شناسه خبر : 53705
سه شنبه 30 خرداد 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشکال مختلف کم کاری های بنیاد

یکی از هزاران مشکلات بنیاد مدیریت قاطع و فقدان روابط عمومی قدرتمند با سایر ارگان های مرتبط و خدمت رسان به ایثارگران محترم است. اگر معضلات بنیاد را لیست کنیم مثنوی هفتاد من خواهد شد اما نکات مهم را یادآوری می کنیم.

  مسئولان بنیاد و بهداشت و درمان ارتش اظهار داشتند از سه جلد پرونده قطور پزشکی فقط چند برگ باقیمانده که بسیار کمرنگ و ناخوانا قابل استفاده در پرونده دیگری نبوده لذا اینجانب را متهم به عدم ارائه مدارک پزشکی مورد نیاز کردند که تمام حقوق قانونی را پایمال کرده است. از سوی دیگر عده ای کم جانباز جعلی! نیز با استفاده از مدارک پزشکی جانبازان واقعی از انواع حقوق غیر قانونی و غیر شرعی بهره مند هستند.

 تغییرات آیین نامه تعیین درصد جانبازی از جمله کاهش سی درصد از سقف درصد جانبازی باعث کاهش قابل توجه درصدها گردیده همچنین نحوه محاسبه و تلفیق نوع مجروحیت با کدهای درصد مشخص در آیین نامه نیز لحاظ نشده است برای مثال موج گرفتگی و اصابت ترکش به کمر که باعث مجروحیت شدید و انجام اعمال جراحی وسیع بوده فقط 3 درصد محاسبه شده که غیر کارشناسی و بسیار ظالمانه است.

 بدترین شرایط مربوط به جانبازان مظلوم و محروم اعصاب و روان و شیمیایی میباشد که میبایست حداقل 70 درصد برای خدمت کامل محسوب شود اما اینگونه تعیین درصد با رویکرد منفی و کاهشی درصدها بعلاوه حذف بسیاری از تسهیلات و امتیازات جانبازان 25 تا 49 درصد از جمله سهمیه زمین و خودرو طی چهار سال گذشته مزید ظلم و محرومیت و تحمیل انواع درد و رنج و مشقات زندگی جانبازان محترم و صبور گردیده است.

 جانبازان بالای 50 درصد نیز دارای مشکلات بسیار مهم و فراوانی از جمله تعیین حقوق ماهیانه مطابق حداقل حقوق کارگری باعث اجبار در اشتغال جانبازان دارای درصد بالای از کارافتادگی و پرداخت مبالغ هنگفت مالیات بابت مشاغل آزاد گردیده اما هرچه درصد از کار افتادگی بیشتر شود مشکلات جانبازان و ناکارآمدی بنیاد برای ارتباط با سایر ارگانهای دخیل مثال مناسب سازی محیط برای جانبازان حرکتی و خدمت کامل به بزرگواران ویلچر سوار بیشتر خودنمایی و جلوه گر میشود که با توجه به 9 هزار میلیارد تومن بودجه سال 95 بنیاد علیرغم درآمدهای بنگاه های تجاری ضمن ناکارآمدی مشمول تحمیل هزینه های پرسنل بیکار و هزینه نگهداری ساختمان های بی مصرف میباشد.

 از لحاظ فرهنگی فقط میتوان با ارفاق و حذف ناسزای لازم نمره صفر را برای بنیاد منظور کنیم زیرا هیچگونه محاسبه بهره وری از بودجه های نجومی و ارزیابی عملکرد پرسنل همچون سایر ادارات توسط ارباب رجوع بنیاد یا ایثارگران معزز وجود ندارد.

 نتیجه تحقیق و تفحص از بنیاد نیز معضل بسیار بزرگی بوده که در راستای ناکارآمدی خدمت رسانی به ایثارگران نقش بسزایی داشته و باعث عملکرد فاقد نظارت و سلیقه ای شده است.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
من سالها بازنشسته شده ام فکر نکنم مدرک تحصیلی بالا تر برای ما لحاظ شود. لطفا اگر کسی می داند توضیح دهد.
سلام
علی الظاهر شامل بازنشسته ها نمی شود که باید اصلاح کنند.
نمایندگان محترم شماها خودتون حقوق دارین امورات تان میگذرد پس مارزمندگان وجانبازان بدون مستمری وحوق کاری بااین بیکهری کددزدورنج تکلیف شاندچیه
با سلام خدمت خانه ملت ما بازنشستگان جانباز چرا از بیشتر قوانین ایثارگری محروم باشیم چونکه دلسوزی در مجلس و دولت نداریمماده51فقوالعاده ایثارگران به گفته اقایان از قلم افتادهاند دها چشم بینا انرا برسی نکردهاند تا اینکه از قلم بیافتند قرار بود استفساریه برای این موضوع مجلس انجام دهد نزدیک 3سال است از این موضوع میگذرد اما خبری نیست ب ای رضای خدا 50درصد ایثارگران واقع از قلم این دنیا افتادهاند رحمت خدا رفتهاند خیری از این قوانین ندیدند غیر از درد و رنج که ان بی انصافی دولت و مجلس میباشد که هم خدا را فراموش کردهاند وهم ایثارگران را بیاید قوانین ایثارگران را عملیاتی کنید تا زندهایم یک نفس خوبی بکشیم این 30سال میباشد فقط تبیض و بیعدالتی از طرف دولت ومجلس نصیب ما شده است
عدالت کوووداستان شده این مصوبه ایثارگران اونهایی که مخالفت دراین مصوبات دارند غارت گران بیت المال هستندوبس
با عرض سلام
درفروردین ماه حقوق کارمندان کشوری وحقوق کلیه شاغلان وبازنشستگان لشگری اضافه گردید......
امروز حقوق حالت اشتغال جانبازان ماده 38 واریز شد همان حقوق سال 1395
من تعجب میکنم بجای اینکه بر عکس باشد اول حقوق جانبازان اضافه شود پس از گذشت سه ماه از سال هنوز این اتفاق نیفتاده است.
حتما سردار شریفی را جهت پاره ای از توضیحات به سایت دعوت کنید.....
ضمنا مگر میشود نیروهای مسلح اعم از سپاهی وارتشی حکمت کارت داشته باشند ولی همطراز انان جانبازان حالت اشتغال نداشته باشند.
با سلام وخسته نباشید:ایا احکام حقوقی جانبازان ماده 38باید توسط سپاه ابلاغ شود یا بنیاد چرا بعد از سه ماه از سال هنوز 10درصد افزایش سال 96 که برای همه اجرا شده برای حقوق حالت اشتغال جانبازان ماده 38اجرا نشده. لطفا اطلاع رسانی کنید با تشکر از زحمات شما
نحوه تعيين درصد شيميايي و اعصاب و روان بايد تغيير کند اين شيوه بي عدالتي محض است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi