شناسه خبر : 53719
شنبه 14 مرداد 1396 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند پیشنهاد برای فاش نیوز

ایثارگر- دسترسی ایثارگران به قوانین و آئین نامه اجرائی برنامه ششم برابر ماده 22 قانون اطلاعات آزاد حق آنهاست و هر گونه فعل و یا ترک فعل برای ممانعت مجازات دارد.

 از مسئول محترم  نشریه  فاش نیوز تشکر وافر دارم که چنین فضایی برای تبادل اطلاعات به وجود آورده اند. خواهشمند است:

  1- درصورت امکان درخواست هائی که منتشر می شود قسمتی درکنار آن نامه تعریف شود که جواب مسئولین که وجدان کاری دارند و واصل شده به صورت تیتر وار مشخص شود مثلا درچه تاریخی به چه مسئولی منعکس شده و آن مسئول یا سازمان های  مرتبط  چه جوابی داشته اند. تصویر نامه آن سازمان نشان داده شود. این فضا بسیار گیرا خواهد بود و فاش نیوز در ابتدا ابداع کننده طرح جامع و نوین خواهد بود. درغیر اینصورت ناله کردن در چاه خوب است و باعث تخلیه خواهد شد لیکن هدف شما نتیجه گیری است. کو فریادرسی؟

 2- از مسئولین محترم فاش نیوز خواهشمند است از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل 90 مجلس و ریاست  کمیسیون تدوین برنامه ششم و ریاست کمیسیون ایثارگران مجلس - و ریاست محترم بنیاد شهید کشور و معاون حقوقی وی – ریاست محترم بازرسی کل کشور - ریاست محترم ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح -ریاست محترم ایثارگران سپاه پاسداران و ارتش و نیروی انتظامی -  به صورت جداگانه دعوت و هم زمان مجدد درخواست فوق منتشر وسوال شود.

 اولا: ضمانت اجرائی قوانین ایثارگران چیست؟

ثانیا" :درصورت استنکاف مسئولین خاطی نحوه احقاق حق ایثارگر یا مجازات خاطی چگونه است؟

ثالثا": نظر هر مسئولی نسبت به معرفی لینگ یا پرتال سازمان خود برابر ماده یک آیین‌نامه‌ی اجرایی ماده (۸) قانون انتشار و دسترسی آزاد به شهروندان ایرانی چیست؟

رابعا": برابر درخواست فوق چه بندهائی  جهت احقاق حق  ایثارگران در حوزه کاری آنهاست و کی جواب قطعی خواهند داد؟ 

خامسا": نحوه مراجعه ایثارگران در حوزه کاری خودشان و پل ارتباطی با مسئولین ایثارگران چگونه است؟

سادسا": نشریه محترم فاش نیوز درصورت امکان هرنامه ای که جهت اخذ جواب یا پاسخ از سازمان های مختلف تبادل می گردد،   گیرنده به همان ایمل یا جیمیلی که مکاتبه شده ارسال فرمایند تا ایثارگر قانع و پاداش حسنه شما افزون شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
خیلی خوب است لطفا آن درخواست ایثار گر عزیز که درنامه قبلی به شما نوشته بود دسترسی ایثارگران به قوانین و آئین نامه اجرائی برنامه ششم برابر ماده 22 قانون اطلاعات آزاد حق آنهاست و هر گونه فعل و یا ترک فعل برای ممانعت مجازات دارد. حد اقل هر 2هفته یک بار منتشر نمایید تا هم ایثار گران به حقوق خود آشنا شوند هم تلنگری به مسئولین جهت پاسخ گوئی بسیار خوب وشوکی قوی برای اجرای قانون است
در خبرسلفی گرفتن نمایندگان جریان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با خانم فدریکا موگرینی،، به اشتباه تصویر اقای مهدی طحانیان نوجوانیکه در زمان اسارت در دستان دشمن بعثی حاضر به مصاحبه با خانم خبرنگار هندی بدون پوشش ،نشد نشان داده شده که جا دارد اطلاع رسانی شود نماینده محترمی که ذوق زده به خانم فدریکا نگاه میکند نماینده اصلاح طلب اقای رحیمی میباشد
البته جای تعجبی نیست که نمایندگان اصلاح طلب اینچنین در صف سلفی گرفتن با خانمی اجنبی که با اصل نظام جمهوری اسلامی خصومت شدیدی دارند وهر از چندی از تغییر رژیم اسلام در ایران سخن میرانند بخواهند سلفی بگیرند این ها همه ماهیت پروژه نفوذ وگل به خودی را رقم میزند
اما سلفی گرفتن بازنان خارجی در زمان گفتگوی تمدنها باب شد
واقعا منظور از ازادی چیست؟
جامعه ایرانی را دارند به چه سمتی مخفیانه هدایت میکنند
وقتی بعضی از به اصطلاح خواص برای تبلیغ داد از بذارین این مردم یک ذره نشاط داشته باشند،گریه حلاله اما خنده حرامه میکنند ، سوالی که در ذهن نقش میبندد این است که چه کسی جلو خنده مردم رو گرفته؟ خود شما سالها در سمت های بالای این حکومت قرار داشتید کسی از کره مریخ که بر ایران در سی هفت هشت سال گذشته حکومت نمیکرد خودتان بودید حالا رنگ تغییر به الفاظ خود دادید که چه ؟
قشر اشراف روزبروز فربه تر شده وقشر فقیر هم روز بروز مستمند تر شده فاصله طبقاتی وروکودهم که بیداد میکند
اینهم از به اصطلاح نمایندگان جریان اصلاح طلب مجلس!!!
شهید امیر کبیر جمله معروفی دارند که اینگونه بیان میکنند
ابتدا فکر میکردم که مملکت وزیر دانا میخواهد ،بعد فکر کردم شاید شاه دانا میخواهد،
اما اکنون میفهمم ملت دانا می خواهد.
ازماست که برماست
خلق را تقلید شان برباد داد
ای دوصد لعنت براین تقلید باد
ازادی به سبک غربی ها را که در زمان ۵۰سال حکومت پهلوی ها ایران داشت پس چرا پیشرفت نکرد؟


بانام ویادخدا.بسیارعالی.خداقوت زنده باشیدوپایدار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi