شناسه خبر : 53688
سه شنبه 23 خرداد 1396 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان ابتدا در سال۶۹ توسط کمیسیون نهادهای انقلاب مجلس تصویب و در صحن مجلس با آزمایشی‌بودن آن موافقت شد. در ماده۱۰ این قانون برتبدیل وضعیت استخدامی جانبازان غیررسمی حسب درخواست آنان به استخدام رسمی، ثابت یا عناوین مشابه مورد تاکید قانونگذار قرار گرفت.

یوسف مجتهد - قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان ابتدا در سال۶۹ توسط کمیسیون نهادهای انقلاب مجلس تصویب و در صحن مجلس با آزمایشی‌بودن آن موافقت شد. در ماده۱۰ این قانون برتبدیل وضعیت استخدامی جانبازان غیررسمی حسب درخواست آنان به استخدام رسمی، ثابت یا عناوین مشابه مورد تاکید قانونگذار قرار گرفت.

با دائمی‌شدن قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان در تاریخ 31/3/74 توسط مجلس، ماده10 به ماده8 تغییر یافت و دستگاه‌ها مکلف شدند حداکثر ظرف مدت 3ماه نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی جانبازان اقدام کنند.

با تصویب قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی و مستند به بند(الف) ماده44 این قانون فرزندان شهدا از همه امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مختلف برای شخص جانباز 50درصد و بالاتر برخوردار شدند.
با این مصوبه قانونی فرزندان شهدا نیز همانند جانبازان از تبدیل وضعیت استخدامی بهره‌مند گردیدند.

به همین منظور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در تاریخ 24/1/92 بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان شهدا را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و مستند به بند الف ماده44 آنان را مکلف به اجرای قانون کرد.

قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در تاریخ 2/10/91 به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید. در ماده60 این قانون مجددا بر تبدیل وضعیت استخدامی جانبازان تاکید و آزادگان به آن اضافه شدند.
در این مصوبه حوزه شمول دستگاه‌های اجرایی که مکلف به اجرای این قانون شده‌اند از قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان گسترده‌تر شد و دستگاه‌های بیشتری مکلف به اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شدند.

بر اساس بند (ذ) ماده87 قانون برنامه ششم توسعه، ماده21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اصلاح و 2 تبصره به آن اضافه شد.
در تبصره یک این اصلاحیه آمده است: وضعیت استخدامی مشمولان این ماده حداکثر پس از 3 ماه رسمی قطعی می‌شود.

ماده21 قانون جامع به شرح زیر است:
کلیه دستگاه‌های موضوع ماده2 این قانون مکلفند حداقل 25درصد از نیازهای استخدامی و تامین نیروهای مورد نیاز خود را که وفق ضوابط و مجوزهای مربوط و جایگزینی نیروهای خود اخذ می‌نمایند به خانواده‌های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان 25درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت اسرا و خواهر و برادر شاهد اختصاص دهند و 5درصد سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دهند.

آنچه از الحاق این تبصره در بادی امر به نظر می‌رسد این است که مقنن به دنبال حل مشکل ایثارگرانی بوده که طی سال‌های متمادی بدون ثبات شغلی در دستگاه‌های مشمول ماده2 قانون جامع مشغول خدمت بوده و بدون بهره‌مندی از امتیازات و تسهیلات قانونی به صورت غیررسمی مشغول به‌کار بوده‌اند. افرادی که مشمول تبدیل وضعیت استخدامی می‌شوند و دستگاه‌های اجرایی که ظرف مدت 3ماه باید نسبت به اجرای قانون اقدام کنند عبارتند از: والدین شهدا، جانبازان با هر درصد جانبازی، همسر و فرزندان آنان، آزادگان با هر میزان سابقه اسارت، همسر و فرزندان آنان، فرزندان و همسران شهدا، رزمندگان باسابقه حداقل 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، خواهر و برادر شهید.

افراد فوق که در استخدام غیررسمی دستگاه‌های مشمول ماده2 قانون جامع می‌باشند در صورت تمایل به تبدیل وضعیت استخدامی باید براساس تبصره الحاقی به ماده21 قانون جامع پیگیر حقوق قانونی خود باشند. تعدادی در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی امور ایثارگران با برداشتی سطحی و سلیقه‌ای از قانون به دنبال تضییع این حق مسلم و قانونی هستند. آنان با سوء برداشت از قانون به دنبال آن هستند که این نظریه را به ایثارگران و دستگاه‌ها تحمیل کنند که منظور قانونگذار ایثارگرانی هستند که مشمول ماده21 قانون جامع بوده و از ابتدای تصویب قانون جامع حسب‌ضوابط و مقررات این ماده پذیرفته شده ولی رسمی نشده‌اند.

این برداشت کاملا مغایر با قانون جامع و تبصره الحاقی است، زیرا در قانون جامع که مجلس مکلف به رعایت نکات مدنظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابلاغ آن بوده به تصریح آمده است که تبصره‌های بند (و) ماده44 قانون برنامه پنجم همچنان به قوت خود باقی است.

در تبصره2 بند (و) ماده44 به‌صراحت آمده است که مشمولان ماده21 قانون جامع از ابتدا به صورت رسمی قطعی استخدام می‌شوند و اگر دستگاهی آنان را از ابتدا به صورت رسمی قطعی جذب نکرده باشد از ابتدا مرتکب تخلف شده است؛ ضمن آنکه با وجود تاکید در ماده21 قانون جامع مبنی بر استخدام از ابتدا به صورت رسمی قطعی دیگر نیازی به تاکید مجدد آن در الحاق یک تبصره به این قانون وجود نداشته است و این تبصره بیانگر آن است که مقنن درصدد آن بوده که مشکل ایثارگران و فرزندان آنان که در سال‌های قبل به استخدام درآمده‌اند و حداقل نسبت به استخدام‌های جدید از اولویت برخوردارند را مرتفع کند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام خدمت آقای مجتهد دست شما درد نکند.مثل همیشه عالی بود
سلام پدر بنده ارتشی بوده و نه ماه و شش روز حضور در جبهه در کارت ایثارش ثبت شده آیا برای تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی به من تعلق میگیرد ،آیا برای ارتشی ها هم داوطلب حضور در جبهه به حساب می آید
خدا نبخشه رئیس اداره آب را که هیچ کار ی نمیکند
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه مبارک؛
لطفا دوستانی که متقاضی تسریع تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران هستن، همه همت کنن یه کمپین تشکیل بدیم تا زودتر این امر برامون اتفاق بیفته.... انشالله که تا هفته معلم، همه بتونیم تبدیل وضعیت بشیم... التماس دعا%
باسلام وقبولی طاعات عبادات
ضمن قدردانی از آقای مجتهد در تشریح تبدیل وضعیت ایثارگران اشاره ای به اقسام حالت استخدام افراد مشمول اعم از رسمی پیمانی شرکتی حسب اصلاحیه ذیل الذکر نشده است لذا استدعا دارم تشریح نمایند آیا افرادی که به غیر از حالت استخدام رسمی در حالت دیگری اعم از قراردادی وپیمانی وشرکتی جذب دستگاه شده اند چه قبل و چه بعد از تصویب قانون برنامه ششم مشمول تبصره تبدیل وضعیت بصورت رسمی قطعی میگردند یا خیر؟
ذ- ماده (21) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به شرح زیر اصلاح می‌شود.

عبارت «اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی» بعد از عبارت «تأمین نیروهای مورد نیاز خود را» اضافه می‌شود
حالا که بچه من بعنوان نیروی قراردادی با سابقه ده ساله ،در یکی از ادارات دولتی کار می کند می توانم مدعی شوم که باید آنرا رسمی کنند . قبلا هم برایش سابقه جبهه خودم را گرفته ام و در پرونده اش گذاشته اند.حالا باید چطور عمل کنم ؟ برادر مجتهد کمی توضیح بیشتر بدهید.ممنونم
بروید دیوان عدالت اداری دادخواست تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی قطعی بدهید
سلام بنده قراردادی هستم و فرزند جانباز 20% دیوان شکایت گردم ولی در حکم بدوی رد شد حتما با یک نفر که در این زمینه اطلاعات دارد مشورت کنید
با سلام. اینجانب منصور دهقانیان با سابقه 6 ماه و چند روز حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل و با سابقه 2 سال در حراست خط لوله استان فارس و 4 سال در جزیره خارگ(حفاری شرکت نفت) و 10 سال در عسلویه مجتمع گاز پارس جنوبی در واحد حراست هنوز نه تبدیل وضعیت گردیده ام و نه استخدام بصورت رسمی.
در این مجموعه افرادی با شرایط بنده هنوز وجود دارد که بلاتکلیف هستیم. چرا به رزمندگان اهمیت نمیدهند. لطفاً پیگیری فرمایید.
با تشکر فراوان. منصور دهقانیان. مجتمع گاز پارس جنوبی حراست
به نام خدا با سلام برادران اصلاحیه تبصره 2 ماده 39 قانون جامع ایثارگران اذعان می دارد که چناتچه جانباز حالت اشتغال در دستگاههای دولتی با وجود حالت اشتغال از این دستگاه بیرون بیاید و در دستگاه دیگر یعنی بند الف ماده 2 قانون جامع ایثارگران مشغول به خدمت شود چون مشمول دریافت دوحقوق می گردد. دو حقوق ایشان قطع نمی گردد. نکته ظریفی که در اینجا وجود دارد علاوه بر بحث قطع نشدن دو حقوق . بحث مجاز شمردن استخدام در دستگاه دولتی دیگر است. آیا این استنباط بنده درست است ؟ و آیا برای این استناد بنده مستندات قانونی دیگری هم وجود دارد؟ با تشکر دکتر مجید گودرزی
باسلام وباعنایت بر اینکه با تصویب اختصاص سهمیه دانشگاهی به فرزندان رزمندگان واینکه تغدادی از فرزندان رزمنده بدلیل دیر اجرا شدن قانون محروم ومغفول مانده و مجبور به تحصیل درشهرهای دیگرشده اند لکن دراجرای عدالت اجتماعی درراستاس خدمات به جامعه هدف هرچه زودتردراصلاح ماده 62 درمورد انتقال دانشجویان فرزند رزمنده جانباز زیر25 درص اقدام مقتضی حاصل گشته وآنان نیز منتفع گردند
به نام خدا ضمن قبولی طاعات وعبادات.شما رابه علی ع واولادعلی من ها راکه فراموش ونادیده گرفته اید به یاداوریدتادیده شویم .دنیادارمکافات است ما صاحبان حق راازعدالت امام علی ع بی بهره نگذارید.ان شاالله
با سلام و احترام ضمن تشکر از زحمات تمامی فعالان سایت من جانباز 70% قطع نخاع هستم که در یکی از شرکتهای وزارت دفاع مشغول به کار می باشم از بدو استخدام بنیاد حقوق جانبازی من را قطع کرد (طبق ماده 36) اخیرا اطلاع پیدا کردم که قانون اصلاح شده است و گویا بعد از تلاشهای زیاد دوستان بنیاد فهمیده که حقوق جانبازی حقوق اشتغال نیست و نباید قطع شود. به بنیاد مراجعه کردم جهت برقراری مستمری خود در جواب گفتند که مشمول کسانی میشود که از بعد تصویب قانوق شاغل شوند و شامل من نمی شود. لطفا راهنمائی کنید
با سلام ببخشید کسانی که سه چهارم خدمت سربازی رو در جبهه گذرانده باشند داوطلب تلقی میشوند،آیا 5درصد ایثارگری برای کنکور برای فرزندان چنین افرادی لحاظ میشود؟؟
بله شامل میشود برادر
سلام. مدت 9ساله بصورت شرکتی در یکی از سازمان های شهرداری مشغول به کارم. پدرم نظامی و مدت 54ماه در منطقه جنگی حضور داشتند آیا تغییر وضعیت من از شرکتی به قراردادی ثابت انجام میشود؟
سلام یه نفر داخل سربازیش دست چپش از مچ عصبش قطع شده و ۳۹درصد از کارافتادگی گرفته و معاف شد و الان بعنوان بازنشسته نیروهای مسلح حقوق میگیره ،،خواستم ببینم این۳۹درصد جانبازی محسوب میشه؟؟به درد همسرش در کنکور سراسری میخوره؟؟
تبدیل وضعیت فرزندم که قردادی بعنوان بازرس در جهاد استان مازندران هست0
سلام لطفا در خصوص رزمندگان کمتر از 6ماه مثلا 5ماه و 29 روز که رزمنده محسوب نمی شوند هم گزارش تهیه کنید
باید به بنیاد شهید شهرشون مراجعه کنه براش تشکیل پرونده میدن و در کمیسیون احراز جانبازی و تعیین درصد بش نوبت میدن اونجا مشخص میشه.ولی بنظر بنده با توجه به چیزی که گفتین حتما جانبازیش احراز میشه.سهمیه کنکور هم به همسرش میدن
با سلام
امروز با واحد ایثارگران نیروی انتظامی استان خودمان تماس تلفنی گرفتم الحمدلله یکی گوشی را برداشت . سئوال کردم کسانی که سابقه جبهه دارند چه امتیازاتی را ناجا به آنان می دهد . گفت فقط کسر خدمت و دیگر هیچ امتیازی فعلا به ما ابلاغ نشده است . اصلا از طرح معسرین هم خبر ندارند که چی هست. این مطلب را قبلا هم حضورا ازشان سئوال کرده بودم وهمین جواب را داده بودند فلذا تغییر جدیدی صورت نگرفته است .با مرکز ایثارگران در تهران مجددا تماس گرفتم اصلا تلفن را کسی برنمی دارد.فقط یک بار چند ماه پیش فردی گوشی را برداشت و گفت نیروهای ناجا جزء ایثارگران محسوب نمی شوند.اطلاع رسانی ارتش و ناجا به ایثارگران تقریبا صفر است .
از بسیج یاسپاه بپرس نه از
سلام.طاعات و عبادات شما مقبول درگاه احدیت. یه سوال داشتم،خواهشها جواب بدین.آیا سهمیه کنکور 5درصد برای فرزندان جانباز زیر 25درصد در مقطع دکتری هم اعمال می شه؟خدایش حیله لطمه فقط واسه آ زمان سراسری باشه.خواهشا جواب بدید
سلام آقای مجتهد.وقت بخیر.فرزند جانباز 20درصد هستم و یکسال هست که استخدام پیمانی وزارت بهداشت شدم.آیا می تونم طبق سهمیه ایثارگران تبدیل وضعیت پیدا کنم و رسمی قطعی بشم.ممنون میشم اگه
پاسخگو باشید
بر اساس بند (ذ) ماده87 قانون برنامه ششم توسعه، ماده21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اصلاح و 2 تبصره به آن اضافه شد.
در تبصره (1) این اصلاحیه آمده است: وضعیت استخدامی مشمولان این ماده حداکثر پس از 3 ماه رسمی قطعی می‌شود.
پیشنهاد اصلاح و بازنگری:
1- احکام این بند شامل اعضا هیات علمی کلیه دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز علمی که مشمول ماده21 قانون جامع بوده نیز می شود.
2- دستگاههای مشمول موظفند نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان این ماده را که قبل از تصویب این قانون به صورت پیمانی قراردادی ، شرکتی و عناوین مشابه در دستگاه مربوط مشغول به کار شده اند اقدام نمایند
سلام اقای مجتهد اگراین قانون ماده۲۱ جهت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل غیررسمی ات محض رضای خدا با پیگیری واقدام خوداین هم ب سرنوشت ماده۸ شاغلان غیررسمی ایثارگران د وزارت نفت نفت وشرکت گازنشه ک ب ان توجه نداشته باشند باتشکر محمدعلی مزارعی رزمنده جانباز جنگ حق علیه باطل
همانطوری که جانبازان 25 درصد و ... فرق می کنند باید برای جبهه هم به ازای هر شش ماه امتیاز داده شود کسی که 5 سال بوده با 6 ماه نباید یکی باشد
باسلام.لطفاراهنمایی بفرمایید.برای این که من که برادرشهیدوسابقه بالای ۱۰سال درارگان دولتی به صورت قرارداد معین مشغولم برای تبدیل وضعیت استخدامی چگونه عمل واقدام نمایم.وبایدبه کجا مراجعه کنم.خیلی ممنون.
متاسفنه سازمان اداری و استخدامی به هیچ عنوان به نیروهای قراردادی ایثارگر مشمول ماده 21 کد استخدامی نمیدهد و آن ها را تبدیل وضعیت نمیکند.من بارها به دفتر آقای جمالی قمی مراجعه کردم ولی به هیچ عنوان به نیروهای قراردادی ایثارگر (بخصوص فرزندان رزمنده بالای شش ماه) کد استخدامی نمیدهند.
دولت به قانون عمل نمیکند و ماده 21 را قبول ندارد
دولت غلط کرد باید به قانون تمکین کند
متاسفانه دولت با القایی این موضوع که معنی تبصره 1 بند ذال ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه مربوط به کسانی میشه که آزمون استخدامی دادند میشه نه کسانی که قبلا به صورت غیر رسمی(شرکتی، قراردادی، روزمزد و...) به استخدام رسیدند یعنی مثلافرزند جانبازی 5 سال ثابقه کار بصورت شرکتی داره یه فرزند جانباز دیگه ای میاد توی همون اداره سر کار سه ماه بعدش تبدیل وضعیت میشه و رسمی میشه ولی اونی که 5 سال سابقه داره پشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدا عاقبت همه ی ما رو ختم بخیر کنه
با سلام خدمت برادران عزیز
بنده برادر دو شهید هستم و الان مدت 4 سال است نیروی قراردادی یک دانشگاه هستم. آیا من مشمول این قانون برای تبدیل وضعیت هستم؟ برای تبدیل وضعیت چه اقداماتی باید انجام دهم؟
با سلام.از سال ۷۷ بصورت قراردادی در اداره برق مشغول بکارم،۲ سال هم حضور در منطقه دارم که هجده ماه آن داوطلبانه محاسبه شده ،خیلی جاها رفتم ویا نامه نگاری کردم خبری از تغییر وضعیت نیست و همه قوانین در قالب شعاره.هر سال هفته دفای مقدس صحبت از تکریم و تجلیل میشه و بعدشم هیچ.
به دیوان عدالت اداری دادخواست بدهید.
من فرزند جانباز 20%هستم ولی متاسفانه هیچ خبری نیست دیوان هم شکایت کردم شعبه 35 رد کرده
با سلام.اگه دوستان ارشاد بفرنایند چگونه پیگیر موضوع تبدیل وضعیتمون بشیم ممنون میشم
باسلام جناب اقای مجتهد عزیز باگذشت زمان ۸ماه ازبرنامه ششم توسعه دردولت دوازدهم بازهم خبری ازاجرای تبدیل وضعیت ایثارگران وجانبازان رزمندگان نیروهای شرکتی دربدنه دولت نیست واین قانون رابای کد میکنند لطفن‌بابزرگواری خودتان مانع ازتتضعیف حقوق ایثارگران شوید من الله توفیق
دیوان عدالت که بیشتر ازپنج میلیون هرماه حقوق میگیرند چرا رای به استناد این قانون صادرنمیکنند نکند هماهنگ با دولت هستند که بودجه ندارند وبجای عدالت هوای دولت را نگه میدارند
سلام من خواهر شهید هستم بیست سال سابقه کار در یک اداره دولتی دارم بصورت قرارداد کار معین کار می کنم کارشناس مدیریت فرهنگی هستم علیرغم اینکه کار بنده حدود سه سال است که بصورت کارشناسی است و کارشناس سامانه آموزش و کارشناس دوره های آموزشی هستم حکم بنده تغییر نکرده و بصورت اولیه زمان دیپلم متصدی دفتر باقی مانده است با توجه به اینکه پدر بنده هم بازنشسته همان اداره بوده است و مشمول قانون استخدام بوده ام و از طرفی هم خواهر شهید هستم با این حال هنوز هیچ ترتیب اثری داده نشده است از شما درخواست راهنمایی دارم که چه شرایطی برای استخدام خواهر شهید است با تشکر از شما
به بنیاد شهید شهرستانتون مراجعه کنید قسمت اشتغالو معرفینامه بگیرید و اگر بعد از بردن معرفینامه که متن قانون در آن ذکر شده نتیجه نگرفتین بازم به بنیاد برید و درخواست مطرح شدن مشکلتون رو در کمیسیون ماده ۱۶ بدهید.
پس این تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی فرزندان رزمندگان چه شد؟چرا به رهبری اطلاع نمی دهید.
پدر من بیش از ۳سال حضور داوطلبانه توی جبهه داشته. خودم استخدام قراداد کار معین قوه قضاییه هستم. از کارگزینی قوه پرسیدم گفتن شاملت نمی‌شه. آیا این قانون شامل نیروهای قرادادی قوه قضاییه هم هست.؟ برای شروع از کجا باید اقدام کنم. لطفا راهنمایی کنید.
فقط باید به دیوان شکایت کنی رای وحدت رویه بگیری ،والسلام
بی خود گفته است شامل شما هم می شود. باید صبر کنید تا قانون را اجرایی کنند.اگر قانون جامع خدماتی رسانی به ایثارگران را بخوانید متوجه می شود دستگاه قضایی هم شامل آن است.
با سلام و تشکر از زحمات شما.از سال 94 تا کنون با عنوان قرارداد مشاغل کارگری در قوه قضاییه با سمت خدمات مشغول به کار هستم.از انجا که نه تنها با توجه به کارشناسی که دارم سمت م را عوض نمیکنند بلکه با نامه ای که مینی بر فرزند جانبار 35 درصد برده ام را نیز ترتیب اثر نمیدهند.ممنون میشوم اگر بنده را راهنمایی بفرمایید
سلام من برادر شهید با۱۵ سال سابقه دارای مدرک تحصیلی لیسانس وشغلم مرتب با مدرک هست الان ۶سال قرارداد موقت هستم درشرکت ملی حفاری میتونم درخواست ماده ۱۶ را انجام بدم رفتم بنیاد شهید میگه این ماده شامل برادر شهید نمیشه لطفا راهنماییم کنید
سلام . این موضوع شامل حال رزمندگانی که سه ماه جبهه دارند و دارای سابقه عضویت در بسیج هستند نمی شود ؟
نه نمی شود
سلام خواهش هیچ هستم و در یکی از ادارات دولتی مدت 9سال خدمت میکنم بصورت قرارداد کار معین آیا بخشنامه جدید ایثار را رو میتونم دنبال کنم برا تبدیل وضعیت خودم به رسمی
اگر از خانواده ایثارگران باشید شما را باید رسمی کنند. فعلا قانون را اجرایی نکرده اند.منتظر باشید
با سلام..اینجانب برادر شهید هستم..به صورت قرارداد در دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول کار میباشم.البته از طریق ازمونی که خود دانشگاه برگزار کرد وارد این مجموعه شدم...چند وقت پیش کلیه ایثار گران را دعوت کردن ما به خیال خودمون گفتیم ببینیم چکارمون دارن...چند تا از رییس روسای دانشگاه بودن که خیلی هم با منت طمانینه صحبت کردن...گفتن در مورد برنامه ششم توسعه تبدیل وضعیت ایثارگران ما مخالفیم و زیر بار نمیرویم هر کس هم نامه بزنه واسه تبدیل وضعیت از طرف بنیاد شهید ما قراردادشو کنسل و اخراجش میکنیم...یعنی یه جورایی ما رو تهدید کردن..‌حالا خواستم بگم چاره چیه بایستی از کجا شروع کرد،
باسلام و درود
اینجانب ازرزمندگان وجانبازان بسیجی دوران هشت ساله دفاع مقدس ازسال77تاسال85بعنوان کارمندشرکتی وازسال 85تبدیل وضعیت به قراردای شدم حال چندسالی است بنیاد شهید محترم مکاتبه با اداره مربوطه ام انجام داده وبه دیوان عدالت اداری هم درمورد تبدیل وضعیتم شکایت کردم متاسفانه به نتیجه نرسیده ام درمورد ایثارگران خیلی کم لطفی میکنن لطفا مرا راهنمایی کن باتشکر
با سلام واحترام، بنده فرزنده جانبازه 50 درصدم ودریکی از دسگاههای اجرایی جز نیروی شرکتی مشغول هستم ومدرک کارشناسی دارم و در شهر خودمون میگن باید پدر ت 70درصد باشه تا استخدام بشی لطفا منو راهنمای کنید باتشکر
باید شما را به رسمی تبدیل وضعیت کنند.صبر کن تا قانون را اجرایی کنند.
با سلام واحترام
برادر شهید مهدی اردبیلی کرامه
جناب اقای مجتهد بنده 15سال سوابق خدمتی در اداره راه شهرسازی شهرستان میانه خدمت میکنم به صورت پیمانی ولی تا به حال رسمی نشده ام زمانی که در ادارات یک کار خلافی از انسان سر بزند فورا" یقه او را میگیرند تو به تخلفات اداری مرتکب شده اید
اگر امروز این تغیر وضعیت یک حق وقانونی است چرا چوب لای چرخ میگذارنند واقدام نمکنند 15سال خدمت کمی نیست
من فکر میکنم اکر شرایط این جوری پیش برود
امثال من باید منتظر یک معجزه باشند
ولی میگویند نا امید شیطان است وبرخدا توکل میکنم
ودست از پیگیری بر نمی دارم که شاید این نامه بدست انسانهای توانمنری چون حسب الامر بیفتد انشا الله از این بلاتکلیفی رها یابیم
ضمنا" در سال 94 برای مصاحبه وتکمیل فرم به اداره کل راه وشهرسازی رفته ام فقط گقته اند منتظر بمانید تا روال اداری خویش را طی نماید
منتظر نتایج هستم اجرکم عندا...
با تشکر -مهندس عمران -ابراهیم اردبیلی کرامه
با عرض سلام وخدا قوت
اینجانب درسن 15سالگی ازسال 65 الی 66 بمدت 14ماه متوالی بعنوان بسیج داوطلب در مناطق عملیاتی جبهه و جنگ حضور داشته ام ودارای 40درصد جانبازی کمیسیون عالی سپاه وصعب العلاج شده ام حال همسرم بمدت 13سال بعنوان قراردادی مشغول بکار میباشد آیا تبدیل وضعیت شامل ایشان میشود لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر
سلام
بله باید به رسمی تبدیل وضعیت شود
سلام و خسته نباشيد و ممنون از اطلاع رساني مفيدتان
من فرزند ازاده و جانباز هستم كه به مدت ٤ سال در شهرداري تهران مشغول به كار مي باشم.تاكنون از سهميه در كارم استفاده اي نكردم.
چند روز پيش متوجه شدم كه در برنامه ششم دولت مقرر شده كه فرزندان ازادگان نيز تغيير وضعيت استخدامي از قراردادي به رسمي شوند.
به همين دليل به بخش ايثارگران محل خدمتم رفتم و انها جواب منفي دادند.
چرا بايد با توجه به تصويب قانون باز هم خود سر عمل كنند؟
تا كي بايد منتظر بمانيم؟ من بايد شكايتم را پيش چه كسي ببرم.
راستي قرار است اخر امسال نيز تعديل نيرو كنند .نه تنها رسمي نمي شوم بلكع شايد اخراج شوم.
تروخدا منو راهنمايي كنيد تا به حقم برسم
با تشكر
مرزمنده دوران جنگ هستم 7 ماه 15 روز جبهه دارم و28 ماه در منطقه جنگی خدمت کردم ودراداره مالیات نیروی قراردادی کارگری مشغول کارم تورخدا من نجات دهید کار بدی نکردیم به خدا رفتیم جبهه لطفا جواب بدین سپاسگزارم
من از سال 1394 به صورت شرکتی در دستگاه دولتی مشمول ماده 2 مشغول فعالیت هستم(کاری که انجام میدم حجمی نیست ) و فرزند جانباز 20 دردص عامل اعصاب هستم خواستم بدونم کی میتونم بنا به تبصره 1 بند ذال ماده 87 قانون ششم توسعه درخواست تبدیل وضعیت استخدامی بدم؟
با سلام
من برادر شهيد هستم و در حال حاضر به صورت قراردادي با ١٠ سال سابقه كار در شركت نفت فلات قاره ميباشم
آيا تبديل وضعيت به رسمي شامل من هم ميشود و اينكه چطور بايد پيگيري كنم ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
ده سال به صورت قراردادي دارم كار ميكنم
قانون 21شامل من ميشه
سلام ببخشید بنده فرزنده رزمنده زمان جنگ هستم ودوسال در دانشگاه پیام نور بصورت حق التدریس هستم آیا تبدیل وضعیت شامل بنده میشود؟؟
با سلام فرزند شهیدهستم نیروی شرکتی بیمارستان ۲۲بهمن نیکشهربرای تبدیل وضعیت ماچکارکنیم آیاامیدی هست برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی
سلام اقای مجتهد.پیمان موسوی دهیار روستا هستم بامدرک کارشناسی ارشد پدرم ۲۴ماه جبهه داره .فرزند ایثارگرهستم.طبق ماده ۲۱تبصره ذ دستگاههای مشمول ماده ۲ قانون جامع ؛دهیاری به عنوان نهادعمومی غیردولتی محسوب میشه.منو میتونن تبدیل وضعیت کنن خواهشا خواهشا راهنمایی کنین باسرنوشت من گره خورده.
با سلام
بنده فرزنده جانباز 25 درصد متوفی هستم
در حال حاضر استخدام پیمانی آموزش پرورش هستم
تغییر وضعیت رسمی مشمول بنده هم می شود؟
ممنون میشم طریقه اقدام را بفرماید...
با سلام کارگر پیمانکاری شرکت نفت با ده سال سابقه از سال ۸۷ هستم پدرم بازنشسته شرکت نفت است ورزمنده با سابقه ۵۴ ماه جبهه . آیا طبق ماده ۲۱ میتوانم تبدیل وضعیت بشم ممنون.
اگر با پیمانکار مشغول کار هستید شامل نمی شود . با ید با شرکت قرارداد مستقیم داشته باشید.
سازمان مدیریت زیر بار تامین اعتبار و مجوز استخدام نمیرود و ماده 21 قانون ایثارگران انجام نمیشود.من از سال پیش پیگیر این قانون هستم.باید سازمان مدیریت تامین اعتبار کنند و برای فرزندان جانباز زیر 25 درصد به شرط مجوز استخدام قید شده اما چندین سال است که مجوز استخدام برای ادارات نیامده.لطفا راهنمایی کنید
با عرض سلام خسته نباشید
من رزمنده 2 سال جبهه میباشم .ولی هنوز کارت ایثارگریم رو دریافت نکردم .یک سوال داشتم از خدمتتون همسرم شاغل مرکز دولتی به صورت قرارداد کار معین هستن و14 سال سابقه کار دارن ایا امکان دارد با استفاده از سهمیه ایثار گری من تبدیل وضعیت بشن.
بله شامل فرزندان و همسر رزمندگان می شود. مطلب بالا را دوباره بخوانید متوجه می شوید.
من مدت چهار سال است به صورت شرکتی در شهرداری مشغول به کار هستم و فرزند شهیدم ایا راهی وجود دارد واسه تبدیل وضعیتم
با عرض سلام بنده فرزنده جانباز وازاده با ۴۵درصد جانبازی و۸سال ودو ماه اسارت هستم. در ۸/۱۲/۹۴استخدام وزارت نفت شدم و بیش از ۲سال همچنان به عنوان نیروی پیمانی مشغوا بکارم. می خواستم بدونم ایا تا کنون باید تبدیل وضعیت به نیروی رسمی می شدم؟درصورت عدم تمکین از قانون من به کجا باید شکایت کنم؟ایابرای من مشکلی پیش نمی اید؟باتشکر فراوان
باسلام واحترام
بنده برادر شهید هستم و حدود 6 سال به عنوان نیروی شرکتی در ادارکل راه و شهرسازی مشغول به خدمت هستم آیا به استناد قانون فوق (تبصره 1بند ذ ماده 87و تبصره 4 ماده 21اصلاحیه خدمت رسانی به ایثارگران در برنامه ششم شامل حال بنده می شود. یعنی تبدیل وضعیت از شرکتی به قراردای و یا رسمی ...)
باتشکر از سایت خبری عالیتون

سلام بله دولت اجرایی نمیکند
نه آقای فیروزیان از شرکتی نمی توانید به رسمی تبدیل وضعیت بشوید باید با آن دستگاه مستقیم قرارداد داشته باشید.البته در قانون جامع نوشته شده شرکتی ولی منظورش چیز دیگری است .اگر با پیمانکار هستید نمی شود.
با سلام و تشکر فراوان ممنون از پاسختون ضمن اینکه سازمان قریب چهار ماهه که از اما مدارک ایثارگری خواستن جهت تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد کار معین ولی هنوز خبری نشده لطفاً راهنمایی میفرماید از کجا پیگیر باشیم هروز پاسمون میدن برا آینده و اینکه مجوز ندارن مگه نه اینکه الحاقیه ماده 21 ذکر شده ظرف سه ماه باید این نیروها تبدیل وضعیت بشن خواهش شما به داد ما برسید ضمن قدردانی از زحمات شما بردار بزرگوار
با سلام بنده خواهر ایثار گر باسابقه 14 ماه حضور در جبهه هستم و 5سال به صورت شرکتی و3سال هم به صورت قراردادی در اموزش و پرورش مشغول به خدمت هستم ایا قانون 21 شامل من می شود لطفا پاسخ بدهید ممنون
باسلام چرا درقانون استفساریه تبدیل وضعیت استخدامی خانواده محترم ایثارگران متاسفانه برادر یا خواهر جانبازان اشاره ای نشده است هستند جانبازان عزیزی که مجرد هستند و درکنار خانواده پدر و مادر زندگی کرده و برادر یا خواهری دارند که به امورات زندگی آنان رسیدگی و کمک کرده و تمایل دارند که این امتیاز به برادر یا خواهر انان تعلق گیرد ...
با سلام.اینجانب حدود بیست سال در یک اداره به صورت قراردادی مشغول کار میباشم.برادر شهید وحدود هفت ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را دارم آیا تبدیل وضعیت به رسمی شامل حال من میشود
بله شامل شما می شود.
این داوطلبانه رو بردارید مفسدین فی الارض چقدر باید حرص بخوریم
حسین آقا سلام. مشکلت را بنویس حرص نخور
با سلام و احترام،بنده با نظر حسين آقا موافقم،اين كلمه ي داوطلبانه يعني چي؟؟؟كه با همين يه كلمه خيلي از كساني كه در جبهه ها حضور داشته و جنگيده اند شامل اين قانون نميشوند،پدر بنده در سال ٥٦ خدمت مقدس سربازيش تموم شده،و در سال ٥٩ با شروع جنگ به مدت ٦ ماه و ٥ روز در جبهه حضور داشته،ولي ميگويند سه چهارمش داوطلبانه محسوب ميشود،آيا مگر خدمت سربازيش بوده يا نظامي بوده كه سه چهارمش داوطلب محسوب ميشود،به همين راحتي دارن حق كشي ميكنند،من در سال ٩١ در آزمون استخدامي كارگري وزارت نيرو قبول شدم و ٥ سال هست كه مشغول به كارم،الان نامه و مدارك موجد كه نشون ميده پدرم به مدت ٦ ماه و ٥ روز تو جبهه بوده رو دارم و به اداره ي خودمون دادم،و ميگن بايد تو نامه كلمه ي داوطلبانه قيد بشه،موندم چيكار كنم.
بنده ۳۰ماه ازخدمت وظیفه وبسیج سابقه حضور در در جبهه رادارم تا امروز از هیچ امکاناتی از دولت را استفاده نکردم وفقط یک بار که خیلی مجبور بودم چک داشتم رفتم بسيج ۳ملیون وام گرفتم دستم ترکش خورده مشکل اعصاب و روان و شیمیائی دارم ولی تاحالا دنبال این چیزا نرفتم ۱۵ سال است درپارس جنوبی مشغول هستم‌ حالا این ت
سلام بنده فرزند جانباز متوفی ۲۵ درصد هستم ۲۱ سال سابقه شرکتی و قراردادی در سازمان دولتی دارم کارشناس ارشد مهندسی نرم افزارم آیا قانون تیدیل وضعیت شامل من هم می شود؟ خواهش می کنم جواب بدین .
بله می شود .
پدر من ارتشی بوده و طبق کارت ایثارش 55 ماه حضور در جبهه داشته. خودم کارمند قراردادی قوه قضاییه هستم. آیا پدرم جز رزمنده ها به حساب میاد و شامل منم می شه؟
بله . رزمندگان هم جزء ایثارگران هستند.و این قانون شامل شما هم می شود. البته دولت هنوز آنرا اجرایی نکرده است.
ی ـ بنیاد شهید و امور ایثارگران در این قانون به اختصار
«
بنیاد
»
نامیده می
شود
.
ماده
۲
ـ دستگاههای مشمول این قانون عبارتند از
:
الف ـ کلیه وزارتخانه
ها، سازمانها و دستگاههای اجرائی، مؤسسات و شرکتهای دولتی
و ملی شده تحت
پوشش و یا مدیریت دولتی اعم از اینکه دارای قوانین و مقررات خاص باشند و یا نباشند، قوه قضائیه اعم از کادر
قضائی و اداری و سازمانها و مؤسسات وابسته و تابعه آنها، کانون وکلای دادگستری، کانون
های کارشناسان
رسمی دادگستری، قوه مقننه، نهاد ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
(سازمانهای وابسته و تابعه)، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (نظامی و انتظامی) نهادها و مؤسسات
عمومی غیردولتی و نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش وابسته یا تابعه آنها و کلیه سازمانها و شرکتهایی که به نحوی
از انحاء از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند و یا قسمتی از بودجه آنها توسط دولت
تأمین می گردد، بانکها، مؤسسات بیمه
ای، جمعیت هلال
احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرداری
ها و شرکتهای
تحت پوشش آنان و نیز مؤسسات و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است
از قبیل سازمان
تأمین اجتماعی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان
گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع ملی ایران، شرکتهای هواپیمایی، سازمان انرژی اتمی، اعضای
هیأت علمی و کادر اداری دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالـی کشـو
ر، مجمـع تشخیص مصلحت نظام،
شورای نگهبان و دانشگاه آزاد اسلامی
.
ب ـ سایر دستگاهها و سازمان
ها و شرکتها و مراکز تولیدی و توزیعی و خدماتـی که تحت پوشش قانون کار یا
مقـررات تأمین اجتماعی و قـوانین خاص هستند.
سلام،پدر بنده منقضي خدمت ٥٦ ميباشد،و در شروع جنگ به مدت ٦ ماه و چند روز در جبهه حضور داشتن،با توجه به اينكه منقضي ٥٦ رو فراخوان كردن و خيلي ها حضور پيدا نكردن در جبهه و حدود ٨٥٠٠٠ نفر از منقضي خدمت ٥٦ فقط در جبهه حضور داشتند و كساني كه نيامدند هيچگاه مجازات و يا بازخواست نشدند،و اينكه خدمت پدرم نبوده،آيا داوطلب حساب ميشود يا خير؟ممنون از راهنمايي شما دوست عزيز
سه چهارم خدمت سربازان وظیفه که در زمان جنگ در جبهه بوده اند بعنوان جبهه داوطلب محسوب می شود.
باتوجه به ابلاغیه شماره 11/40/206 مورخ 21/10/1388 ستاد کل نیروهای مسلح سه چهارم مدت خدمت کارکنان وظیفه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, کمیته, شهربانی و ژاندارماری(نیروی انتظامی) , وزارت سپاه و وزارت دفاع و جهاد سازندگی سابق به جبهه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند , خدمت داوطلبانه تلقی میگرد.
با سلام .بنده 10 سال کارمنددانشگاه پیام نورم با وضعیت نیروی قراردادی.خانواده شهید هستم .تاکی باید این وضعیتم باشه
تبدیل وضعیت شامل شما می شود.
آیا ایثارگرانی که از طریقی غیراز سهمیه ماده 21 جذب شده اند مثلا از طریق آزمون ادواری والان پیمانی می باشند آیا مشمول ماده 21 می شوند ودستگاه مکلف به تبدیل وضعیت ابه رسمی قطعی هست ؟
بله . شامل شما می شود
با عرض ادب واحترام
من از سال ۸۹ کارمند قوه قضاییه وفرزند جانباز زیر ۲۵%هستم
سالهاست منتظر تغییر وضعیت هستم آیا این قوانین برای ما هم هست یا نه ؟؟
بله این قانون شامل حال شما هم میشود .هر چند که دولت هنوز آنرا اجرایی نکرده است.
سلام علیکم اینجانب الله بردی کاوه فرزند شهید هستم با مدرک کارشناسی در اداره منابع طبیعی به عنوان نیروی شرکتی مشغول هستم میخواستم بپرسم کی تبدیل وضعیت میشوم؟؟
آیا سازمان دولتی به بهانه نداشتن مجوز استخدامی می تواند به لحاظ قانونی از زبر بار تبدیل وضعیت به رسمی شانه خالی کند ؟ می شود در دیوان الزام نمود؟
باسلام...برادرگرامی اقامجتهد.بنده رزمنده6ماه به بالا مدت14سال درمنابع طبیعی مشغول خدمت هستم چندیت بارمرامله کردم به دیوان هم شکایت کردم اینااعتراض کردن خواهشاراهنمایی کنید.باتشکر..
سلام بنده برادر شهید حدود11 سال در شهرداری به صورت قراردادی مشغول به کار هستم که الان ازمون استخدامی هستش ایا من مشمول سهمیه 25 درصد میشم
بله هستید.
سلام آموزش و پروش ۸ ماه است که مدارک را گرفتند تا نیروهای قراردادی فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد را تبدیل وضعیت کنند اما تا امروز هیچ خبری نشد فکر کنم فراموش کردن
سلام
اینجانب برادرشهیدهستم به مدت 13درکمیته امدادبه صورت قرارداد ی کارمیکنم هرروزتهدید به اخراج میکنندخواهش میکنم چطوری میتوانم برای تبدیل وضعیت اقدام کنم لطفاراهنمایی بفرمایید
سلام
اینجانب برادرشهیدهستم به مدت 13درکمیته امدادبه صورت قرارداد ی کارمیکنم هرروزتهدید به اخراج میکنندخواهش میکنم چطوری میتوانم برای تبدیل وضعیت اقدام کنم لطفاراهنمایی بفرمایید
سلام
اول بروید بنیاد شهید دبیرخانه کمیسیون ماده 16 ازشان سئوال کنید باید برای کمیسیون دادخواست بدهم یا بروم دیوان عدالت اداری . قانون شامل شما هم می شودو باید تبدیل وضعیت شوید.فقط حواستان باشد که برخی از مسئولین عقده ایی با شما تصفیه حساب نکنند.
با سلام
من فرزند جانباز زیر25درصد هستم . و کارمند پیمانی شهرداری که از طریق آزمون سراسری استخدام شدم. آیا قانون تبدیل وضعیت شامل من می شود؟آیا قانون یا امتیازات خاصی به من تعلق می گیرد؟
با تشکر
بله . بروید دیوان دادخواست بدهید.شامل شما هم می شود.
سلام فرزند جانباز بالای بیست وپنج درصد هستم به صورت قرارداد شرکتی در شرکت نفت مشغول هستم با توجه به اینکه پدر بنده نیز کارمند در شرکت نفت بود و شامل ماده ۴۸ جایگزینی جای پدر میشم. به صورت رسمی. و عدم اجرای این قانون توسط شرکت و هم چنین عدم اجرای ماده ۸۷ ایثارگران برای تبدیل وضعیت به قرارداد معین و مستقیم با شرکت به کجا میشود شکایت کرد
ننگ بر دیوان بی عدالت
سلام بنده از سال ۹۰ استخدام دانشگاه علوم پزشکی به صورت پیمانی هستم وهنوز رسمی قطعی نشدم دلیلش را هم نمیدانم کجا باید پیگیر شد ماده ۱۶ دیوان عدالت اداری بعدشم میترسیم‌پیگیر این موضوع بشیم تبدیل وضعیتمون نکنن
با سلام و احترام،پدر بنده منقضي ٥٦ بوده و در سال ٥٦ خدمتش تموم شده،طي فراخواني كه رهبر انقلاب فرمودند كه جبهه ها را پر كنيم پدر بنده به دستور رهبر لبيك گفتن و به جبهه رفتن و مدت ٦ ماه و ٥ روز رو در جبهه بودن،،بنده براي تبديل وضعيت استخدامي از كارگر موقت به دائم تمام مدارك موجود رو ارائه دادم و نامه اي كه اورگان پدر بنده كه ايشان رو اعزام كرده بودنند تاريخ و مدت رو به درستي قيد كرده بودند ،ولي در انتهاي نامه سه چهارم از مدت ٦ ماه و ٥ روز پدر بنده را بعنوان داوطلب تلقي كردنند،،در صورتي كه خيلي از همون منقضي ٥٦ ها از فراخوان سر باز زدنند و هيچگاه معاخضه نشدند،حال پدر بنده و امثال ايشان كه از زندگي و زن و فرزند خود گذشته و پاي به ميدان جنگ عليه باطل گذاشتند ناجوانمردانگي نيست كه مدت ايشان را با يك كله سه چهارم داوطلبانه از بين ببرند و بنده كه دل خوش به تبديل وضعيت شغلي خود از كارگري موقت به دائم بودم را از بين ببرند،عاجزانه تقاضا دارم رسيدگي كنيد و پاسخ قانع كننده بدهيد،در ضمن باز هم ذكر ميكنم كه خدمت ايشان در سال ٥٦ به اتمام رسيده،اگر نام اين از خود و جان گذشتگي داوطلبانه نيست پس چيست؟با تشكر فراوان.
با سلام و احترام بنده.فرزند جانباز 25درصد هستم سال 89از طرف بنیاد به اداره زندان معرفی شدم که به صورت قراردادی مشاغل کارگری از سال 91مشغول به کار شدم ولی تا الان تبدیل وضعیت نشدم خواهشمندم راهنمایی کنید
با سلام و احترام،پدر بنده منقضي خدمت سال ٥٦ هستش و در اوايل جنگ به فراخوان منقضي هاي خدمت ٥٦ لبيك گفت و رفت جبهه و مدت ٦ ماه و ٥ روز در جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشت،بنده خودم در سال ٩١ آزمون استخدامي وزارت نيرو قبول شدم و چند ساله مشغول هستم در شركت مديريت شبكه برق ايران،براي استفاده از تبديل وضعيت استخدامي از كارگري موقت به دائم كه شامل كساني كه آزمون دادن ميشه اقدام كردم و مدت جبهه پدرم كه ٦ ماه و ٥ روز هستش از يگان اعزامي طبق سوابق موجود نامش رو با مهر و امضاي معاونت نيروي انساني پداجا گرفتم،و تحويل اداره ي خودم دادم،كه در نامه اين مدت تاييد شده بود،پس از استعلام شركت نامه ي دوم آن يگان در انتهاي متن با سه چهارم داوطلبانه محاسبه شده،سوال بنده از خدمت شما اينه كه آيا منقضي هاي خدمت ٥٦ كه طي فراخواني به جبهه ها احزار شدن و خيلي ها رفتن و عده اي هم نرفتن،و هيچ گاه آنهايي كه از فرمان احزار به هر دليلي سر باز زدندن بازخواست نشد،و به نوعي كساني كه حضور پيدا كردند در جبهه ها داوطلبانه محسوب ميشود،چرا فقط با سه چهارم موافقت شد،ان هم در نامه ي دوم،آيا شامل بنده ميشود اين تبديل وضعيت استخدامي با شرايط ذكر شده يا خير؟ضمنا در تمام مدت ٦ ماه و ٥ روز خانواده از پدرم اطلاعي نداشتند،يعني بعد از مدت مذكور به خانه بازگشتن و تمام مدت به صورت متوالي در جبهه حضور داشتند،لطفا راهنمايي كنيد كه بنده چه كنم،اگر اكانش هست پاسخ سوالم رو بدهيد،با تشكر از لطف شما
با سلام،پاسخي كه به متن برج پنج بنده داديد شامل سربازان وظيفه ميشه كه در زمان شروع جنگ مصادف با زمان خدمت آنها بوده،ولي پدر بنده سه سال قبل از شروع جنگ خدمت وظيفش رو به اتمام رسونده،كه در زمان شروع جنگ فقط از منقضي خدمت هاي ٥٦ خواسته شد تا در جنگ حضور يابند،و از منقضي سالهلي قبل و نه منقضي سالهي بعد،فقط ٥٦ رو فراخوان زدن،جواب شما مربوط به كسيست كه در زمان شروع جنگ يا داشته خدمت سربازي وظيفش رو ميگذرونده يا تازه بايد ميرفته يا طي اين ٨ سال جنگ زمان خدمت مقدس سربازيش فرا رسيده،اينهارو سه چهارم داوطلب محسوب ميكنن،من در هيچ سايت يا هيچ جايي جواب درسستي در مورد فراخوان منقضي خدمت ٥٦يعني كساني كه خدمتشون تو سال ٥٦ تموم شده و كارت پايان خدمت گرفتن،لطفا راهنمايي كنيد،با تشكر فراوان.منتظر پاسخ شما هستم.
باسلام خواهش میکنم.منو راهنمایی کنیین بنده کارمندقراردادکارمعین.آموزش پرورش تهران.هستم بنده درسال ۹۱جذب شدم.ولی متاسفانه هسته گزینش باسخت گیری زیادبنده رو ردکردوبعرازیک سال تازه بااستخدام من درسال۹۳موافقت شد به صورت قراردادی همه پیمانی شدن به جزمن..الانم پدرم سابقه ایثارگری داره ولی آموزش پرورش میگه مشمول شمانیست پیمانیهامیشه..راهنمایی کنیم چیکارکنم اگه شکایت کنیم دیوان قبول نکنه اخراجمون میکنن..بعدش
عرض ادب و احترام
کسانی که غیر داوطلبانه ( خدمت مقدس سربازی) در جبهه حضور داشته اند چرا شامل بند هایی که عزیزانی که داوطلبانه در جبهه حضور داشته اند نمی شوند؟
آیا آنها در خط مقدم نبوده اند؟
چرا هیچ بندی برای این عزیزان و خانواده های محترمشان در نظر گرفته نشده است؟
سربازانی که در زمان جبهه و جنگ همپای سایر عزیزان حضور داشته اند چرا دیده نمی شوند؟
با سلام و احترام
اینجانب 14 سال سابقه کار ( قرارداد کار معین )در یکی از دستگاههای دولتی دارم و فرزند جانباز متوفی زیر 25 درصد هستم ( بمباران شهری) آیا می توانم تبدیل وضعیت شوم. چطور اقدام کنم؟ با تشکر لطفا به قانون هم اشاره کنید.
سلام
بنده فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم در شبکه بهداشت و درمان سابقه کار ۱۰ سال قراردادی چرا تبدیل وضعیت نمیشیم با وجود اینکه همیشه میگن فرزندان جانباز باید رسمی بشن
با سلام بنده ۴ساله که به صورت شرکتی در برق منطقه ای استخدام شدم و از سال ۹۶ تا به حال با استناد به ماده ۲۱ و تبصره های آن و نیز بند ذ ماده ۸۷ تقاضای تبدیل وضعیت نمودم لیکن مسئولین منابع انسانی میگن سازمان امور استخدامی مخالف تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و منظور قانون این بوده که توسط شرکت پیمان کار رسمی بشیم!!!؟
سلام بنده فرزند جانباز٢٥درصد هستم دردانشگاه علوم پزشكي جيرفت مدت ١٢سال است كه بصورت شركتي كار ميكنم باتوجه به بخشنامه هاي دولتها تغييروضعيت نشده أم طبق چه قانوني بايد عمل كنم متشكرم
با سلام من همسر جانباز 30 درصد هستم 15 سال سابقه کار در شرکت فرودگاهها دارم با مدرک فوق لیسانس حسابداری با عنایت به ماده الحاقی نامه از بنیاد بردم دستگاه اظهار می کند مجوز استخدامی ندار د و اگر داشته باشد هم عملیاتی استخدام می کنیم من باید چکار کنم بعد 15سال آیا دیوان رای به تبدیل وضعیت می دهدلطفا راهنمایی نمایید
با سلام
من فرزند جانباز25درصد هستم ومدت10سال است که در دانشگاه علوم پزشکی بصورت قرار دادی تبصره 3کار می کنم هرچه با ارائه نامه نگاری وارائه تبصره هابرای تبدیل وضعیت اقدام کردیم گفتندکه شامل شما نمی شودوباید آزمون استخدامی شرکت کنیداین قانون برای کسانی است که تازه در آزمون شرکت کنند به نظر شما چه کنیم راهنمایی بفرمایید.
با سلام و احترام
اینجانب از سال 85 شاغل در یک از دستگاهای نظارتی می باشم و فرزند جانباز متوفی (زیر 25 درصد ) هستم به صورت قرارداد کار معین- حال با عنایت به قانون ماده 21 ( بند ذ ماده 87) می توانم به رسمی تبدیل وضعیت شوم. چطور اقدام کنم . سازمان ما قبول ندارد و می گوید باید رای دیوان هیات عمومی باشد. اگر شامل بنده می شود چطور اقدام کنم و چگونه استناد کنم که رای بیاورم. آیا نیاز است اول به کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید مراجعه کنم. تو را به خدا رانمایی کنید. از سازمان استخدامی سوال کردیم گفتند می شود.
با سلام و احترام
اینجانب از سال 85 شاغل در یک از دستگاهای نظارتی می باشم و فرزند جانباز متوفی (زیر 25 درصد ) هستم به صورت قرارداد کار معین- حال با عنایت به قانون ماده 21 ( بند ذ ماده 87) می توانم به رسمی تبدیل وضعیت شوم. چطور اقدام کنم . سازمان ما قبول ندارد و می گوید باید رای دیوان هیات عمومی باشد. اگر شامل بنده می شود چطور اقدام کنم و چگونه استناد کنم که رای بیاورم. آیا نیاز است اول به کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید مراجعه کنم. تو را به خدا رانمایی کنید. از سازمان استخدامی سوال کردیم گفتند می شود.
با سلام و احترام
اینجانب از سال 85 شاغل در یک از دستگاهای نظارتی می باشم و فرزند جانباز متوفی (زیر 25 درصد ) هستم به صورت قرارداد کار معین- حال با عنایت به قانون ماده 21 ( بند ذ ماده 87) می توانم به رسمی تبدیل وضعیت شوم. چطور اقدام کنم . سازمان ما قبول ندارد و می گوید باید رای دیوان هیات عمومی باشد. اگر شامل بنده می شود چطور اقدام کنم و چگونه استناد کنم که رای بیاورم. آیا نیاز است اول به کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید مراجعه کنم. تو را به خدا رانمایی کنید. از سازمان استخدامی سوال کردیم گفتند می شود. در ضمن شناسه کارمندی هم دارم.
ا سلام و احترام
اینجانب 14 سال سابقه کار ( قرارداد کار معین )در یکی از دستگاههای دولتی دارم و فرزند جانباز متوفی زیر 25 درصد هستم ( بمباران شهری) آیا می توانم تبدیل وضعیت شوم. چطور اقدام کنم؟ شناسه کارمندی هم دارم با تشکر لطفا به قانون هم اشاره کنید.
سلام بنده جانباز10درصدهستم بامدرک کارشناسی 17سال دریکی ازادرات دولتی مشغول هستم البته بعنوان نیروی شرکتی آیابرای تبدیل وضعیت میتوان اقدام کنم یاخیر اگرمیتوانم باید به کدام ماده قانونی استنادوپیگیری کنم ممنونم
باسلام وعرض ادب. فرزندجانباز25درصدمتوفی هستم 12سال سابقه کار را درشرکت نفت دارم. مدرک تحصیلی بنده فوق دیپلم نرم افزارکامپیوترمیباشد. تاکنون تبدیل وضعیت نشدم، درخواست پیگیری دارم
با سلام واحترام اینجانب فرزند جانباز 25% متوفی از سال 87 به صورت کارآموز تا سال 89 وبعد به صورت کارورز به مدت دوسال وبعد به از آن به صورت انجام کار معین تا کنون دربنیادشهید اشتغال به کار دارم.بدون آزمون تبدیل وضیت شدم همانطور که در بالتا گفتم به صورت پله ای تبدیل وضیت شدم، آیا ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل حال من هم می شود؟
باسلام به همه دست اندر کاران و زحمت کشان .من من فرزند جانباز ۶۵درصد تو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کار میکنم به صورت شرکتی الان سه سال است که تبدیل وضعیت نشدیم که هیچ حقوقمون رو هم سیصد تومن کسر کردن که مثلا هر سه ماه پایش کنن بدن الان ۴ماهه که اون حق پایش رو هم ندادن که الان تو این گرونی یک میلیون و دویست تومن میدن درضمن تو بنیاد جانبازان هم قبل استخدام مشورت کردم گفتن ۱سال دیگه رسمی میکنن نگران نباش الان بنیاد جانبازان هم جوابگو نیست میگه به ما ربطی نداره لطفا پیگیری کنید وضع جانبازان و فرزندان شهدا نباید این طوری باشه ممنون از لطفتون .
سلام عرض ادب خسته نباشید بنده در شرکتی مشغول کار و قراردادی هستم پدرم ۲۱ ماه جبه و کارت ایثارگری دارد ایا به رسمی انجام میگردد
سلام من۸ساله نیروی شرکتی هستم ( با سابقه ۱۴ سال بیمه ) فرزند جانباز۲۰ درصد هستم برای تبدیل وضعیت رفتم بنیاد گفتند ارگانها این بخشنامه را اجرا نمیکنند، از محل کارم قضیه رو چند بار پیگیر شدم بهم گفتند شامل شرکتی نمیشه میتونم به دیوان عدالت اداری شکایت کنم حق رو به من میدند یا
حقییتا میترسم شرایطم بدتر بشه ؟ خواهشمندم راهنماییم کنید
سلام خسته نباشید
من فرزند جانباز ۲۵ درصد به بالا هستم و حدود ۵ سال است (از سال ۹۲ الی ۹۷) در یه ارگان دولتی به عنوان نیروی شرکتی مشغول به کار هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید که برای تبدیل وضعیت از شرکتی به قراردادی باید چه اقداماتی انجام دهم و اینکه شامل من میشود
با تشکر
با سلام وخسته نباشید خدمت شما بنده فرزند شهید هستم و حدود ۷سال در منطقه آزاد به عنوان برونسپار مشغول به کار میباشم لطفا برای تبدیل وضعیت بنده راهنمایی کنید البته چندین بار نامه از بنیاد شهید اوردم یا نامه گم میشه یا توجهی نمیکنن از شما خواهش میکنم مرا در این زمینه کمک کنید
با سلام.
من در یک شرکت دولتی به صورت قراردادی مشغول به فعالیت هستم.
پدر بنده 24 ماه سابقه جبهه داره که از اول سراغ ایثارگریش نرفته بود. تازگی رفته و کارت ایثارگری گرفته.
میخواستم بدونم من میتونم با توجه به این قانون تبدیل وضعیت بشم ؟
5 سال هم سابقه دارم تو همین اداره و پست خالی هم دارند.
با سلام اینجانب در زمان استخدام ایثار گری پدر خود را اعلام نکرده ام الان بنده را به عنوان فرزند ایثارگر نمی پذیرند و تبدیل وضعیت نمیکنند.اینجانت کارمند هلال احمرم.لطفا راهنمایی کنید.باتشکر
اینجانب دارای 30 درصد جانبازی ارتش و بدون درصد بنیاد میباشم وضعیت شغلیم از نیروهای ارکان ثالث شرکت نفت میباشم برای تبدیل وضعیت باید به کجا مراجعه کنم با توجه به درصدی که ارتش برایم تعیین نموده.باتشکر
با سلام با توجه به صراحت قانون بند ذ ماده 87 برنامه ششم توسعه در مورد تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران بنده پرونده استخدامی خود را در دیوان عدالت پیگیری نمودم که در شعبه بدوی رای به نفع اینجانب صادر اما در تجدید نظر قضات مربوطه با استناد به بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاح بند مذکور ماده 21 و همچنین رای هیئت عمومی به شماره 917 مورخ 28/11/1392 و ماده 6 ایین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان مصوب 88/12/26 هیات وزیران رای به نفع اداره طرف شکایتم صادر و رای بدوی رد شد.
لطفا اگر روند و قانونی که بتوانم به حق خودم برسم راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
با سلام . ادمین محترم چرا جواب کلی از این خواسنه هارو نمیدین؟؟
پدر بنده هم سابقه 40 ماه جبهه دارن و من به مدت 9 ساله به صورت قراردادی در یک سازمان دولتی مشغول خدمت هستم . چطور میتونم تبدیل وضعیت بشم؟ ممنون و مچکر
سلام
همسر جانباز 25% و مادر معلول پسر 30 ساله، 13 ساله بعنوان کارمند قرار دادی معین در سازمان بهزیستی مشغول هستم . دو مرتبه نامه از بنیاد به اداره بردم گفتند بخشنامه ابلاغ نشده برید به دیوان عدالت اداری شکایت کنید. حالا نمی دانم اینکار را چگونه انجام دهم آیا باید شکایت کنم ؟
باسلام ازسال ۹۱دریکی از ادارات گاز استانی تبدیل وضعیت به قرارداد مستقیم شدم.۷ماه سابقه جبهه دارم .در صورت تأیید کمیسیون جانبازی هم دارم .آیا میتوانم تقاضای تبدیل به رسمی شدن کنم ؟ با تشکر
سلام.سال 91 در آزمون کتبی شرکت مخابرات قبول شدم و در سال92 به صورت قرارداد سالانه استخدام شدیم البته بعد از گزینش و مصاحبه و... حال با توجه به اینکه خودم جانباز 45 درصد هستم شرکت مخابرات قرارداد دائم یا رسمی نمیکنند و بهانه خصوصی بودن و دارن.چه کاری میتونم انجام بدم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید>
من برادر شهید هستم وازسال 94 در قوه قضائیه به صورت مشاغل کارگری کار میکنم الان برای رسمی شدن چکار کنم لطفا کمکم کنید
سلام
من ازسال ۸۷ تاکنون درعلوم پزشکی شاغلم وپدرم به مدت ۵۳ ماه جبهه و۲۵ درصد جانبازشیمیایی بودن که درسال۸۴ دارفانی راالوداع گفتن وبه گفته بنیاد کل سهمیه ما درقید فرزندان شاهد است اما هنوز به صورت قراردادمعین وتبصره هستم همچنین خواهرم که سال۸۴ جذب دستگاه شده ایشان هم به صورت قراردادی هست حتی دیوان هم شکایت کردیم اما رای منفی داد درسه نوبت ودلیل جز اینکه این قانون درست نیست اورد لطفا راهنمایی کنید
خواهشمندم باشماره برای راهنمایی وکمک اینجانب تماس بگیرید ممنون می شوم
سلام این قانون جانبازان درکجای ای مملکت اجرا میشود به من جانباز اطلاع دهید آقای مجتهد هم حتما عراقی
باسلام بنده جانباز 25% جنگ تحمیلی با 34 سال سن وکارشناس برق متقاضی استخدام هستم تا بحال هیچ حقوقی از بنیاد نگرفته ام خواهشمندم راهنمایی فرمایید شرایط استخدام برای من در اداره برق شهرستان بدون ازمون امکان پذیر میباشد؟؟؟
باسلام .خیربه هیچ وجه مگه یاپارتی داشته باشی یاآزمون قبول شی
باسلام,بنده کارمند پیمانی دانشگاه علوم پزشکی هستم,پدر بنده ده درصد جانبازی و ۱۸ماه حضور در جبهه دارد آیا بنده هم مشمول قانون تبدیل وضعیت به رسمی قطعی میباشم ,لازم به ذکر است اذئان کنم که این مدت حضور در جبهه در دوران سربازی بوده است ممنون از لطف شما و وقتی که برای پاسخگویی میگذاریید
باسلام بند فرزند ازاده 10وجانباز 55درصد می باشم ودرسال 78 به صورت قراردادمی باشم .چرا بایستی تبدیل وضعیت نشوم دردانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به گفته خودشان مجوز نداریم
با سلام بنده با 12 سال سابقه بصورت شرکتی در شرکت مخابرات و برادر شهید مشمول این قانون هستم
سلام اینجانب برای تبدیل وضعیت ماده 87 به دیوان شکایت کردم اما بدوی رای اوردم ولی تجدید نظر رد شد بدلیل رای وحدت رویه مورخ 11/4/98 که شامل نیروهای قراردادی و شرکتی نمیشه خواهش میکنم انتشار دهید که حقوق خانواده های ایثارگران داره پایمال میشه
من 14 سال به صورت قرارداری در یکی از وزارتخانه ها مشغول به کارم و به دلیل رضایت و نیا به خدمات پست سازمانی هم بهم تعلق گرفته اما متاسفانه چون اداره استخدامی مجوز جذب نمیده رایزنی کرده و ورای وحدت رویه گرفته مشورتی که گرفتم میگن باید استفساریه مجلس بگیریم که قانون را نادیده گرفتن اما خودم خیلی با مسیر این کار آشنا نیستم لطفا همفکری کمک و راهنمایی بفرماییدممنون
سلام طرح استفساریه ۹۸۰۶۱۶ اعلام وصول شد
سلام بنیاد شهید می گه فقط دستور فرزند شهید برای ما ابلاغ شده وخواهر وبرادر شهید رو نگفتن چرا هر کس قانون رو طبق برداشت خودش دنبال می کنه لطفا نظارت کنید
سلام اینجانب فرزند جانباز 35 درصد هستم در مرکز بهداشت حدود یک سال از طرف بنیادشهید بصورت کاروز در آنجا مشغول بودم و چند ماهی است از طریق آزمون قراردادمعین شدم آیا سهمیه برای تبدیل وضعیت ما فرزندان جانباززیر 50درصد لحاظ می شود یا نه باید دوباره آزمون دهیم ممنون میشم پاسخ دهید
با سلام و قبولی طاعات.
ضمن قدردانی از زحمات جناب مجتهد. بنده فرزند جانباز25% هستم 28 ساله در آزمون استخدامی سال 96 قبول شدم و بعد گذراندن دوره مهارت اموزی اکنون قرار است در مهر 98 به صورت قراردادی وارد اموزش پرورش شوم ایا بنده میتوانم بعد از ورود به اموزش پرورش از قراردادی به رسمی تغییر وضعیت کنم اگه میشه راهنمایی کنید با تشکر از شما بزرگوار
سلام و عرض ادب
اینجانب خواهر شهید لیسانس علوم تربیتی از سال 90به صورت مستمر با نهضت سوادآموزی همکاری کرده ام و همچنان فعال واز سال 94 به عنوان مربی دبستانی ضمیمه آموز ش پرورش قرار داد با کار معین می باشم و جزو مشمولین تبصره 10 ماده17
آیا بنده مشمول تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی می شوم؟ لطف راهنمایی کنید
باسلام واحترام.
اینجانب فرزندجانبازوآزاده هفتاددرصدهستم حدود سه ساله بصورت شرکتی در یک اداره ای مشغول بکارم ولی متاسفانه تاحال هیچگونه کاری برای تغییروضعیت من ازشرکتی به رسمی صورت نگرفته پدرم استخدام رسمی همین اداره بودند تااینکه بازنشست شدندبه نظرشما من بایدچکارکنم شکایتموپیش چه کسی ببرم.
باسلام وقبولی طاعات وعبادات
اینجانب جانبازوآزاده هفتاددرصدهستم. حدودبیست وپنج سال بصورت رسمی برای شبکه بهداشت کارکردم وبعدازمن پسرم واردشبکه بهداشت شدندولی بصورت نیروی شرکتی هرچه پیگیرشدیم که ازشرکتی به رسمی تبدیل نکردند حالا تکلیف ماچیه باید چکارکنیم لطفاراهنمایی کنیدتشکر... اجرتون باسیدالشهدا
مرگ بر دیوان بی عدالت اداری
سلام. وقت بخیر. ببخشیدبرادر شهید امتیاز تغییر وضعیت اشتغالی در آموزش وپرورش دارد
سلام وقت شما به خیر پدر من سابقه خدمت در جبهه دارد کارت ایثار گری هم داره شش ماه استخدام شدم می خوام تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی بشم چند وقت بعد شروع به کار باید تقاضای تبدیل وضعیت بکنم؟؟؟ و چطور اقدام کنم خواهشا جواب بدید؟؟؟
سلام وقت شما به خیر پدر من سابقه خدمت در جبهه دارد کارت ایثار گری هم داره شش ماه استخدام شدم می خوام تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی بشم چند وقت بعد شروع به کار باید تقاضای تبدیل وضعیت بکنم؟؟؟ و چطور اقدام کنم خواهشا جواب بدید؟؟؟
سلام وقت بخير.من فرزنده جانباز ١٥درصد شاغل در راه اهن به عنوان نيروي شركتي هستم.ميتونم تقاضاي تبديل وضعيت بكنم؟
باسلام من موندم آخه قانونی که مجلس و شورای نگهبان تایید کرده چطور ادارات اجرانمیکنن وقتی دیوان عدالت میگه قراردادی نمیشه دیگه چه توقعی ازدست گاه اجرایی هست کارمندقراردادی آموزش پرورشم طرف بامن اومده رسمی شده ازطریق پدرش به مامیگن شامل شما نیست خواهشامجلس ازموضوع رو پیگیری کنه.. آخه مگه قانون این مملکت نیست چطور دیوان عدالت میگه نمیشه
سلام و خسته نباش خدمت آقای مجتهد بنده برادر شهید با مدرک کارشناسی مرتبط و 12 سال سابقه اشتغال در شرکت مخابرات هستم آیا این ماده شامل بنده میشود چگونه باید پیگیری کنم
باسلام واحترام
بنده برادر شهید هستم و حدود 11 سال به عنوان نیروی شرکتی در شهرداری مشغول به خدمت هستم آیا تبدیل وضعیت از شرکتی به قراردای می شوم؟؟
باسلام، بنده استخدامی پیمانی آموزش و پرورش هستم و پدرم سابقه ۸ماه حضور در جبهه را دارند آیا تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی شامل حال اینجانب می شود؟؟؟
سلام من ۶سال سابقه کار دارم و فرزند جانباز ۲۵٪ هستم رفتم دیوان عدالت واسه تشکیل پرونده از پیمانی به رسمی ولی گفتن که هنوز تایید نشده و نمیشه پرونده تشکیل بدین باید صبر کنین ببینین تایید میشه یا نه میشه بگین باید چیکار کنم
سلام سال گذشته آموزش وپرورش همه نیروهای پیمانی رو پیرو ماده ۲۱ خدمات ایثارگران و بند ذ ماده ۸۷ برنامه توسعه ششم توسعه به رسمی قطعی تبدیل وضع نمود شما هم شامل این قانون می شوید
ایشالله با تصویب استفساریه بند ذ ماده ۸۷ مشکل تبدیل وضعیت حل خواهد شد.البته اگه شورای نگهبان رد نکنه.
سلام این قانون تبدیل وضعیت کی میره برای رای گیری نمایندگان مجلس من ازشهریورماه دیدم همش میگن میخوابره ولی خبری نیس به نظرشماچی میشه
با سلام خدمت مسئولین محترم بنده برادر شهید هستم چند سال است در منطقه عملیاتی در شهر ارومیه به عنوان بسیج کد 89خدمت میکنم ایا تبدیل عضویت میشوم باتشکر
سلام بنده فرزند جانباز25درصد وچهار سال است به عنوان نیروی قراداد موقت در یکی از سازمانهای تابع استان قدس مشغول به کار هستم آیا استان قدس هم ملزم به اجرای قوانین مجلس میباشد
سلام من فرزنده شهیدهستم وازسال ۹۵تاحالاواحدخدمات تامین اجتماعی خوزستان مشغول بکارهستم آیاتبدیل وضعیت میشم
اینجانب کارمند قراردامعین دانشگاه علوم پزشکی اراک هستم و27سال سابقه کار دارای مدرک کارشناسی ارشد وهمسرم 12ماه سابقه ایثارگری به همراه کارت ایثاردارد برای تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی باتوجه به بند ذ ماده 87قانون برنامه ششم توسعه ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران وتبصره های الحاقی ان به منابع انسانی درخواست دادم که موافقت نکردند باتوجه که بنده همسر رزمنده با 12ماه سابقه جبهه هستم لطفا مرا راهنمایی بفرماییید
با سلام،بخدا اين همه سوال پرسيدم يه جواب منطقي نديديد،من ميگم خدمت موظفي پدرم نبوده(يعني منقضي خدمت ٥٦ بوده)يعني سال ٥٦ خدمت سربازيه موظفيش تموم شده،وقتي جنگ شروع شد در سال ٥٩ فراخوان زدن كه منقضي هاي خدمت فقط ٥٦ بيان جبهه،خيليا رفتن خيليا هم نرفتن،يا من معنيه كلمه ي داوطلب رو نميفهمم يا شما؟؟؟وقتي رفته يعني داوطلبه حضور در جبهه شده!ميتونست نره!ولي رفته !مثل اين ميمونه يه آزمون بزارن و من شركت كنم و شما شركت نكنيد،من كه شركت كردم يعني داوطلبه شركت در آزمون شدم و شما نشديد،شما خودتون ميگيد طبق ماده ي فلان بند فلان خدمت كاركنان وظيفه كه ارتش يا هر ارگاني اعزامشون كرده...پدر من كه كاركنان وظيفه نبوده يا كادري نبوده يا خدمت سربازيش نبوده!!!چرا درست و منطقي جواب نميديد؟؟؟اصلا داوطلبانه و غير داوطلبانه چه معني داره؟!؟!هر كي جونشو گرفته كف دستش و رفته واسه اين مملكت جنگيده بايد قوانين شاملش بشه!چرا ميگيد سه چهارم داوطلب محسوب ميشه!اصلا چرا بايد سه چهارم داوطلب محسوب بشه!اون يك چهارم چي بوده پس!!!به خدا كه داريد ظلم ميكنيد در حق تمام كساني كه از يك روز گرفته تا هشت سال در جبهه بودن!حالا اوني كه مثلا سه ماه جنگيده نبايد از امتيازات بهره مند بشه؟!چون كم جنگيده!والا من هيچ منطقي تو اين قانون نميبينم!اگه ميتوني يه جواب قانع كننده بده!و با جواب هاي سر كاري بندگان خدارو نپيچونيد!من آزمون استخدامي سال ٩١ قبول شدم و به صورت قراردادي در وزارت نيرو مشغول هستم و ميخوام تبديل وضعيت بشم از قراردادي به دائم طبق مدارك موجود جبهه ي پدرم كه ٦ ماه و پنج روزه،و نكته ي مهم اينه كه نه خدمت سربازيش بوده نه كادري بوده و نه نظامي!حالا بعد از گذشت ٥ سال چرا من نميتونم تبديل وضعيت بشم؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟
سلام اقای مجتهد بنده فرزند جانباز ۲۵درصد هستم ومدت یک سال و خورده ای بعنوان نیروی شرکتی در بیماستان مشغول بکارم آیا مشمول تبدیل وضعیت میشم لطف کنین راهنمایی بفرمایید باتشکر
باسلام
بنده پدرم ۲۱ماه در جبهه حضور داشت (سرباز وظیفه) آیا طرح تبدیل وضعیت استخدامی شامل بنده میشود یا خیر . باتشکر
با سلام بله میشه
بله مشمول می شوید
باسلام
بنده فرزند جانباز ۱۵٪ هستم ،تقریبا ۴ سال هست که به عنوان مشاور هنری سازمان زیباسازی شهرداری مشغول به کار هستم ،خواستم بدانم بنده که مشاور سازمان هستم و مدتهاست پیگیر تغییر وضعیتم که حداقل شرکتی شوم که بیمه برایم رد کنند
حال با این قانونی که فرمودین آیا مشمول حال بنده هم میشود که پیگیری کنم؟ اگر بله بنده بایدبه کجا مراجعه کنم ؟
سلام کسانی که بیست سال عضو پایگاه بسیج هستن بسیج فعال و کدرهگیری دارن شاملشون میشه این طرح یانه
تشکر
سلام
آیا این طرح شامل کسانی که بیست سال سابقه بسیج پایگاهی دارن و کدرهگیری دارند میشود یا نه
تشکر
باسلام. بنده ازسال ۹۰ تاکنون کارمند اداره آب وفاضلاب روستایی هستم
ازسال ۹۰تا حدود ۹۴ قرارداد معین بودم، و از ۹۴ تا کنون بصورت قرارداد طرح مشغول هستم. با توجه به اینکه فرزند جانباز ۵درصد میباشم و پدرم سابقه حضور ۲۱ماه در جبهه بصورت سرباز وظیفه دارد، قانونی که ۳دی در مجلس بتصویب نمایندگان رسید، شامل حال بنده میشود و آیا به رسمی قطعی تبدیل وضعیت خواهم شد یا خیر؟ با توجه به اینکه آب و فاضلاب روستایی در حال حاضر درحال ادغام شدن با آب و فاضلاب شهری می باشد، بنظر شما اکنون چه اقدامی کنم؟ مراجعه به دیوان عدالت یا بنیاد شهید یا.؟؟؟؟ ضمن اینکه دارای شماره شناسه در سامانه کارمندیران میباشم. باتشکر
با سلام بنده برادرشهیدهستم وحدود۳سال است که درنیروگاه برق بصورت شرکتی مشغول بکارهستم آیابااین بند(ذ)۸۷ استخدام رسمی شامل ما هم میشود
من اموزش دهنده نهضت سواداموزی هستم هرساله درنهضت بایه موسسه قراردادمی بندیم ونهضت پول وبه کارفرمامیده وکارفرمابمه وپول مارامیده
پدرم شصت ماه جبهه داره بااین شرایط طرح ایثارگری شامل من میشه؟
باسلام مصوبه ای که در هفته گذشته تصویب شد در مورد ایثارگران و خانواده ی آنها در چه زمانی اجرایی میشود و از چه طریقی میشود پیگیری کرد ممنون میشم جواب دهید
باسلام مصوبه ای که در هفته گذشته تصویب شد در مورد ایثارگران و خانواده ی آنها در چه زمانی اجرایی میشود و از چه طریقی میشود پیگیری کرد ؟؟؟
سلام خسته نباشید .من نزدیک به ۱۱سال هست در حوزه علمیه مشغول به کار هستم پدرم ایثارگرهست ونزدیک به ۱۰ماه هست که فوت کرده آیا شامل این بند ازقانون هستم باتشکر.
باسلام من 7 سال است در یکی از سازمان های دو لتی به صورت نیروی شرکتی حجمی در قسمت اداری درحال کار هستم و فرزند جانباز 25 درصد هم هستم ایا این قانون تبدیل وضعیت به بنده هم می خورد
با سلام ایا این طرح شامل نیروهای نظامی سپاه پاسداران میشود؟
سلام خسته نباشید من فرزند جانباز 25% هستم و 6 ماه سابقه حق التدریس دارم در مدرسه ولی بدون بیمه چون حق التدریس را بیمه نمی کنند آیا بر اساس این طرح میتونم رسمی بشم ؟؟
باسلام
شامل نیروهای قراردادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هم میشه؟
با سلام
بنده فرزند شهید شرکتت نفت هستم حدود هفت سال کارمند رسمی نفت بودم یهویی در برج 8/1 از شرکت نفت مرکزی نامه تبدیل وضعیت رسمی به پیمانی من زدن و زود هم اجرایش کردن و من را به حالت پیمانی برگردوندن ایا همچه چیزی تا حالا بوده میکن دستور وزیر بوده تا حالا هم خبری نشده اما چرا به این زودی دوباره بخشنامه تبدیل وضیت زدن
سلام من فرزند آزاده و جانباز۲۵ درصد هستم .و ۱۶ ماهه که به صورت طرح در بهداشت مشغول به کارهستم .پرستار و ماماها کلا طرحشون به مدت ۲ ساله و بعد ازکار بیکارمیشن .حالاخواستم ببینم آیا طرحی ها هم جزو این تبدیل وضعیت هستن که رسمی بشم
ممنون میشم جواب بدید.
سلام آیا کسی که تمام24 ماه خدمتش رو در جبهه بوده هم ايسار گر محسوب میشه???
سلام خدمت شما من که ۱۰ساله سابقه کاردارم وبه صورت حجمی کارمیکنم وپدرم ایثارگرهست وسابقشون ۲۱ماه حظور در جبهه دارن ومنم تبریز مشغول کارهستم قانون جدید شامل حال منم میشه وباید به کجا مراجعه کنم
پس خواهر وبرادر جانباز مگر جزو خانواده ایثارگران نیستند؟؟
چطور فرزندان وهمسران رزمندگان شش ماه سابقه جبهه مشمول شدند ولیکن خواهر وبرادر یک جانباز دیده نشدند؟؟
جانبازان مجردی که درخانواده پدر زندگی می کنند و خواهر وبرادر دارند پس چه کنند؟؟
سلام من آموزش دهنده نهضت سوادآموزی درشهراهوازهستم رفتم برای اقدام این تبصره گفتن شورای نگهبان هنوزتاییدنکرده است.لطفابفرماییدچکارکنیم وچطورپیگیری کنیم ادارات جواب درستی نمیدهند
سلام.مگرشامل اموزش دهنده هامیشه؟
سلام.مگراین طرح شامل اموزش دهنده هامیشه؟
سلام . خسته نباشید. آیا این ماده شامل کمیته امداد هم میشود؟
با سلام و خسته نباشید پدر من تو دوران سربازیش ۶ماه جبهه رفته وکارت ایثارگری هم داره آیا من می توانم برای تبدیل وضعیتم از شرکتی به قراردادی از آن استفاده کنم؟
سلامای اینجانب کارت ایثار سربازی به مدت ۲۶ ماه دارم ۳۰ سال سابقه قرار دادی در وزارت نفت را دارم آیا این قانون تبدیل وضعیت ایثار گران شامل اینجانبمیشود
با سلام.باتشکرازتصویب استفساریه ایثارگران خواهشادرصورت امکان زودتر به دستگاههای اجرایی اعلام شود به جهت حل مشکل ایثارگران عزیز...
پس چرا برادر و خواهر جانباز مشمول این قانون نشده است؟؟؟؟؟
من برادر شهید وفرزند ایثاگر هستم ب۵سال سابقه در جنگ تحمیلی ۲ساله واسه شهرداری کار میکنم چکار کنم قراردادی شم خواهشن راهنمایی کنید
به نام خدا
با سلام شورای نگهبان استفاریه رو رد کرده فکر کنم دیگه عملی نشه میشه رانمایی فرمایید
سلام من پدر داری سابقه ۴۲ ماه و ۲۰ درصد هم جانباز داره
و من بصورت شرکتی مشغول بکار هستم این قانون شامل حال من میشه
باتشکر
وقتی دولت قانون را اجرا نمیکند , وقتی یه فرزند ایثارگر سالها باید قراردادی کارکند و قانون تصویب میشود ولی اجرا نمیشود , بخاطر تعللی که در دولت وجود دارد, چه کسی باید در مقابل این کار شکنی باید بایستد , آقای روحانی بچه های تو انگلیس چه میکنند
باسلام وخسته نباشی من پسرجانبازهستم که پدرم دوسال درجهبه بوده است وجانبازشمیای شده ومن شاغل درعسلویه هستم الان ده سال سابقه دارم ولی هنوزنیروپیامانکارهستم لطفارسیدگی کنیدخواهشاوبامراجعت پرسنل مربوط به ایثارگران گفتن هیچ خبری وتعرفه نیومده برای پسرجانبازشاغل درمجتمع گازپارس جنوبی خواهش میکنم رسیدگی کنید
باسلام مدت ۹سال دربیمارستان بعنوان نیروی شرکتی هستم پدرم ۱۲ماه سابقه حضور در جبهه رو دارن واس تبدیل وضعیت به کجا باید مراجعه کنم ؟
با سلام خسته نباشید پدر من ۶ماه از س بازیش رو در جبهه بود آیا من می توانم برای تبدیل وضعیتم ازکارتشون استفاده کنم؟
بنده فرزند رزمنده با سابقه 78 ماه حضور در جبهه هستم به دیوان هم شکایت کردم اما دیوان رد کرد. و الان هم شورای نگهبان استفساریه ایثارگران رو رد کرد .که قراره به همت دکتر نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس به عنوان قانون الحاقیه به ماده اضافه بشه.و اونوقت واقعا بعد از 10 سال راحت میشم.ولی واقعیتش من فکر نکنم حل بشه چون به خاطر بار مالی که داره و این وضع مملکت احتمال داره بندازن پشت گوششون
سلام تاریخ بررسی دوباره تبدیل وضعیت ایسارگران مشخص نشد کی هستش
سلام اخرین خبر تبدیل وضعیت
سلام هیچ خبری از تعیین تکلیف استخدامی نیروهای قراردادی ایثار گر نشد؟؟
چرا هی پشت گوش میندازن ،بخدا مردم زیر فشارن
باسلام من فزرند شهید هستم پدرم شهید شرکت نفت هست با مدرک دکترا بصورت قراردادی با شرکت نفت قرارداد بستم وهرچه مراجعه کردم جهت اجرا کردن این قانون وتبدیل وضعیت بنده قبول نمیکنند ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
هنوز شورای نگهبان تایید نکرده...!!!!!
سلام من مدت 8 سال نیروی خرید به خدمت در بهزیستی هستم و پدرم 6 ماه جبهه دارد ب صورت داوطلبی آیا تبدیل وضعیت شامل من می شود..
سلام من ۶ سال سابقه کار در عسلویه دارم .. کارمند پیمانی یکی از پتروشیمی های عسلویه هستم و پدرم ۴۸ ماه جبهه دارند آیا این حکم شامل من میشه که رسمی شم ؟
باسلام بنده نزدیک ۱۰سال هست سابقه کاردرشرکت نفت رادارم ولی هنوزباپیمانکارم بنده پدرم بیش از۸۷هفت ماه سابقه ایثارگری دارد وازخانواده شهداهم هستم درزمان احمدی نژاربعضی شدن ولی به ناحق اسم من ردنکردن
من فرزند جانباز ۲۵ درصد شینیایی متوفی هستم دیوان ۴ دفعه برای تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی شکایت کردم اما همش رد کردن راهنمایی کنید تاببینم باید چه اقدامی کنم.
سلام من خواهر شهید در اداره دولتی با 11سال سابقه بعنوان نیروی قرارداد معین مشغول به کار هستم پست بلاتصدی هم دارن میگن استخدامی نداریم یه با میگن قانون رو درست نخوندین خواهشن جناب آقای مجتهد که مجری قانونید بفرماید قانون ماده 21 چی میگن راجع به تبدیل وضعیت ایثارگران با تشکر فراوان
سلام من به سوال دارم کسی که میرجبهه به صورت داوطلبانه وجونش روفدای این خاک میخوادبکنه وقسمت نبودشهیدبشه یاجانبازوسالم برمیگرده چه فرقی میکنه 1روزرفته باشه یا100ماه، نفس کارش مهم بودپس چرامیان حداقل برای فرزندان ایثارگرمیگن باید6ماه درجبهه حضورداشته باشه،اون شخصی که 6ماه حضورداشته باشخصی که 100حضورداشته واون شخصی که یکروزحضورداشته هیچ فرقی نمیکنه پدرمن 8بچه وهمسرش رو4ماه گذاشت ورفت جبهه خیلی کم هستن ازاین افرادکه همچین کاری بکنن 8بجه کن سن وسال
باسلام.بنده فرزند جانباز ۲۵ درصد لیسانس هستم دوسال به عنوان کارورز در یکی از ادارات دولتی از طریق بنیاد شهید معرفی شدم ومشغول به کار هستم .حال که دستور تبدیل وضعیت قراردادی به استخدامی قطعی شده .برای کارورزها هم از کارورزی به قراردادی بشه بد نیست با این اوضاع..تورو به جمال حضرت محمد(ص) یک نظری به حال کارورزهای بنیاد جانبازها بکنید
باسلام بنده فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد هستم با قانون جدیدی که مجلس تصویب کرده بنده میتوانم تبدیل وضعیت کاری شوم اگر کسی واقعا می‌دونه به سوالم پاسخ بده
باسلام بنده فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد هستم با قانون جدیدی که مجلس تصویب کرده بنده میتوانم تبدیل وضعیت کاری شوم اگر کسی واقعا می‌دونه به سوالم پاسخ بده
با سلام بنده فرزند ایثار گر شش ماه جبهه حق علیه باطل می باشم.
و الان نیروی حق التدریس اموزش پرورش هستم،ایا این قانون شامل حال من می شود؟
سلام من جانباز 10 درصد هستم و مدت 9 ساله در 1 شرکت مشغول کار هستم آیا من هم جزو تبدیل وضعیت ها میشم مدرکم هم لیسانسه
باسلام بنده فرزند جانباز زیر 10 درصد هستم با قانون جدیدی که مجلس تصویب کرده بنده میتوانم تبدیل وضعیت کاری شوم 9 سال سابقه کاری دارم اگر کسی واقعا می‌دونه به سوالم پاسخ بده
سلام و عرض خسته نباشید
ببخشید پدر من 4 ماه و یک 2 ماه بصورت جداگونه داوطلبانه در جبهه حضور داشته
آیا برای تبدیل وضعیت 6 ماه باید متداول باشه یا نه بصورت جداگونه فرقی نمیکنه
ممنون میشم پاسخ بدین
با سلام و عرض خسته نباشید
پدر من 4 ماه و 2 ماه بصورت جداگونه داوطلب حضور در جبهه بوده آیا برای تبدیل وضعیت پیمانکاری به رسمی این 6 ماه باید متداول باشه و یا نه جداگونه هم باشه فرق نمیکنه.
خودم هم 8 سال بصورت پیمانکاری ثابت در شرکت نفت مشغول بکار هستم
ممنون میشم پاسخ بدین
آیا جبهه ای فقط باید بصورت داوطلبانه باشه یعنی اگه پدر ما سرباز وظیفه بود و در جبهه بود شاملش نمیشه؟
من کارگر رسمی شهرداری هستم 15سال سابقه دارم برادر شهید هستم برای تبدیل وضع کارگری به کارمندی اقدام کرده ام ولی اقدامی نمیشود آیا به استناد به این مصوبه میتوانم اقدام کنم
باسلام
اینکه همش بفکر جانبازان و خانواده های شهدا باشند خیلی خوبه چون به گردنمون حق دارند ولی اینم در نظر داشته باشید منی که 15 ساله بصورت قراردادی در شرکت دولتی کار می کنم و بفکر رسمی شدن ما نیستند و خانواده جانباز یا شهدایی ندارم باید چکار کنم!! عدالتو باید در مورد همه اجرا کرد. اینکه پدر یا برادرای من به جبهه نرفتن و یا شهید نشدن من باید چکار کنم.
سلام من قراردادی آموزش وپرورش هستم وجز نیروهای خدماتی ام پدرم پاسدار رسمی و39ماه جنگ داره آیا این بخشنامه شامل من میشه ممنون میشم اگر جوابم را بدید
سلام من قراردادی آموزش وپرورش هستم وجز نیروهای خدماتی ام پدرم پاسدار رسمی و39ماه جنگ داره آیا این بخشنامه شامل من میشه ممنون میشم اگر جوابم را بدید
سلام، پدر بنده سابقه‌ی ۲۱ ماه حضور در جبهه داره و کارت ایثارگری داره تا به الان هم ۱۴ سال سابقه‌ی کار در شرکت نفت زیر نظر پیمانکار داره،آیا مشمول تبدیل وضعیت ب نیروی رسمی خواهد بود؟؟ منتظر پاسخ هستم ممنون از شما
سلام
من پدرم ۹ سال اسارت بوده و ۴۵ درصد جانبازی داره الان حدود ۵ ماه هست اومدم سرکار و الان شرکتی هستم سوالم اینه میتونم رسمی بشم الان یا هنوز خیلی مونده اخه یکی از اقوام که کارمند هست به محض ورود به اداره‌شون رسمی شد بخاطر ایثارگری پدرشون
ممنون میشم جواب بدین
بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگری، کلیه دستگاه‌ها موظفند حداقل ۲۵ درصد از ظرفیت‌های استخدامی خود را به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اختصاص دهند.

این قانون در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، اما توسط شورای نگهبان رد شد. چندی پیش استفساریه این قانون مجددا در مجلس تایید و به شورای نگهبان ارسال شد اما هنوز از سوی شورای نگهبان پاسخی داده نشده است.

در صورتی که این استفساریه توسط شورای محترم نگهبان تأیید شود، وضعیت استخدامی تمامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، اعم از اینکه از طریق سهمیه یا خارج از سهمیه جذب دستگاه‌های مشمول قانون شده باشند، باید حداکثر پس از 3 ماه به رسمی قطعی یا ثابت و یا دائم تبدیل شود.

رییس فراکسیون ایثارگران مچلس شورای اسلامی در خصوص مزیت تصویب استفساریه تبصره 1 بند ذ ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه برای جامعه ایثارگری متذکر شد: با اجرای این قانون، نیروهای پیمانی به رسمی قطعی و کارگری غیرثابت به دائم یا ثابت تبدیل وضعیت می شوند و برای تبدیل وضعیت استخدامی، لزومی به شرکت در آزمون استخدامی نیست
الان یک ماهه میخوان اصلاح کنن اقایان مسئول .... یکم تسریع کنید کاراتونو چقد منتظریم و هرروز خلر هارو دنبال میکنیم بلکه خبری شه ‌... هیچ گرارشی که فلان روز در دستور کار قرار میگیره ای وجود نداره ... در بی خبری باید به سر ببریم ...
با سلام و خسته نباشید.
قرار داد بنده بصورت شرکتی حجمی هست و پدرم ۴۵ ماه حضور در جبهه داره . آیا این قانون شامل نیروهای حجمی هم میشه؟
با سلام
کسی میدونه چرا میگن برا استخدام یا تبدیل وضعیت باید در آزمون استخدامی شرکت کنید یا کرده باشید؟
بدلیل اینکه در رای هیئت عمومی قضات محترم قسمت (وفق ضوابط) از ماده21قانون جامع ایثارگران را تفسیر کردن به معنی شرکت در آزمون (به گفته خود کارشناسان دیوان عدالت)

1_خب اصلا قضات چه زمانی حق تفسیر قانون رو دارند
*به گفته حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور (اگر در جایی از قانون ابهامی باشد این وظیفه مجری است که از طریق تعیین شده تفسیر قانون را از مجلس بخواهند)
*مطابق با اصل 73قانون اساسی شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است.مفاد این اصل مانع از تفسیر دادستان، در مقام تمیز حق، از قوانین میکند نیست.
*تفسیر قضایی چیست؟ بنا به تجويز قسمت اخير اصل ۷۳ قانون اساسي كه فوقاً بيان شد در دعاوي بين اشخاص دادرسان در مقام تميز حق مبادرت به تفسير حسب مورد مينمايند كه منحصراً اعتبار آن محدود به دعوي معين ميباشد و در ساير موارد حتي براي همان دادرس تفسير كننده الزام آور نميباشد.(نوشته شده در سایت موسسه حقوقی علی عبدی)

2_ به موجب مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مورخ ۲/۱۰/۱۳۹۱ عبارتهای دو جایگزینی نیروهای خروجی خود»، «شهدا و»، «فرزندان و همسران»، «یک سال و بالای یک سال اسارت» و «و پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دهنده مندرج در بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اصلاحی ۱۸/۱۱/۱۳۹۰ و ۱۴/۸/۱۳۹۱ چون به نفع ایثارگران است، دو ماده فوق قبل از تبصره ها لحاظ گردید نهایتاً چون احکام مندرج در ماده (۲۱) فوق جامع تر از احکام مندرج در بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اصلاحی ۱۸/۱۱/۱۳۹۰ و ۱۴/۸/۱۳۹۱ است، لذا بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم برای مجربان قابل استناد نیست ولی تبصره های آن به قوت خود باقی است.
*خب 3تا تبصره داره که تبصره 2اون از این قراره فرزندان شاهد و جانباز و آزاده از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتداء، آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.
#خب با وجود همچین تبصره ای اصلا ابهام قانون کجاست که قضات تفسیر میکنند قانون رو!!!؟

3_با توجه به متن نامه نمایندگان مجلس به حجت الاسلام حسن روحانی (در سایت خبرگزاری تسنیم)که تاکید بر اعتبار تبصره های بند (و) دارند دیگر جای هیچ ابهامی نیست و تفسیر قانون ذکر شده اشتباه است.
با سلام
پیرو مسائلی که عرض کردم درباره تفسیر اشتباه قضات دیوان عدالت اداری و الزام ایثارگران به شرکت در آزمون استخدامی
باید بگویم که سوای اینکه بیس رای صادر شده اشتباه و مخالف قانون است، با نگاه به آرای دیگر دیوان عدالت اداری متوجه تعارض آرا خواهید شد
مگر میشود درجایی تبصره های بند (و) معتبر باشد و در جایی دیگر نباشد !؟
به گفته رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه ای قانون فصل الخطاب است.
دیوان عدالت اداری باید مجری قوانین باشد و نمی‌تواند بجای مجلس باشد
عزیزان ایثارگر با توجه به تبصره های بند (و)ماده44برنامه پنجم توسعه که دارای اعتبار میباشد اولا مشکل خیلی از تبدیل وضعیت ها و استخدامی ها بدون نیاز به بند (ذ)ماده 87برنامه ششم توسعه حل است و اصلا خیلی از افراد استخدام شده مطابق قانون باید از اول استخدام رسمی میشدند و با طرح شکایت در دیوان به استناد به تبصره‌ای ماده فوق باید رای به تبدیل وضعیت بگیرند
دوما ایرادی که برای تبدیل وضعیت میگیرند و شرط شرکت در آزمون را میگذارند با وجود تبصره2بند (و)ماده44 ایرادی اشتباه و مخالف قوانین است
حال سوال اینجاست چاره کار چیست؟

1-اقدام از طریق ماده 90 و 91 دیوان عدالت اداری(ارسال در خواست به رئیس قوه قضائیه جناب آقای حجت الاسلام :رئیسی )و درخواست ابطال رای صادر شده که ایثارگران را الزام به شرکت در آزمون کرده و درخواست صدور آرا مطابق با قوانین

2-اصل 90قانون اساسی (نوشتن درخواست با مستندات کافی) ارسال آن به نماینده مجلس منطقه خودتان و پیگیری تا حصول نتیجه
به امید روزی که قوانین ایثارگری اجرایی شوند
با سلام
اینجانب فرزند جانباز 25درصد بازنشسته ارگان دولتی میباشم
اینجانب در زمان حاکمیت برنامه پنجم توسعه در همان ارگان بصورت شرکتی مشغول بکار شده ام درصورتی که مطابق با قوانین باید من را بصورت رسمی استخدام میکردند
از بدو استخدام اینجانب تا بحال افرادی را بدون تخصص و با مدرک دیپلم تبدیل وضعیت به پیمانی و رسمی و افرادی را استخدام بصورت رسمی کرده و میکنند لازم به ذکر است سالها میباشد که در این صنعت که کاملا دولتی میباشد آزمونی برگزار نمیشود و از بین نیروهای شرکتی یا افرادی خارج از صنعت که دارای بند پ میباشند استخدام بصورت پیمانی یا رسمی صورت میگیرد
اینجانب به شخصه با سوابق کار
1-دفتری:کاربر کامپیوتر و تسلط به نرم افزارهای آفیس
2-مکانیک:تعمیرات دستگاهای خط تولید
2:جوشکار:زرد جوش،co2،برق،
3:حمل و نقل:راننده لیفتراک و جرثقیل
در این صنعت که همگی همراه با رضایت مدیر قسمت از نحوه عملکرد اینجانب و دریافت لوح تقدیر میباشد
سازمان بالادستی نیز نامه جذب مرا زده است مدیر کارخانه نیز رضایت خود از اینجانب را مکتوب علام کرده است
اما مدیر منابع انسانی صنعت مدام بهانه تراشی میکند و الان هم گیر داده به مدرک تحصیلی من که دیپلم است
اما در سال 96ایشون 60نفر دیپلمه با هیچ امتیاز ایثارگری تبدیل وضعیت کرده
تبعیض تا کجا در مورد مشابه که با دیپلم تبدیل وضعیت کرده ایشون، کد شغلی و پست بلاتصدی هم موجوده و سازمان بالادستی هم دستور داده اما ایشون بازهم مانع از تبدیل وضعیت بنده شده اند
عزیزان آقای یوسف مجتهد مشاور اصل 90قانون اساسی میباشد
پس میتوان از ایشون هم خواست که تبصره های بند (و)ماده44قانون پنجم توسعه رو پیگیری کنند و رای قضات دیوان که باعث بی عدالتی و جلوگیری از تبدیل وضعیت بسیاری از ایثارگران شده رو زمینه ابطالش را فراهم کنند.
چه بسا بسیاری از زندگیها و خانواده ها که بخاطر همین موضوع و بی عدالتی از هم گسیخته و نابود شده اند
پس دوستان دست به قلم شده و با مستنداتی که عرض کردم و میکنم با نامه نگاری به رئیس قوه قضائیه جناب آقای رئیسی (استناد به ماده91 دیوان عدالت اداری) _نماینده مجلس استان خودتان(استناد به اصل 90قانون اساسی) _جناب آقای یوسف مجتهد_(استناد به اصل 90قانون اساسی)
خواستار اجرای قانون و عدالت شوید
هرکس موافق است و اقدام میکند نظر مثبت بدهد
یا حق
باسلام من برادرشهید هستم ۱۸ سال سابقه خدمت دارم ۱۱سالش قرادادی کارمیکنم دربیمارستان وبرادرم تاز شهید شده ایا برای امتیاز برادر شهدی از قرادادی به رسمی میتونم اقدام کنم ممنون میشم جواب بدی واز کجاشروع کنم
سلام
کارشناس محترم فاش نیوز
آیا ماده 48قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1380/11/27
کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و شرکتهای دولتی، سازمان صدا و سیمای
جمهوری اسلامی ایران و کلیه سازمانها و شرکتهایی که به نحوی از انحاء از بودجه
عمومی دولت استفاده میکنند و نیز کلیه مؤسسات و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها
مستلزم ذکر نام است مکلفند یکی از فرزندان کارکنان شهید، جانباز بیست و پنج درصد
(25%) و به بالا و آزاده (اعم از شاغل، فوت شده و یا از کار افتاده) را که واجد
شرایط عمومی استخدام میباشند علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران در همان دستگاه
استخدام نمایند.
همچنان دارای اعتبار قانونی میباشد و میتوان به آن استناد کرد؟
با تشکر فراوان
بله، طبق قانون دستگاه های دولتی موظند 25 درصد سهمیه استخدامی خود را به فرزندان ایثارگران اختصاص دهند. اما متاسفانه با بهانه تراشی و ایجاد مانع برخی از آنها استنکاف می کنند.
کارشناس محترم فاش نیوز
با سلام
احتراما کارشناس دیوان عدالت میگوید با آمدن قانون جامع ایثارگران ماده 48منسوخ شده است
آیا از نظر قانونی نمیتوان به استناد ماده48در همان صنعتی که پدر مشغول به کار بوده استخدام یا تبدیل وضعیت شد؟
با سپاس فراوان
کارشناس محترم فاش نیوز
سلام علیکم
آیا جناب حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده محترم مجلس و رئیس فراکسیون ایثارگران و سخنگوی قوه قضاییه در مورد اینکه تبصره های بند (و)ماده 44قانون پنجم توسعه همچنان به قوت خود باقی میباشند ؛سخنی یا مطلبی گفته اند؟؟
اگه پاسختان مثبت است لطفا جهت بهره‌برداری کد خبر آن را مرحمت فرمایید
یا که در سایتتان نمایش دهید
باتشکر فراوان
کارشناس محترم فاش نیوز
سلام علیکم
آیا جناب حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده محترم مجلس و رئیس فراکسیون ایثارگران و سخنگوی قوه قضاییه در مورد اینکه تبصره های بند (و)ماده 44قانون پنجم توسعه همچنان به قوت خود باقی میباشند ؛سخنی یا مطلبی گفته اند؟؟
اگه پاسختان مثبت است لطفا جهت بهره‌برداری کد خبر آن را مرحمت فرمایید
یا که در سایتتان نمایش دهید
باتشکر فراوان
با سلام
احتراما پاسخ پرسشهای بنده را در صورت امکان بدهید با تشکر
با سلام
کارشناس محترم فاش نیوز احتراما پاسخ پرسشهای بنده را در صورت امکان بدهید با تشکر
باسلام خدمت کارشناس محترم لطفا جواب منو بدید من فرزندجانباز شیمیای ازکارافتاده ۲۵درصدم با مدرک لیسانس مدیریت حدود هشت سال سابقه کار در شرکت دولتی به صورت شرکتی (پیمانکاری) کار میکنم تو دیوان عدالت هم شکایت کردم جواب رد دادن چطوری میتونم پیگیر کارم باشم باز اگه تجدید نظرشکایت کنم نتیجه میگیرم یانه تورو خداراهنماییم کنید ازشما ممنونم استاد عزیزمنتظرجوابتون هستممممم.
سلام - من فرزند جانبازم بیش از 3 سال شده که شاغل در اداره ام و هنوز نیروی شرکتی هستم و تبدیل وضعیت نکردند. برای تبدیل وضعیت هم که به بنیاد شهید میرم میگن هیچ راهی نداره مگر اینکه اول خود اداره تبدیل وضعیت به قراردادی یا پیمانی کنه! خود اداره هم که میگه باید مجلس دستور بده، دست ما نیست و ازین حرفا! فقط به همدیگه پاس میدن. پدران ما فرزندان ایثارگر جسم و جونشونو برای این خاک دادن. .. بدن شیمیایی کلی خرج دارو و ...! هرجا هم که بری میگن حق با ایثارگرانه و تو اولویتن! ولی خدایی ما خودمون که چیزی ندیدیم و خیلی هم ناراحتیم! اصلا انگار بنیاد شهید زورش به هیچ جا نمیرسه! وسلام
سلام
من فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم.
*از طریق آزمون استخدام شدم*
*در حال حاضر پیمانی هستم*
آیا تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی شامل من میشه؟
کارگزینی بیمارستان گفته چون از طریق آزمون استخدام شدی، قانون تبدیل وضعیت به رسمی شامل من نمیشه!
لطفا بنده را راهنمایی کنید. مرسی
سلام سام
با من در تماس باش اگر بتونم کمکت میکنم
سلام
من فرزندرزمنده 5درصدهستم ومدت 3ساله بانهضت سوادآموزی همکاری دارم آیا میتونم برای تبدیل وضعیت خودم به دیوان عدالت اداری شکایت کنم وتبدیل وضعیت بشوم؟
با سلام
جهت اطلاع و بهره‌برداری کلیه عزیزان ایثارگر که نیروی شرکتی بوده و به دنبال حق خود برای تبدیل وضعیت میباشند
بخشنامه شماره 1538390مورخ 1396/09/07سازمان اداری و استخدامی کشور در گوگل سرچ کنید

و نامه شماره 720/11173مورخ1399/01/26 سازمان بازرسی کل کشور در گوگل سرچ کنید

و نامه شماره 58890مورخ1399/02/15رییس امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور در تسنیم سرچ کنید یا گوگل
با تشکر از آقای شاهی
با سلام من جانباز 20درصد شیمیایی واعصاب وروان که با سابقه 26 سال که از سال 82 در شهرداری رامهرمز مشغول بکار شدم و5سال شبکار ثابت بودم واز هرگونه مزایای قانوی وجانبازی وبسیجی محروم بودم وماها نه 80000هزارتومان دریافتی من بود کرایه نشین وبا2فرزند وبا هزار بدبختی که با نامه نگاریهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیادجانبازانوبسیج کهمن جانباز 20درصد شیمیایی واعصاب وروان و20ماه بسیجی در جبهه و25سال بسیجی فعال می باشم که درسال 87با توجه به نامه نگاریها به بنیاد شهید اهواز ونامه به استانداری خوزستان سال 87 من را استخدام قراردادی کارگری در آتش نشانی 12ساعت کار 6روز کار 3روز استراحت که نزدک به 10سال است که به بنیاد جانبازان شهرستان رامهرمز نامه نوشتم وبنیاد جانبازان شهرستان رامهرمز به شهرداری رامهرمز نامه داده که مزایای جانبازی شفیعی که در سال 74 تصویب شد ازجمله مقطع تحصیلی وگروه تشویقی و پست متناسب با روحیه جانباز ومرخصی استعلاجی و... که شهرداری رامهرمز هیچ کدام را عملی نکرده با توجه به اینکه من 25 سال است که داروهای اصحاب وروان وشیمیایی استفاده می کنم همیشه مسعولین شهرداری روی اصحاب من راه رفتند ومن را لگد مالی کردند ومشکلات من وخانوادهام را 100 برابر کردن وبیشتر موقع به من توحین می کردند وبرای نیاز مرخصی به من خودداری می کردندوشهرداری رامهرمز با توجه به بی عدالتی ها وبی قانونیها وظلم وستم در حق من وگرفتن چهل نیرو بکار ک نه بسجی هستندونه فرزند جانباز هستند دوتا ازپسرام که یکی دیپلم ومدرک کامپیوتروورزشکاراست ودیگری هم فوق دیپلم کامپیوتر وورزشکاراست ودارای گواهینامه رانندگی می باشند وجویای کار هستند ودربنیاد جانبازان ثبت نام بیکاری کردندونزدیک 3سال که عقد داعم کرده ان وبعلت مشکل مالی وبیکاری تا العان نتوانستند ازدواج کنندوجلوتر از40 نفر که شهرداری رامهرمز بکار بگیرد من از بنیاد جانبازان وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج برای شهرداری چند سال پیش نامه بردم که یکی از فرزندانم را حتی با پیمانکار شهرداری بکار بگیرند این کار را نکردند ونامه هایشان رابایگانی کردند مضوع را در سفرش به رامهرمر مشکلاتم را گفتم شاید 20تا نامه از بنیاد جانبازان وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دست داشتم گفتم آقای استاندار تا کی بی عدالتی وظلم وپارتی بازی ودادن پست با پارتی به افراد نالایق که 40 نفر شهرداری نیرو می گیرد ولی نامه های پسر من را بیگانی می گنندوبرای اینک نیم ساعت کار داشتم وبه سرشیفت گفتم وبه مسعول آتش نشانی زنگ زد گفت نرود وچون کارم طوری بود که بای بروم مسعول واحد نامه به شهرداری می دهدو1600000تومان از حقوقم برچ 98/5 کم می کنند گفتم آقای شریعتی آیا این عدالت گفت هرکس خلاف کرد به من بگو گفتم اگر بگویم شهرداری 40 تا نیرو باپارتی آورده اند سر کار چکارش می کنی نهایتا از این صندلی به آن صندلیگفتم آقای شریعتی می خواهی چکار کنی برای بچه هایم گفت آقای شهردار نیرو نیاز داری گفت نه گفتم 40 نفر به پارتی آورده سر کار دیگر نیاز ندارد جلو استاندار را گرفتم گفتم من مشکلات زیادی دارم وشهردارومسعول امور اداری در حق من ظلم کردنددرتاریخ 98/11/23 شفاهی به شهردار گفت یکی از فرزندانش را با پیمانکار جذب وبکار گیری شود ونامه کتبی هم نوشت بهم داد کآقای شهردار یکی از فرزندان ایشان را جذب و بکار گیری نمایید بعداز یک هفته رفتم شهردار و3ساعت منتظر ماندم هکی با اجازه شهردار می رف داخل ومی آمد من که رفتم داخل دیدم بلن شد از در پشتی برود گفتم آقای شهردار نامه دارم نامه استاندارشریعتی ویک نامه بنیاد جانبازان ویک درخواست بهش دادم گفت نیرو نیاز ندارم بلند شد برود من از خود بیخود شدم منیتور را شکستم وزنگ زدند 110 من را به کلانتری ودادگاه بردن وباتوجه به ویروس کرونا ومجروحیت شیمیایی واعصاب وروان من را 4 روز داستان رامهرمزدرتاریخ 98/12/07به زندان فرستاد آیا این نامه ها که دنباله رو خون سرخ شهدا است برای شما ارزش نداردهنوز فرزنانم بیکار می باشندازشما مسعولین دلسوز تقاضای راهنمایی دارم شهرداری رامهرمز می گوید تو بیا باز نشست شو تا یکی از فرزندانم راببرند سر کار که باور نمی کنم
ممنونم
با سلام حضور شما.بنده ۲۷سال سن دارم فرزند رزمنده هستم ک پدرم ۴۰ ماه در جبهه بوده به عنوان رزمنده و خودم مدرک لیسانس حسابداری دارم ۴ سال هست ک دانشگاهم تمام کردمو کارگری میکنم تورا به این محرم قسم برای رضای خدا کمکم کنید من استخدام بشم باید ب کجا مراجعه کنم خواهرمم لیسانس گرفته پدرم ۶۵ سالش شده از کار افتاده مادرم ۶۰ سالشه ...خودم علاقم ب کار در سپاه هست کمکم کنید
سلام فرزنده رزمنده داوطلبانه هستم برا تبدیل وضعیتم با این طرح استفساریه چکار کنم ایا ششاملم میشه باتصویب استفساریه؟؟ قبل از استفساریه به دیوان شکایت کردم ولی متاسفانه رای مثبت نگرفتم الان چکار کنک
سلام و خدا قوت
بنده در پالایشگاه آبادان کارگر قسمت کرافت بنایی هستم و الان 3 سال شاغل پالایشگاه هستم و در طبقه بندی مشاغل سهیم بودیم اما نمیدونم پیمانکاری هستیم یا شرکتی
آقام هم ایثارگری داره آیا شامل من میشه؟
سلام من پدرم ایثارگره ویه سال در جبهه حضور داشته خودم ۶ سال با آموزش وپرورش کار کردم مربی نهضت بودم وزیرنظرشرکت هایی که آموزش وپرورش باهاشون قردادداشتن کار کردیم هزینه وبیمه هم از طرف شرکت ها واریز میشد الان بخش نامه جدید اومده که شامل آموزش دهنده ها هم میشه ولی میزنن زیرش آیا شامل استخدام هستیم باید چکار کنیم
با عرض سلام وخسته نباشید لطف کنین جواب بدین ...من استخدام پیمانی سال۹۷وزارت بهداشت هستم مدارک فرزند رزمنده با سابقه جبهه را تحویل دادم هفته قبل هم نامه رضایتمندی کاری گزینشم آمده...با این خبر نسخ وملغی اثر شدن قانون تبدیل وضعیت که امروز دیوان عدالت زده آیا تبدیل وضعیت بنده کنسل میشود لطفا جواب بدین ممنون
سلام جناب مجتهد بند فرزند پدری هستم که شش ماه به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشته و چند روزی هم بیمارستان بستری بوده ولی مدرکی نداره یه پرونده جدیدا درست کرده پزشک تایید کرده ولی بنیاد میگه باید مدرک بیمارستان بیارین راهنمایی کنید خاهشا.من خودم کارمندم ولی قرارداد مستقیم در کارخانه دولتی میشه از طریق قانون ماده 21 تغییر وضعیت بشم؟
سلام۱۸ماهه کارت ایثاردارم ۵سال در شرکت پیمانکارزیرمجموعه ملی مس درحال پرداخت بیمه شاغلم،ایامیتونم تغییر وضعیت ازخود مس،بشم،
با سلام خدمت کارشناس محترم فاش نیوز
احتراما
اینجانب فرزند جانباز 25درصد بازنشسته دستگاه اجرایی میباشم
در سال 1394با معرفی نامه هایی از دفتر مقام معظم رهبری _اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید به همان دستگاهی که پدرم بازنشسته آن میباشد مراجعه کردم
معرفی نامه ها را گرفته اما مرا به قسمت پیمانکاران ارجاع دادند در صورتی که معرفی نامه ها برای خود دستگاه بوده نه قسمت پیمانکاران و شرکت خصوصی
در ادامه مورخ 1395/3/5در آن دستگاه بصورت شرکتی (پیمانکار)مشغول بکار شدم
از همان زمان خواهان استخدام مطابق با قوانین ایثارگری بصورت شفاهی بودم اما فقط وعده میدادند
نهایتا در سال 1397اقدام به درخواست کتبی کردم
و مکاتبات فراوانی شده است که سازمان بالا دستی هم نظر مثبت به تبدیل وضعیت بنده دارد اما منابع انسانی محل خدمت اینجانب مخالف این امر است و در جواب نامه بنیاد شهید با توجه به وجود سهمیه استخدامی به دروغ اعلان نموده که سهمیه استخدامی وجود ندارد
اما مستندات موجود حاکی از وجود سهمیه است
بنده در دیوان طرح شکایت کردم که در مرحله اول شکایت بنده رد شده آست و در حال حاضر در مرحله تجدید نظر هستم و میخواهم لایحه تکمیلی برای تجدید تظر آماده کنم
حال سوال بنده این است

؟؟؟؟؟؟؟باتوجه به اینکه بنده در زمان حاکمیت برنامه پنجم توسعه و معرفی نامه های ذکر شده مشغول به کار شده ام ؛ و بند (و)ماده 44قانون پنج ساله پنجم توسعه و تبصره های آن مبنی بر این است که باید از بدو استخدام بصورت رسمی استخدام میشده ام
آیا در حال حاضر حق مکتسبه ای برای بنده ایجاد شده است که در لایحه تکمیلی به آن اشاره کنم ؟؟؟؟؟؟؟

لازم به ذکر است عرض کنم بنده را طبق ماده 17کشوری استخدام کرده اند اما در پست های سازمانی بکار گیری کرده اند درضمن دستگاه مربوطه خدمت این جانب جزء دستگاهای حاکمیتی است و پست بنده جزء مشاغل حاکمیتی است
با تشکر و سپاس فراوان
باعرض سلام وخسته نباشید
بنده فرزنده جانباز۳۵٪وآزاده با۲۸ماه اسارت هستم
دوسال به صورت پیمانکاروزارت نیرومشغول به کارهستم
ممنون میشم راهنماییم بفرمایین که آیاشامل بنده هم میشه یاخیر
من ٥سال تو يكي از شركتهاي نفت كارميكنم و پدرم ايثارگر است ولي چون قراردادم حجمي است گفتن شامل تو نميشه فقط قرارداد و پيماني ميشه راهنمايي كنيد؟؟
سلام و قت بخیر

من فرزند شهید هستم خرداد ماه امسال با ازمون بصورت پیمانی استخدام شدم 4 ماه از استخدام من میگذره ولی میگن برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی باید ازمون بدو خدمت قبول بشی وگرنه رسمی نمیشید . ایادر قانون جدید این ازمون لازمه ؟
باسلام وخسته نباشید
من در سال 91با ازمون داخلی ورودی شرکت شیر پگاه قبول شدم وتا سال98بصورت تامین نیروبا اینمجموعه در قسمت فنی مهندسی مشغول بکاربودم که در سال 98 از تامین نیرو به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شدم
لازم به توضیح است هم برادر شهید و هم فرزند جانباز بالای25درصد میباشم با مدرک فوق لیسناس مرتبط به عنوان شغلی خودم میخواستمک بدونم این طرح شالمل حال من هم خواهد شد و اگه خواهد شد از کجا باید پیگیری کنم
باتشکر
سلام ببخشید این قانون شامل من که ۴ سال هست که تو بانک به عنوان شرکتی کار میکنم میشه چون پدر من هم ایثارگر هست
با عرض ادب و احترام وضمن قبولی طاعات و عبادات ببخشید من نظامی هستم به صورت قراردادی۶ ساله فرزند جانباز ۱۵ درصد آیا این طرح شامل نظامیان قراردادی نیز خواهد شد؟
با توجه به حضور ۳۴ ماه جبهه پدرم که نظامی هستند این طرح شامل حال من جهت تغییر وضعیت از شرکتی به رسمی میشود در ارگان دولتی، تو رو خدا جواب بدهید
ایا شانل نیروهای نهضت هم میشه ما باموسسات زیر مجموعه اموزش وپرورش قرارداد داریم و از بودجه ی دولتی حقوق میگیریم و بیمه هم داریم خدا خیرت بده این سوال چهار دفعه پرسیده شده لطف کنید جواب بدید
سلام خسته نباشیدیک سوال داشتم‌که فکرمیکنم‌سوال خیلی ازدوستان میتونه باشه خواستم بدونم براساس این قوانین جدیدبنده که فرزندرزمنده ای باسابقه 24ماه جبهه هستم ونیروی پیمانکاری شاغل دروزارت نفت میباشم آیامستقیم رسمی قطعی خواهم شدیابایدمنتظرموندکه نیرویی بازنشسته بشه باتشکر
با سلام بنده کارمند نیروی شرکتی هستم پدرم ۲۴ماه خدمت وظیفه کرده که دارای کارت ایثارگری به مدت نه ماه و۱۸روز هست این قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شامل من‌میشود؟؟؟ممنون میشم‌ اگه جواب بدین
پدر شما سربازی اش در کدام شهر بوده؟
باسلام
بنده برادرشهید هستم وحدود14سال در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بصورت قراردادی مشغولم شامل افرادی مثل من میشود؟
ازکجا باید پیگیری کرد؟
باتشکر
من فرزند شهید سال۸۹امدم سرکار تو شرکت نفت شامل من میشه
سلام این طرح شامل صنایع شیر ایران میشود !؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام بنده فرزند ایثارگر با سابقه ۲۴ ماه حضور درجبهه هستم .وبه مدت ۱۰سال است در شورای حل اختلاف مشغول به کار میباشم آیا قانون تبدیل وضعیت شامل من هم میشود؟
با سلام اینجانب فرزند ایثارگر ۶ماه حضور درجبهه هستم وبه مدت ۳سال است در شرکت خودرو سرویس شهر وابسته به شهرداری بعنوان راننده مشغول به کارهستم اما قراردا های ما بصورت یکطرفه وما بعنوان پیمانکار عنوان شده ایم آیا تبدیل وضعیت شامل من هم میشود؟
با سلام پدرمن سرباز ارتش بود و ۶ماه از دوره خدمتش رو در جبهه بود الان کارت ایثار هم داره برادرم برای کنکور ازش استفاده کرد و جواب هم داد آیا من هم برای تبدیل وضعیتم می توانم از آن استفاده کنم؟؟
با سلام .قانون استخدامی ایثارگران مجلس کشور تصویب میکنه شوراب نگهبان تایید.چرا برخی ارگان دولتی اجرا نمیکنن.کمیته امداد مگر دولتی نیست.مگر در این کشور زندگی نمیکنن کارکنانش چرا میگن شامل حال کارکنان کمیته امداد نمیشه و اجرا نمیکنن
با سلام بنده برادر شهید هستم واز سال 92 با خودروی شخصی خود در یک اداره بصورت خودرو استیجاری فعالیت میکنم آیا این تغییر وضعیت شامل من می شود؟
بنده درسال54واردارتش شدم ونزدیک به 60 شصت ماه حضور در جبهه دارم ویک کارت ایثارگری که به مدت 60ماه حضوردرجبهه کارت ایثارگری به من دادن وازهیچ جایی حقوق دریافت نمی کنم برادرشهیامفقودالاثرمحمدکریم بحری وبرادردیگرم9نه سال در اسارت بوده اند
سلام من پدرم ایثار گر ۲۱ ماه جبهه داره اما زمان خدمتش بوده الان به من میگن این طرح به شما نمیخوره بعدشم شما نیروی حجمی پاره وقت به حساب میای اصلا نمیخوره ،لطفا یکی به من توضیح بده شرایط من چجوری میشه شامل این طرح میشه یا نه
سلام من پدرم ایثار گر ۲۱ ماه جبهه داره اما زمان خدمتش بوده الان به من میگن این طرح به شما نمیخوره بعدشم شما نیروی حجمی پاره وقت به حساب میای اصلا نمیخوره ،لطفا یکی به من توضیح بده شرایط من چجوری میشه شامل این طرح میشه یا نه
سلام خدمت شما خواهشا يكى جواب بده
پدر بنده ٢ ماه نيم در جبهه حضور داوطلبانه داشته وكارت ايثارگرى دارد و٣٠ سال در ويروى دريايى خدمت كرده اين بخشنامه به بنده تعلق مى گيرد ؟؟؟؟؟
سلام سوال منم هست به نتیجه ای رسیدین؟
سلام علیکم:اول از هرچیزی پوزش حقیرو پذیرا باشیدچون اوقات شریف جناب عالی را میگیرم بزرگوار بنده جانباز۱۵درصدهستم ایثارگرهستم ازمورخه 1/4/96/واردشرکت دولتی شدم چرا امثال من استخدام نباشن ازپاسخ شما سپاسگزارم
سلام مجدد خدمت بزرگوار عرض به حضور جناب عالی که در مورخه96/4/1وارد ی شرکتی شدم در این شرکت حقیر نه مرخصی دارم نه عیدی نه پنجشنبه ن جمعه نگهبان هستم بااین شرایط خانواده من از تاریخ استخدام یک روز نتوانسته ب بیرون از خانه بروند به این دلیل ک همیشه سرکارم و در ماه 178ساعت اضافه کار دارم متاسفانه از اینکه من جانباز15درصد ایثارگر که 6ماه و18روز منطقه دارم مظلوم واقع شدم همیشه از طرف حراست تهدید میشم ب اخراج شدن حتی اگر پزشک بستری یا هرگونه استراحت برای بنده لازم بدارد باهمان حال ب اجبار باید بیام سرکار تا4سال بنده مرخصی نرفتم 10روز ضروری یا اضطراری نیاز دارم حراست مخالفت میکند اولا شما لطف و بزرگی میکردیم استخدامی هارا به یکسال تصویب میکردیم تا جانبازان عزیز راحت باشه چرا بااین شرایط زیر ظلم و ستمی قرار گیرم در کجای قانون اسلامی چنین چیزی هست تورو حرمت به معصومه فاطمه به دادم برسید دست یاری به سوی شما دراز میکنم امید وارم دستم را بگیرید و حق بزرگواری در گردن ما داشته باشید تا ماهم برای همیشه دعای گوی عمر شریفتان میشدیم من الله توفیق
آقای مجتهدی حالا که آقای انصاری رئیس سازمان امور استخدامی کشور ابلاغ نمیکنه بخشنامه رو و مخالف هست تکلیف چیست و چی میشه؟
سلام من نیروی حق التدریس قرارداد موقت اداره آموزش وپرورش هستم با وضعیت ایثار گری فرزند رزمنده آیا این ماده ۴۴ استخدامی شامل بنده میشود؟
سلام من چند سال پیش مدت کوتاهی در جهادکشاورزی مشعول کار بودم ولی بعد بیرون اوموم و قرارداد مجدد نبستم الان بیکارم ایا این اسخدام بمنم تعلق میگیره پدرم جبهه دارن و ایثارگرن
سلام وقت بخیر من در شرکت پیمانکاری در شرکت مس کارمی کنم آیا قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگری شامل من هم می شود
سلام خسته نباشیداین بخشنامه ایاشامل کسانی که درشرکت خصوصی هستند وبصورت قراردادی ده سال کارمیکندهم میشود؟؟
سلام بنده هفت ساله نیروی شرکتی شاغل در صنایع دفاع فرزند جانباز ۴۲ درصد هستم آیا تبدیل وضعیت برای ما هم اجرا میشود . اگر میشه پس چرا سازمان مربوط هیچ حرکتی انجام نداده ممنون.
سلام بنده هفت ساله نیروی شرکتی شاغل در صنایع دفاع فرزند جانباز ۴۲ درصد هستم آیا تبدیل وضعیت برای ما هم اجرا میشود . اگر میشه پس چرا سازمان مربوط هیچ حرکتی انجام نداده ممنون.
سلام بنده ۱۱سال نیروی خدماتی کارمی کنم بامدرک کارشناسی پدرم ۱۵ جبهه مخواستم تغییر رسته به آموزشی آیا این امتیاز به من شامل می شود یا نه
با سلام خدمت شما برادر مومن جناب آقای مجتهدی
بنده جانباز ده درصدی و ایثارگر ۱ سال و ۸ ماه و ۷ روز هستم ،یعنی جانباز ان زیر بیست و پنج درصد جانباز نیستند،آنها تو جنگ نبودند ،زحمت نکشیدند،یعنی آنها نباید هیچگونه حق وحقوقی داشته باشند ،چقدر اجحاف باید بشه در حقشان، تا آنجایی که من میدونم در جوامع بین المللی در هر کشوری که جنگ شده باشه دولت ان کشور موظف که به جانباز ان جنگش حقوق ماهیانه بده هر چند کم ، این حقشونه ،متاسفانه تو مملکت ما ازاین هم نمیگذرند،انصاف داشته باشید زیر بیست و پنج درصد هم جانباز ه ،حقشو نخورید
سلام من جز نیروهای شورای حل اختلاف هستم با سابقه ۹ سال ایا شامل شورای حل اختلاف هم میشود
سلام من جز نیروهای شورای حل اختلاف هستم با سابقه ۹ سال ایا شامل شورای حل اختلاف هم میشود
سلام به نظر شما شامل نیروهای شرکت ایران خودرو هم میشود اینجا رسمی زیاد داره قراردادی هستم با ثابقخ ۱۰سال فرزند جانباز هستم
ایران خودرو دولتی هست و یا اینکه زیر مجموعه هاش فکر کنم نیمه دولت هست ممنون
با عرض سلام و وقت بخیر
پدر بنده ۲۴ ماه سابقه حضور در جبهه را دارد و کارت ایثارگری هم گرفته ، ایشان حدود ۲۰ سال هست در پتروشیمی بصورت قراردادی مشغول به کار هستن ، آیا با این قانون جدید تبدیل وضعیت می‌شود و رسمی میگردد ؟
ممنون میشم اگر کسی اطلاع کامل از روند کار دارد بنده را راهنمایی کند .
با تشکر
پدر من سابقه ی ۱۴ ماه جبهه البته به صورت کارکنان وظیفه دارد
آیا شامل تبدیل وضعیت هستم؟
سلام وقت بخیر پدر بنده ۱۶ ماه و ۲۸ روز سابقه بسیج داوطلبانه جهت همکاری با سپاه از سال ۶۸به بعد دارد بصورت یکنواخت و در یک مرحله را دارد واکنون هم در قید حیاط نیستند چند وقت پیش به سپاه استان مراجعه کردم و سابقه رو هم بصورت گواهی دریافت کرده ام آیا اصلا این سابقه جز چه گروه از رزمندگان محسوب میشود و چگونه محاسبه میشودآیا تبدیل وضعیت استخدام به بنده تعلق میگیرد یا خیر ضمنا بنده از سال ۸۳ تا کنون بصورت نیروی پیمانکاری با یکی از شرکتهای دولتی بصورت مستمر مشغول به کار هستم لطفا راهنمایی کنید
سلام خدمتون من فرزندجانباز25/ 37سالمه ومدرک تحصیلی سیکل ازاردیبهشت سال 95گارگرفصلی وشرکتی درسازمان سیماومنظرشهرداری اراک مشغول بکارشدم که هرسال دو الی سه ماه بیکاربودم
باشرایط کاری من قانون تغییروضیعت ایثارگران شامل حال ما میشه ؟؟باید از کجاشروع کنم .؟؟؟البته چندباربه قسمت کارگزینی سازمان مراجعه کردن که گفتن فعلا قراردادیا تغییروضیعت میشن برای شرکتیهاهنوز بخشنامه نیومده!!!
با سلام ،بنده برادر شهید هستم و به مدت ده سال هست که در یک دامداری وابسته به یکی از هلدینگهای شستا هستم توی همچین شرکتی شامل منم میشه که رسمی بشم یا نمیشه ممنونم راهنمایی کنید
سلام منم تازه کارمیکنم بصورت قراردادی دربیمارستان پدرم 21جبهه از آجا داره این طرح شامل منم میشه وطرح الان اجرایی شده
باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
بنده درسال ۱۳۸۶بمدت دوسال ونیم بصورت قراردادی درشرکت مخابرات استان لرستان مشغول بکار بودم،که باعوض شدن مدیرعامل وآمدن مدیرجدید بنده روباچندنفر بیکارکردن و چندبارنامه به رییس‌جمهور (احمدی‌نژاد)نوشتم وجواب روبه استانداری وبعدبه مخابرات بردم اما مدیر عامل جواب نامه رو نمی‌داد و دیگه بعد چندسال پیگیری خسته شدم .
من فرزند جانباز ۲۵درصد متوفی هستم ،آیا امیدی هست به برگشت بکار من به شرکت مخابرات؟
الان دراین دولت دیدم که چندنفررفتن سرکار
بخاطر همین گفتم که اگه راهی هست بماهم کمک کنید
درضمن مرحوم پدرمن بجز ۲۵درصدجانبازی مدت ۱۳۲ماه هم منطقه عملیاتی دارند
و کارت ایثارشون هم داریم .
ومن اله توفیق
چرادرتبدیل وصعیت نامی ازهمسران زیر 25درصد قید نشده ..لطفا به لیست اضافه شود..با12سال سابق ی قراردادی
سلام
من مدت ۱۳ ساله که در شرکت های پیمانکار برای منابع اب ایران کار میکنم (کارفرما شرکت منابع اب میباشد) پدرم هم ایثارگر وهم ۵سال در جبهه بوده وهم شیمیایی.
آیا استخدام رسمی به من تعلق میگره
با سلام اینجانب در بندر امام خمینی ره حضور دارم و پدرم که در زمان جنگ تحمیلی از اول تا آخر هم در بندر حضور داشته است و هم طی دو مرحله هر کدام یک ماه و نیم داوطلبانه در جبهه ‌های حق علیه باطل حضور داشته است آیا به بنده تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگری تعلق نمیگیرد یا میگیرد خواهشن جواب من رو بدهید ممنون
درود برشما. فرزند جانباز هستم.و من از اول فروردین ۹۹ استخدام پیمانکار در شرکت فولاد خوزستان شدم. ایا با توجه به تاریخ استخدامی، این تبدیل وضعیت شامل من میشود؟؟ممنون میشم پاسخ بدین
سللم من سال ۹۸ استخدام شرکتی شدم ایا شامل منم میشه؟؟
درحال حاضر شرکتی هستم و کاری که انجام میدم مطابق با رشته تحصیلیم نیست
سلام فرزند اینجانب مدت یک سال وچند ماهه در بیمارستان بعثت سنندج بعنوان ماما خدمت می کند پدرش دارای یازده ماه جبهه داوطلبانه می باشد با توجه به بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران فرزند من هم شامل این بخشنامه می شود ولی متاسفانه کارگزینی بیمارستان می گوید این تبدیل وضعیت شامل فرزند شما نمی شود لطفا مرا راهنمایی کنید متشکرم
دروغ محض است
وعده سر خرمن است
الان منتظر بخشنامه داخلی هستند
بعد منتظر تفسیر،بعدشم کلا همچی ماست مالی میشه میره…
دروغ گوهای مدرن
خداوکیلی دین این همه تفسیر نداره که 10ساله دارید تفسیر تو تفسیر میارید
اینم الان فقط یه دروغ بیشتر نیست
دروغگوها شما مدیون خون شهدا هستید و بدهکار جانبازان
شرم بر شما
گرچه سنگه پا سفید شد رویش از دست شما …
با سلام نهادهای غیره با تبدیل وضیعت ایثارگران مخالفت می کنند جان آنچه متوجه شوند که ایثارگر درخواست تبدیل وضیعت دارد فورا تسویه حساب می کنند خواست بازرسی و آمار ایًکارگران محرمانه بگیرید
سلام من امروز رفتم و برگه 6 ماه خدمت پدرم رو در تاریخ ذکر شده بردم متاسفانه یک برگه به من دادن که در پایانش نوشته به استناد بند ۲ ماده ۶۸ خدمات کشوری از سه چهارم خدمت داوطلبانه محاسبه میشه یعنی ۴ ماه و ۱۵ روز
آیا من می تونم از این تغییر وضعیت استفاده کنم
پدر شما این 6 ماه خدمت رو کجا بوده؟
سلام دوستان کسی هست جواب بده. پدر من 24 ماه در ارتش پایگاه ششم شکاری خدمت کرده ایشون 18 ماه خدمت کرده وهمچنین 6ماه دوره احتیاط. البته خدمتشون شیراز بوده آیا نیروی هوایی پایگاه های شکاری شامل مناطق جنگی میشه ممنون
بله.
با سلام
بنده برادر شهید هستم و سه ساله حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای هستم
آیا این طرح شامل منم میشه؟
من فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم و از سال ۹۶ از طریق بنیاد شهید به یکی از ادارات دولتی مشغول به کارورزی هستم
.حال که خود رهبر عزیزمون طرح کارورزی رو گذاشته اند فکری هم برای تبدیل وضعیتشان کنن بد نیست
سلام من در مدرسه غیر دولتی فرزند جانبازم شاملم میشود؟۷
با سلام بنده 1ساله در یک اداره با پیمانکار کار میکنم وپدرم 9ماه حضور داوطلبانه در جنگ دارد آیا شامل من میشه تبدیل وضعیت
بنده ازتوزیع برق یکی ازشهرستانها میباشم.توفیقی شد یک دوره ی 2 ماهه درسوریه و 4 ماه هم درشمالغرب بعنوان بسیجی داوطلب حضور داشتم وبا 23 سال سابقه ی کار. چراماروجزو رزمنده به حساب نمیارن میگن فقط دوران دفاع مقدس. آیااین انصافه ماکه الحمدالله زده نمیشیم بازاین راه مقدسو ادامه میدیم اماروسیاهی برای اونایی میمونه که مسوولیتی که داشتن بایددرمقابل خداومردم پاسخگوباشن توروخدا یه نفررزمنده رو تعریف کنه که پس کارش چیه.توروخدا این همه تبعیض قائل نشن.حالا به نظرشمابه ما رزمندگی بااین اوصاف تعلق میگیره یانه…ممنون

با سلام خدمت کارشناس محترم .من 1 سال هست که در شرکت دولتی مشغول به کار هستم و پدرم 8 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را دارد و اسامی من و همکارانم که شامل این قانون میشیم رو اصلا به جایی ارسال نکردن و هیچ گونه اقدامی انجام نمیدن.میشه بفرمایید برای پیگیری و تعیین تکلیف چکار باید بکنم؟
برای تبدیل وضعیت چند سال باید در ان ارگان کار کرده باشی
با سلام چرا خانواده ایثارگران با سابقه کم قراره رسمی شوند ولی نیروهای شرکتی با مدرک لیسانس و سابقه بالا عمر و زندگیشان هدر شده و هنوز بلاتکلیفند ؟ آیا مگر نه اینکه اجر شهدا و جانبازین و ایثارگران خیلی بالاست واینان با خدا معامله کردنداما اکنون به قیمت تضیع حق دیگران فرزندانشان به همه جا می رسند این بی عدالتی است
سلام پدر بنده چند روز از شش ماه ناقصه آیا امکان استفاده از امتیاز ایثارگران برام وجود دارد. راهی وجود داره پیگیر بشم دوستان همچین موردی پیگیر شدن نتیجه حاصل شد...ممنون
تبدیل وضعیت ایثارگران را بنیاد شهید پیگیری میکند ولی بیمارستان خاتم الانبیا که وابسته به بنیاد میباشد این قانون را چرا انجام نمیدهد؟
پدر من پاسدار بوده و3ماه جبهه دارن متاسفانه زمان جنگ این ها را نگذاشتن برن خط وگفتن تو سپاه به شما نیاز داریم آیا من هم شامل این طرح استخدامی می شوم ممنون میشم جواب بدین
سلام خسته نباشید بنده جانباز ۱۰ درصد هستم لوله کشی گاز خانگی انجام میدهم امکانش هست من بروم سرکار شرکت گاز استخدام شوم این مصوبه شامل حال من می شود ممنونم
با سلاموخسته نباشید بنده رزمنده هستم فرزندم از سال 98 در اداره منابع طبیعی کار میکند سالی سه ماه بیمه بردخت کرده اند تا کنون نیز مشغول بکارند اکنون با بخشنامه امور استخدامی شرایط تبدیل شدن را ندارند عدم برداخت حقوق وبیمه از جانب اداره مطبوع میباشد خواهشمندم ما را راهنمای فرماید البته 5 نفر هستند که در چنین شرایط هستند
سلام شامل نیروهای قراردادی موسسات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) هم میشود؟
با سلام اینم از مجلس انقلابی و قانون من در آوردی یعنی کسی که 3 ماه به صورت داوطلبانه رفتع جبهه شامل نمیشه ولی کسی که مدت خدمت سربازی رو رفته شامل میشه مگه ایثارگر با ایثارگر فرق داره یعنی کسی که روز اول اعزام شهید شده با کسی که بعد از چند سال حضور در جبهه شهید شدخ فرق داره این قانون حق خیلی ها رو ضایع کرده کسی که از خانواده ( پدر _ مادر _ زن _ بچه) گذشته و رفته جبهه چه یک روز چه 8 سال باید جز قانون باشن
با سلام و وقت بخیر خدمت همه خدمت گزاران
با عرض سلام و وقت بخیر من شوهرم به مدت۱۰سال سابقه راننده استیجاری در اداره برق داره وپدرشوهرم ایثارگرهست وبه مدت۲سال حضوردرجبهه داشته آیاتبدیل وضعیت شامل رانندگان استیجاری میشه؟؟ممنون میشم پاسخگو باشید
همه جا شامل میشه جز تشکیلات خودگردان شورای حل اختلاف
با سلام
برادر من آزاده و جانباز هست من هم میتونم رسمی بشوم؟؟
با سلام بنده ۱۵سال سابقه دارم ولی امسال جای دیگه استخدام شدم هم فرزند ایثارگر هستم هم برادر شهید آیا مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران می شوم یا خبر
با سلام و عرض و ادب.چرا این قانون شامل کارکنانی که ورودیشون ۱۴۰۰ بوده نمیشه؟مگر پدران ما نرفتن جنگ مگر ما ایثارگری جانباز نیستیم.لطفا یاری کنید که ما هم تبدیل وضعیت بشیم
نظر به اینکه در سال ۱۳۶۶ به جبهه رفتم و مدتی در خط مقدم و پس از آن به پشت جبهه که در آن زمان منطقه جنگی محسوب می گردید انتقال یافتم ودارای کارت ایثار به مدت۳ ماه را دارم و هم نون به مدت ۲۰ سال در شهرداری به صورت مدام به عنوان راننده سنگین ودر حال ناظر در آتش نشانی مشغول کار هستم آن هم به صورت شرکتی هنوز تبدیل وضع نشدم آیا ندارد خوش میاد من تبدیل نشن ولی پسر هم دوره من که در آن زمان بدنیا هم نیامده هنوز ۶ ماه از آمدنش نشده بطور رسمی تبدیل بشه این انصافه با خودتون دو تا دوتا بکنید
سلام .وقت بخیر .یه سوال داشتم پاسخ گو باشید ممنون میشم .اینجاب از سال ۹۷ به عنوان نیروی جایگزین در بیمارستان تامین اجتماعی مشغولم بیمه به تعداد روزی که رفتم سر کار بستکی داره از ۷ روز تا ۲۰ روز میشه گفت بیمه دارم فررنده جانباز ۵درصد با ۲۲ماه رزمندگی ایا شامل میشه اینجا میگن چون تمام وقت نیستی شامل نمیشه .
سلام واقعا ناعادلانه است این بخشنامه استخدام ایثارگران خانواده شهدا یا جانبازان باز قابل قبول است ولی ایثارگری که به عللی 2 سال یا کمتر جبهه رفته با خیلی های دیگه که برای انقلاب مالی و جانی پشت جبهه فعالیت داشتند برابر است ( فرق آنها مثل همیشه مدرک گرایی )است چرا فردی که نزدیک 20سال سابقه کاری با مدرک کارشناسی و کارمرتبط دارد باید شرکتی بماند اما تلفنچی یا نظافتچی و... که سابقه کاری و مدرک تحصیلی ندارد بخاطر ایثارگر بودن خانواده اش باید رسمی شود این عدالت است ؟؟بخاطر همینه که ایران هیچوقت پیشرفت نمی کنه
سلام.بنده کارمندرسمی یکی از ادارات دولتی ،همسرایثارگرهستم .فرزندم مشمول بند«د»قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در یکی ازدهیاریهای تابعه هست . باتوجه به عدم تبدیل وضعیت تااین لحظه،آیا ایشان مشمول قانون استخدام نیروهای حجمی یاغیرحجمی میشود؟اگر پاسخ مثبت هست ،چرا فرمانداری تمکین نمیکند؟
متاسفم.
بخدا ایثار گران زیر شش ماه هم ایثار گر بودند.
سلام.
بنده درسال ۹۵تا۹۷درطرح وزرارت بهداشت مشغول به کاربودم.ولی بعدش انصراف دادم.مجددااز تیرماه ۱۴۰۲به مدت شش ماه تمدید طرح شده ام .پدر سابقه ۲۸ماه جبهه ودارای کارت ایثارگری هست.ایامشمول تبدیل وضعیت هستم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi