شناسه خبر : 53745
شنبه 27 خرداد 1396 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خلاف‌گویی عجیب روحانی درباره دولت سابق!


خلاف‌گویی‌های رئیس‌جمهور، اعتراض معاون منابع انسانی در دولت سابق را برانگیخت.
لطف‌الله فروزنده در یادداشتی نوشت: جناب آقای روحانی در دیدار کارگزاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی آمار و ارقامی مانند رشد اقتصادی 8 درصد، ایجاد یک میلیون و هفتصد هزار شغل، رونق تولید و حمایت از صنایع کوچک، افزایش صادرات غیرنفتی و کاهش واردات را دادند که صرفا خودشان و تیم‌شان آن را باور و قبول دارد، هیچ‌کدام از این آمار در زندگی و کسب و کار مردم ملموس نبوده و اثری نداشته است. مردم همچنان از بیکاری، تورم، رکود، فساد اداری، کم‌کاری مدیران رنج می‌برند و در زندگی روزمره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
اما نکته جالب اینکه آقای روحانی ادعا کرد در دولت نهم و دهم اشتغال صفر بوده است؟! کدام انسان منصف این ادعا را می‌پذیرد؟ خدمات و فعالیت‌های عمرانی و آبادانی در دولت نهم و دهم همچنان در ذهن و خاطره مردم هست. قبول ندارید به میان مردم در اقصی نقاط کشور بروید و هم ببینید و هم از مردم بشنوید.
چگونه یک میلیون و 200 هزار مسکن مهر اشتغال نداشته است؟ چگونه هزاران طرح عمرانی اشتغال نداشته است؟ چگونه رشد تولیدات کشاورزی و صنایع که در اوج رونق بودند، اشتغال نداشته است؟ چگونه صادرات کالا به کشورهای همسایه اشتغال نداشته است؟

اینستاگرام
دولت ماکیاولی فقط امار میدهد.
سلام ، دولت یازدهم در اقداماتی تمامی مصوبات هیئت وزیران و معاونتهای ریاست جمهوری دولتهای نهم و دهم را با کمک دیوان محاسبات لغو و ابطال کرده است. برای مثال مصوبه تشویقی پرسنل دارای ارزشیابی بالای 95 و پاداش خدمات ارزنده کارکنان دولت و غیره را که ارتباط مستقیم با خدمت به مردم بوده باطل و برگشت داده است.
لابد دولت بعدی نیز تمام مصوبات ضد ارزش اینها را لغو و باطل خواهد کرد.
چقدر دوس دارید به دولت مستقر تهمت بزنبد ایا این دولت هم هیچ کار مثبتی نکرده که یه دونه هم نمیگید
فاش نیوز واقعا بد که همیشه جانبدارانه از دولت نهم و دهم حمایت میکنی من قصد دفاع از عملکرد این دولت را ندارم ولی مطمنم عملکرد این دولت از دولت مورد حمایت شما که نفت 110 دلاری می فروخت کاملا بهتر بوده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi