شناسه خبر : 53752
شنبه 27 خرداد 1396 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای ترور سند حقانیت شهدای مدافع حرم

همزمان با 21 ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) نوزدهمین اجتماع مدافعان حرم، بزرگداشت شهدای یگان صابرین و 17 هزار شهید ترور عصر امروز جمعه 26 خردادماه در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.
در این مراسم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد مداحان اهل بیت(ع) حاج حیدر خمسه، حاج مهدی رسولی، حاج روح الله بهمنی و حاج عبدالرضا هلالی به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) پرداختند.
 حجت الاسلام والمسلمین میرزا احسان بی آزار طهرانی سخنران مراسم در صحبت های خود با اشاره به جریان نفاق در کشور گفت: جریان نفاق اگرچه از جامعه ما مطرود است ولی تلاش های زیاد آن ها را می بینیم. این جریان برای از بین بردن ارزش های اصیل امیرالمومنین تلاش می کند.

وی افزود: همه درگیری های امروز دنیا بر سر کلمه طیبه علی(ع) است. دشمنان ما با این کلمه مشکل و عناد دارند چرا که با حق مشکل دارند.

طهرانی تصریح کرد: امروز یک طرف موازنه قدرت در جهان جریانی است که از علی(ع) صحبت می کند و انان افرادی هستند که با فرهنگ تشییع به دنبال امیرالمومنین در حرکتند.
 
وی عنوان کرد: هزاران چوبه کفر در طول تاریخ برنامه ریزی کردند تا نام علی نباشد اما امروز اقای ما در جمعیت های مختلف مریدانی دارد که بعضا از شیعیانشان جلوتر هستند.

حجت الاسلام طهرانی با اشاره به حضور مردم انقلابی در صحنه های مختلف دفاع از نظام گفت: کسانی که امروز جلوی نفاق سینه سپر کردند می گویند که نخواهیم گذاشت فرزند علی(ع) لحظه ای قریب و تنها بماند.

 

وی با بیان این نکته که برای حفظ نظام و انقلاب هزینه کم نداده ایم افزود: شهدای ترور سندی برای شهدای مدافع حرم شدند. همان هایی که با اندیشه تاریک شهدای مدافع حرم را کشته معرفی می کردند و انتهای منزلتی که به آنان می دادند مستشار نظامی بود و بهانه می اوردند که چرا باید بیرون هزینه کنیم بعد از اینکه عده ای در مجلس به شهادت رسیدند به یک التزام ایجاد همبستگی رسیدند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi