شناسه خبر : 53758
شنبه 27 خرداد 1396 , 14:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرط برخورداری از کمک معیشت فاقد شغل و فاقد درآمد بودن است

س - سلام قراربود جانبازان زیر 25%دراول سال96حداقل حقوق کارمندان بگیرند چی شد کەاجرانشد وشامل چە کسانی میشود ممنون
آیا اگر قرار باشد حداقل حقوق بەجانبازان معسر بدهند جواز کسب مغازە مانع دادن حقوق بەآنها میشود سپاس

ج- باید این موضوع را به صورت جدی از طریق بنیاد  پیگیری کنید شاید به نتیجه برسید. دستگاههای متولی خیلی مقید به اجرای این قوانین نیستند. شرط برخورداری از این کمک معیشت فاقد شغل و فاقد درآمد بودن است و بدیهی است کسی که جواز کسب می گیرد دارای شغل است .

 

 

س - باسلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت برادر بزرگوار.
من فرزند جانباز شیمیایی اعصاب و روان هستم که 16سال تحت نظر دکتر روانپزشک میباشد و برای ترکش 15%،  برای شیمیایی تحت مداوا هست و بعلت مشکلات شیمیایی چون توان کار نداشت از کار ایشان را اخراج کردند و سابقه بیمه ای که داشت در سن 50 سالگی با پایین ترین حقوق تامین اجتماعی با زنشست شد، از طرف بنیاد یا ستاد ایثارگران یک ریال هم کمک نکرده اند سوال من این است
آیا هیچ حقوقی به پدرم تعلق نمیگیرد؟
از شما تقاضای راهنمایی دارم.

ج- برقراری حقوق برای جانبازان حسب مورد  تابع رای ازکار افتادگی کلی یا جزیی  کمیسیون پزشکی بنیاد یا نیروهای مسلح است و علاوه بر آن کمک معیشت هم به جانبازان فاقد شغل و درآمد تعلق می گیرد.

 

 

س -  سلام می خونید متن ما را چرا جواب نمیدبد از کجا باید بفهمیم که جواب کجاست
می خواستم بدون چرا هدیه ایثار به ما تعلق نگرفته است شاید اینبار دوباره به درصد  بالاها تعلق میگیرد خواهش راهنمای کنید
چرا این قدر دروغ میگید ما هرچیزی که توی سایت گذاشته بودید خوندیم از بنیاد که می پرسیم میگند برای دلخوشی شاماهاست الکی دلتون به ایت سایت ها خوش نکنید همه این حرفها شایعه بیش نیست والا خجالت داره با احساسات جانبازان بازی کردن وسلام

س - سلام ببخشیدبنده کنکور ارشد دادم میشود برای اعمال سهمیه  کاری کرد ج - اعمال سهمیه اضافه شده برای فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان رزمندگان اختصاص به دوره کاردانی و کارشناسی ندارد و برای همه مقاطع است . پیگیری کنید.
این که گفتید من پیگیر شدم گفتند الکی برای دلخوشی شماست شایعه سایتی چرا این کارها میکنیدسلام حالا آنهای که بودن چه گلی به سرشون ریختن  خدا خیرتون بده

ج-  متن سوال که باز می شود و خوانده می شود حتما"‌پاسخ داده خواهد شد. لازم است به سابقه پاسخها مراجعه کنید امکان اینکه در خصوصی شما هم پاسخ بدهیم  یا اطلاع بدهیم نیست.
هدیه ایثار قانون است و باید از طریق رده خدمتی پیگیری کنید و ربطی به درصد های بالا ندارد و جانبازان به نسبت درصد از آن برخوردار می شوند. متن قانون و میزان آن هم بارها در کانال قرار گرفته است .
کانال قوانین و مقررات مصوب را جهت آگاهی شما  درج می کند و به سوالات بر مبنای قوانین و مقررات پاسخ می دهد  و برای هر مصوبه مستندات آن را هم اعلام می کند. لذا مبنای آن اظهارات مسئولین بنیاد نیست .  ضمنا"برای هر مصوبه مستندات آن را هم اعلام می کند.
شما گویا به سوابق مصوبات مجلس و  مصاحبه های مسئولین سازمان سنجش توجه ندارید . معیار قوانین مصوب است و عدم اطلاع شما یا عدم پیگیری شما یا اظهارات خلاف مسئولین معیار و ملاک نیست. کمی مطالعه خود را نسبت به حقوق قانونی تان بیشتر کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

 

س - سلام من در سال 63 در شهر خودمان بدون اینکه عضو هیچ نهاد نظامی باشم بصورت یک شهروند عادی در منطقه مانور سپاه در منطقه غیر جنگی  با مواد منفجره باقی مانده از مانور معلول شدم . الان علیرغم تصریح بخشنامه و  داشتن استشهاد شورای محل و مدارک بیمارستان متاسفانه نه فرمانداری صورت سانحه می دهد نه سپاه و هیچگونه پاسخ کتبی هم نمی دهند آیا راهی برای احراز جانبازی اینجانب هست؟ با سپاس
ج- مسئولیت مواد منفجره باقی ماند در مناطق مانور با همان رده نیروهای مسلح است که عملیات مانوری داشته و مسئول جبران خسارت وارده به شماست . اگر مستندات کافی دارید با طرح شکایت در دستگاه قضایی به حق خود برسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi