شناسه خبر : 53790
یکشنبه 28 خرداد 1396 , 14:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط 10 % !!!

حشمت اله- در سال 65 مجروح و  از ناحیه لگن مورد اصابت ترکش قرار گرفته و دو بار هم دچار موج گرفتگی شدم. در مرحله اول طرح فراخوان برای آمارگیری جانبازان شرکت کردم اما با کمال تعجب مشاهده کردم که فقط 10درصد به من تعلق گرفته است.

از آن زمان به بعد دیگر در طرح های آماری مربوط به جانبازان شرکت نکردم چرا که به نیت دریافت تسهیلات داوطلب اعزام نشده بودم و اصولا" در آن دوران حرفی از درصد جانبازی نبود. اما وقتی در یک کارخانه صنعتی مشغول بکار شدم پس از مدتی اعلام شد که جانبازان برای ساماندهی به بنیاد مراجعه کنند.

 با این وجود من تا مدتی مراجعه نکردم چرا که برخورد مسئول مصاحبه و اعلام 15 درصد جانبازی در من یک نوع خجالت و شرمساری ایجاد کرده بود. همین امر باعث شد که دیگر سراغ بنیاد چانبازان نروم اگر چه پس از مدتی مسئولانی که در محل کارم بودند این اقدام را به حساب بی توجهی من به طرح فراخوان دوم گذاشتند.

اما من که متوجه موضوع شده بودم برای رفع هر گونه ابهام دوباره در فراخوان دوم شرکت کردم، اما باز هم پشیمان شدم چرا که با چشم خود دیدم که چه کسانی با چه جراحاتی چه درصد هایی گرفتند و برای من و امثال بنده که پشتیبان و پارتی نداشتیم به ناحق درصد های جزئی رد شده است.

 سالها از آن زمان گذشت و من پس از چند سال از محل کارم بازخرید شدم اما به علت مشکلات عصبی ناشی از موج گرفتگی با وجود اینکه به کارهای مختلفی مشغول شدم اما باز هم از پس مخارچ زندگی بر نیامدم.

 در حال حاضر هم برای مسائل درمانی فقط از بیمه سلامت استفاده می کنم، چرا که در سال 95 اسم من برای لیست بیمه تکمیلی رد نشده بود. اما چون مشکل عصبی داشتم اردیبهشت ماه برای مداوا به بیمارستان مراجعه و پس از تسویه حساب  مطابق روال بنیاد مدارک را ارائه کردم اما متوجه شدم نسبت به پرداخت هزینه اقدامی نشده است.

در ارتباط با مسکن نیز دچار مشکلات عدیده ای هستم و صاحبخانه ام با وجود اینکه نیازی به خانه خود ندارد اما برای تخلیه اقدام و از من شکایت کرد، هر چند به علت عدم توانائی پرداخت اجاره خانه به واحد امور حقوقی بنیاد مراچعه کردم اما درپاسخ گفتند که هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم!

در گرما گرم انتخابات و رویارویی کاندیداها متوجه شدم به جانبازان وام مسکن می دهند، بنابراین پس از چند روز که مراجعه کردم و گفتم تا به حال حتی یک ریال وام هم از بنیاد نگرفته ام به من جواب دادند که اعتبارات ما تمام شده است و شهریور 96 مراجعه کنید، اگر اعتبارِ ی وجود داشت برای شما که جانباز 15 درصد هستید وام تعلق خواهد گرفت!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi