شناسه خبر : 53643
یکشنبه 21 خرداد 1396 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وحشت اسرائیل از الحاق مقاومت در مرز عراق و سوریه


مدیرکل وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: خطر ناشی از قدرت روزافزون ایران در سوریه، باید مورد توجه و نگرانی اسرائیل باشد.
چاگای تزوریل در گفت‌وگو با روزنامه جروزالم پست، افزود: البته، مسئله هسته‌ای ایران همواره در اولویت قرار دارد، اما باید توجه داشت، خطر سلطه ایران بر منطقه، فوری و قریب‌الوقوع است.
به گفته وی، تحولات سوریه باعث عدم توازن شدید در منطقه شده که به نفع ایران است؛ قدرت گرفتن ایران در سوریه مسئله‌ای است که باید اکنون به آن پرداخته شود.
تزوریل خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که ایران برنامه‌ای راهبردی برای ساخت یک پل زمینی ممتد دارد و در صورتی که در ساخت این پل که از ایران تا لبنان امتداد دارد، موفق شود، به یک تغییردهنده راهبردی قواعد بازی تبدیل خواهد شد.
وی که 28 سال در سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) خدمت کرده، از «حضور قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در برنامه ساخت این پل به عنوان پیامی مهم از سوی ایران یاد کرد و گفت: حضور ایران در مرز عراق و سوریه، فصلی جدید است. غرب و اسرائیل باید از خطر ناشی از بالندگی و قدرت ایران و حزب‌الله جلوگیری کنند.
یادآور می‌شود در پی پیروزی‌های اخیر محور مقاومت، رزمندگان در جبهه سوریه و عراق ضمن پاکسازی داعش، در مرز به یکدیگر ملحق شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi