شناسه خبر : 53650
یکشنبه 21 خرداد 1396 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتیجه جلسه غیرعلنی امروز مجلس

رئیس مجلس کمیسیون امنیت ملی را موظف به پیگیری مصوبات نشست جلسه غیر علنی روز یکشنبه 21 خرداد کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 21 خرداد در اغاز جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در تشریح نشست غیر علنی مجلس با وزرای کشور و اطلاعات اپهار داشت:جلسه غیر علنی مجلس در مورد بحث امنیتی حادثه تروریستی هفته گذشته برگزار شده بود.
به گفته لاریجانی در این نشست غیر علنی در خصوص بحث امنیتی برخورد با چنین حوادثی تمهیداتی برای مقابله با این نوع حوادث اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: حساسیت این موضوع هم برای مجلس و هم برای دولت و هم نیروهای مسلح بسیار جدی است
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان کمیسیون امنیت ملی را مسئول پیگیری مصوبات جلسه غیر علنی کرد.
به گزارش خبرنگار فاش نیوز در جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی که از ساعت 9 صبح تا 11 و 33 دقیقه به ظول انجامید سید محمود علوی وزیر اظلاعات طی گزارشی آخرین اقدامات سربازان گمنام را در خصوص ریشه کنی گروه تکفیری و وهابی در کشور تشریح کرد.
وزیر اطلاعات در این جلسه غیر علنی از همکاری های مردمی برای افشای مخفیگاه های این گروهک در تهران و غرب کشور تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جزئیاتی از حضور نیروهای انتظامی برای مقابله با تروریست ها در حادثه تروریستی 17 خردادبیان کرد.
در ادامه این نشست سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران به تشریح چگونگی برخورد با تروریست ها در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی پرداخت.

همچنین یکی از نمایندگان اهل تسنن طی سخنانی گفت: ما آمادگی کامل داریم که اسلحه بدست بگیریم و در برابر این جریانات تروریستی و تکفیری ایستادگی کنیم. این نماینده اهل تسنن تاکید کرد:هیچ شهروند ایرانی که در زیر آسمان این کشور زندگی می کند نباید این جرات را داشته باشد که دست به اختلاف افکنی های قومی و مذهبی بزند.
این گزارش حاکی است در نشست غیر علنی روز یکشنبه 21 خردادبا بیان نقطه نظرات خود از ایثار و فداکاری های نیروهای عملیاتی در حادثه تروریستی 17 خرداد تقدیر و تشکر کردند و یاد و خاطره شهدای این حادثه را گرامی داشتند.

همچنین به مناسبت شهادت جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی با برپایی حجله هایی یادوراده شهدای حادثه تروریستی 17 خرداد در خانه ملت گرامی داشته شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi