شناسه خبر : 53753
شنبه 27 خرداد 1396 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون امنیت مجلس پیگیر قانون کسر خدمت فرزندان‌ ایثارگر

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اذن فرمانده کل قوا (مقام معظم رهبری) برای اجرای قانون کسر خدمت فرزندان‌ ایثارگر هنوز ابلاغ نشده، اما در صورت ابلاغ سریعا عملیاتی می‌شود.

فاش نیوز - عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اذن فرمانده کل قوا (مقام معظم رهبری) برای اجرای قانون کسر خدمت فرزندان‌ ایثارگر هنوز ابلاغ نشده، اما در صورت ابلاغ سریعا عملیاتی می‌شود.

به گزارش فاش نیوز، محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص عدم اجرای قانون کسر خدمت فرزندان‌ ایثارگر گفت: در قانون برنامه ششم توسعه تسهیلاتی در رابطه با خدمت سربازی فرزندان ایثارگر، جانباز، آزادگان و رزمندگان در نظر گرفته شده منتهی ستاد کل نیروهای مسلح جهت اجرا نیازمند اذن فرمانده کل قوا (رهبر معظم انقلاب) است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستاد مشترک نیز در این شرایط باید برنامه کارشناسی خود جهت اجرای این قانون را خدمت مقام معظم رهبری ارائه تا ایشان نظر نهایی خود را اعلام کنند اما هنوز موافقت ایشان ابلاغ نشده زیرا در صورت اذن اجرای قانون سریعا در دستور کار ستاد قرار می ‌گیرد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خِلال سوالات و موضوعات ارجاعی این موضوع را از سوی خانواده ایثارگران دریافت کرده بنابراین پیگیر اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر، جانباز، آزادگان و رزمندگان است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت سه ماهه از زمان ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه از سوی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به بازه زمانی که اندکی از ابلاغ قانون گذشته است و همچنین برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه به عنوان یکی از برنامه مهم و زمان بر در کشور، اجرای قانون به تعویق افتاده است اما قطعا در ماه‌ های آینده عملیاتی خواهد شد.

 

اینستاگرام
اگررزمنده واقعا درچشم مسیولان ارزش داشتندخیلی زودر عملی میشد
لطفا پیگیر باشید سه ماهه چشم انتظاریم....
چرا كمسيون پزشكي بنياد توجه به قوانين ندارد چون در برنامه ششم توسعه مدارك فاقد باليني به تائيد نيرومسلح با درصد داده شود مثل اينكه مسئلين بنياد خودشان را به كوچه علي چپ مي زنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi