی‌ها که اسمشان هم به دل خیلی از هموطنانمان لرزه می‌انداخت. آن‌وقت‌ها داعش تا توانسته بود در سوریه جنایت کرده بود و بعد زده بود به عراق و هزار نفر، هزار نفر آدم می‌کشت و رسیده بود تا چند کیلومتری مرزهای ما. اما باز عده‌ای از رو نرفته بودند و خون شهید همدانی را به مسخره گرفتند. باشد. آن هم گذشت. تا همین انتخابات یکی دو هفته پیش که ریش سفید‌های حامی دولت با مسخرگی و هوچی‌گری هر چه توانستند بار مدافعان حرم کردند. مدافعان حرم لفظ رایجی‌ست برای جوان‌های دهه‌ی شصت و هفتادی که رفته‌اند سینه‌شان را سپر کرده‌اند برای وحشی‌ترین تروریست‌های آخرالزمان. این‌جوان‌ها از آنجا مدافع حرم نامیده شدند که وقتی تروریست‌ها حرم حضرت زینب سلام الله علیها را محاصره کرده بودند خونشان به جوش آمده و غیرتشان بر نداشت که بنشینند به تماشا. بعد هم که رفتند و تکفیری‌ها را تاراندند، برنگشتند. فهمیده‌ بودند که اگر جلوی این هیولاها کوتاه بیایند آنها سیلی‌شان را محکم‌تر می‌کوبند.
بگذریم
حالا آنچه هی می‌گفتیم و دوستان حامی دولت به مسخره می‌گرفتند، سرمان آمد. آنها که امروز رفتند و غائله‌ را پایان دادند همان‌ مدافعان حرم بودند. همان‌ خشونت‌طلب‌های دیروز که امروز عزیز شده‌اند. حالا می‌گوییم  ما که این هشدارها را در این چند سال داده بودیم. گفته بودیم که می‌رویم حلب و موصل تا مجبور نشویم در بهارستان با تروریست‌ها روبرو شویم. می‌گویند شما از حمله تروریستی در تهران خوشحالید. باز هم ما آدم بدِ‌یِ داستان شده‌ایم. برادرم ما اشک بچه‌ی یتیم‌های حلب را تحمل نمی‌کنیم چطور می‌شود که اینجا از شهادت رفقایمان خوشحال باشیم؟!
بسیجی‌ها که چه سوریه باشد، چه عراق، چه ایران همه جا گوشت دم توپ هستند حداقل یک چیزی نبندید که مرغ پخته، خنده که هیچ، خجالت بکشد از اتهام‌ها و ادعاهایتان.
می‌گویید؛ وحدت و آشتی ملی؟!
باشد. حرفی نیست. اما جان مولا  فردا که از عملیات‌های داعش خبری نشد این مدافعان حرم و میهن را دوباره نبندید به فحش.
یادتان باشد که ما و تروریست‌ها هنوز هنوزها کار داریم.

اینستاگرام
اصولا از این لفاطیها بیزارم . مخالف دولت موافق دولت . یقیننا مدافعین حرم نیز با نیت قرب الی الله وارد میادین مبارزه با کفر تغییر شکل داده شده میشوند میشوند . بیاد دارم عزیزان 17و 18 سال جبهه ای سالهای 59 لغایت 67بغیر از هوندا سواران عاشق قدرت . معتمد محله بودند از کاسبین لغایت جوانان سر گذر ایستاده خصوصی ترین مشکلاتشان را با ایننان بیان می نمودند . چه بخواهیم و چه نخواهیم ولی نعمتان ما مردمان ما هستند انقلابی که بواسطه هدایت الهی درانان و توسط انان رخ داد . اکثر شهدا و جا ماندگان دفاع مقدس حاصل تربیت همین ولینعمتان من هستند شاید شما بیش از ما به حقیقت رسیده باشید . از نامه بچه های دبستانی لغایت بسته های اجیل مردم فلان روستا کاموا و بافتنهای پشمی که در زمستان در ارتفاعات بانه انها را بر تن می نمودیم بیایید خود را فهمیدتر زحمت کش تر و انقلابی تر از انان ندانیم کوچکترین فعل انان را ذنب لایغفر و مدام از انان بخواهیم که ظلم مجموعه سیستم از انها را فراموش کنند . عزیز برادر نه شما و نه حتی بزرگان شما در مقام قضاوت مردم و عیر همفکرانتان نمیباشید و ایضا جریان مخالف . نترسید مردم را از هر قشر و گروه و تفکری را دوست بدارید . تمام گنده گوییهای ما از دولتی سر همین مردم بظاهر و بقول دوستان امروز است (انواع فحاشیهای مذهبی و بعضا ممهور نمودن به اکقر هم لایعقلون ) دست بردارید فراموش نکنید . من و شما سخت در مقام قضاوت تاریخ و مردم و از همه مهمتر در قضاوت خداوند بزرگ هستیم . اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا. شجاعترین مردم دنیا ایرانیانند یقیننا در ایران قسمت غالب ان هیچگاه از دشمن تجاوزگر نمی ترسند اما از بی تدبیری عده ای که خود را عمار و دیگران را معاویه می ندارند وحشت می کنند
سلام علیک
آقای آل یمین ما باید دو نکته را از هم جدا کنیم .اول احترام به شهدای انقلاب و جنگ و مدافعان حرم که همه به آن اذعان دارند. دوم انچه مورد نقد است اعمال برخی سیاستها است و جدا از اینکه کدام مناسبتر است ارزش رشادت مدافعان حرم را مخدوش نمی سازد. به عنوان مثال عرض می کنم شهید والامقام صیادشیرازی با اجرای برخی عملیات سپاه مخالف بود آیا این اختلاف نظر به معنی مخالفت با رزمندگان و شهدا تعبیر می شود.البته که چنین نبوده و نخواهد بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi