شناسه خبر : 53810
دوشنبه 29 خرداد 1396 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برکناری شهیدی قطعی شد

اخبار رسیده به فاش نیوز از برکناری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دوازدهم حکایت دارد.

فاش نیوز -  یک منبع مطلع از قطعی بودن برکناری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دوازدهم خبر داد.

یک مقام نزدیک به رئیس جمهور به فاش نیوز خبر داد که حجت الاسلام شهیدی به خاطر آنچه که او آن را ضعف و ناتوانی وی عنوان کرد، دیگر در دولت دوازدهم به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور نخواهد داشت.

این مقام آگاه که از افراد نزدیک به روحانیست، اظهار داشت شهیدی محلاتی مسئولیت در بنیاد را دست کم گرفته بود ولی در عمل معلوم شد که با وجود حمایت زیاد دولت و رئیس جمهور از وی او از عهده اداره آن برنیامد.

گفتنی است علاوه بر فسادهای مالی که خصوصا" در بانک دی رخ داد و افرادی که شهیدی در این نهاد مقدس به آنها مسئولیت داده بود، از جمله شفیعی، میعاد صادقی خواهرزاده اش و فقیهی از افراد نزدیک به وی و... بروز اختلال در عملکرد بخش های مختلف بنیاد در دوره چهارساله اش در بنیاد خصوصا" در بخش بهداشت و درمان، و معیشت ایثارگران و نبود نظارت بر دستگاه های مختلف به منظور مطالبه حقوق معطل مانده ایثارگران نیز از نشانه های بارز ناکارآمدی رئیس فعلی بنیاد حکایت دارد.

همچنین حجت الاسلام شهیدی خود بارها نسبت به ناتوانی اش در اداره امور ایثارگران در حضور خود آنان اذعان کرده است.

گفتنی است در این اواخر، اعتراضات ایثارگران به سوء مدیریت در بنیاد به اوج خود رسیده است به طوری که چندی پیش بزرگ ترین و بی سابقه ترین تجمع اعتراضی با حضور تعداد کثیری از جانبازان ویلچری و نخاعی از سراسر کشور در ساختمان بنیاد برگزار شد.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
جانبازان عزیز خوشحالم که کمی خوشحال شدید حالا باید کمی صبر کنید . اما خدا کنه سرنوشتتان عین ما نباشه . چرا ؟
اگر گویم زبان سوزد اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوز اما شنیدید که میگن یکی از یکی بدتر ... دعا کنید به این سرنوشت دچار نشید ... ما در حال تجربه اش هستیم . داغون می‌شید ...
خدارو شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر انشالله با رفتن این آدم قائم مقام و معاونین و مدیران باند باز و پول پرست و پست پرست هم بروند
خدا رو شکر ررررررر ت بو داره ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم ازتون سیاهه سیاهه سیاه شده ....فکر کردی چرا امثال شهیدی باید بتونن اینقدر اسبشونو سر ما بدونن ها ؟ برای اینکه چشمتونو رو واقعیتها بستید ...بقیه اش بماند برای بعد
زمان فساد و باند بازی مدیران بنیاد به آخرین روزهای خودش رسیده و انشالله به دست محاکم قضایی سپرده خواهند شد بزودی...
سلام یکی از شعارهای دوران مبارزات انقلاب اسلامی این بود : ما می گیم شاه نمی خوام نخست وزیر عوض میشه .
شهیدی و امثال شهیدی نخست وزیر و دکوری بیش نیستند . و تا انصاری هست در بنیاد آش همان است و کاسه همان .

اینها همه به کنار....
شهیدی برای آوردن اشخاصی مثل... و صدور حکم مدیر کلی برای ایشون که نه سواد دارند و نه اخلاق و صرفا چون در انتخابات ریس جمهور پا منبری بودن یه شبه شد مدیر کل امور مجلس.
حالا اینکه سالها خارج از کشور بوده و مثال شخصیش که پر از علامت سوال هست .پیشکش
ایشون 2 سال مدیر کل بوده برید قسمش بدید چند تا ارباب رجوع دیده همین.
اصلا ارباب رجوع بخوره تو سرمون.
یه کاغذ بدید و یه خودکار. بگید تو 2 سال چی کار کردی؟
اصلا اینم به کنار
بپرسید اصلا در مورد قوانین ایثارگران چی بلده حصرت عباسی؟
بنده از نزدیک به لحاظ کار در ستاد مرکزی شاهد هستم که نه تنها رئیس بنیاد ناتوان و ضعیف هست بلکه قائم مقام ایشان و معاونین و کارمندانی که مسئولیت دارند هم ناتوان فرسوده بی انگیزه و بعضی از مدیران و کارمندان تنگ نظر نسبت به خدماتی که شامل ایثارگران می باشد نیز هستند
چه خبر خوبی.
خوش خبرباشی فاش نیوز.
امیدواریم شخص لایق و متدین و البته بامدیریتی به جای ایشان معرفی بشود.
یک جعبه شیرینی ناقابل برای این خبر طلب شماااااا عزیزان
ویرانه ای را تحویل میدهد ومیرود. چه کسی جوابگوست؟ روحانی دیگر خطا بس است دست از ملوک الطوایفی بردار واز جنس خود جانبازان وکسانی که طعم ترکش وگلوله را چشیده اند ومسلط به قوانین ومقررات ایثارگران باشد ودارای روحیه دزدی وغارت ورانت و... نباشد به کار بگیر.
درود بر ساقی قهرمان که بدون سانسور نظرات را عینا منعکس میکند.
سلام ، یکی از هزاران مشکلات بنیاد مدیریت قاطع و فقدان روابط عمومی قدرتمند با سایر ارگانهای مرتبط و خدمت رسان به ایثارگران محترم است. اگر معضلات بنیاد را لیست کنیم مثنوی هفتاد من خواهد شد اما نکات مهم را یاد آوری میکنیم.

مسئولان بنیاد و بهداشت و درمان ارتش اظهار داشتند از سه جلد پرونده قطور پزشکی فقط چند برگ باقیمانده که بسیار کمرنگ و ناخوانا قابل استفاده در پرونده دیگری نبوده لذا اینجانب را متهم به عدم ارائه مدارک پزشکی مورد نیاز کردند که تمام حقوق قانونی را پایمال کرده است. از سوی دیگر عده ای کم جانباز جعلی نیز با استفاده از مدارک پزشکی جانبازان واقعی از انواع حقوق غیر قانونی و غیر شرعی بهره مند هستند.
تغییرات آیین نامه تعیین درصد جانبازی از جمله کاهش سی درصد از سقف درصد جانبازی باعث کاهش قابل توجه درصدها گردیده همچنین نحوه محاسبه و تلفیق نوع مجروحیت با کدهای درصد مشخص در آیین نامه نیز لحاظ نشده است برای مثال موج گرفتگی و اصابت ترکش به کمر که باعث مجروحیت شدید و انجام اعمال جراحی وسیع بوده فقط 3 درصد محاسبه شده که غیر کارشناسی و بسیار ظالمانه است.
بدترین شرایط مربوط به جانبازان مظلوم و محروم اعصاب و روان و شیمیایی میباشد که میبایست حداقل 70 درصد برای خدمت کامل محسوب شود اما اینگونه تعیین درصد با رویکرد منفی و کاهشی درصدها بعلاوه حذف بسیاری از تسهیلات و امتیازات جانبازان 25 تا 49 درصد از جمله سهمیه زمین و خودرو طی چهار سال گذشته مزید ظلم و محرومیت و تحمیل انواع درد و رنج و مشقات زندگی جانبازان محترم و صبور گردیده است.
جانبازان بالای 50 درصد نیز دارای مشکلات بسیار مهم و فراوانی از جمله تعیین حقوق ماهیانه مطابق حداقل حقوق کارگری باعث اجبار در اشتغال جانبازان دارای درصد بالای از کارافتادگی و پرداخت مبالغ هنگفت مالیات بابت مشاغل آزاد گردیده اما هرچه درصد از کار افتادگی بیشتر شود مشکلات جانبازان و ناکارآمدی بنیاد برای ارتباط با سایر ارگانهای دخیل مثال مناسب سازی محیط برای جانبازان حرکتی و خدمت کامل به بزرگواران ویلچر سوار بیشتر خودنمایی و جلوه گر میشود که با توجه به 9 هزار میلیارد تومن بودجه سال 95 بنیاد علیرغم درآمدهای بنگاههای تجاری ضمن ناکارآمدی مشمول تحمیل هزینه های پرسنل بیکار و هزینه نگهداری ساختمانهای بی مصرف میباشد.
از لحاظ فرهنگی فقط میتوان با ارفاق و حذف ناسزای لازم نمره صفر را برای بنیاد منظور کنیم زیرا هیچگونه محاسبه بهره وری از بودجه های نجومی و ارزیابی عملکرد پرسنل همچون سایر ادارات توسط ارباب رجوع بنیاد یا ایثارگران معزز وجود ندارد.
نتیجه تحقیق و تفحص از بنیاد نیز معضل بسیار بزرگی بوده که در راستای ناکارآمدی خدمت رسانی به ایثارگران نقش بسزایی داشته و باعث عملکرد فاقد نظارت و سلیقه ای شده است.
مبارک همه حانوتده های ایثارگر
خدایا چگونه میشودازبی توجهی کسانی که اینهمه فلاکت وبدبختی وزجرو مشکلات را درجامعه ایثارگران ازجمله شهدا وجانبازان مظلوم وبی نفس شیمیائیها و اعصاب و روانیها دیدند ذره ای متاثرنشدویا تحت تاثیر قرارنگرفت وباآرامش خیال وتبعیض گونه به قدرتنمایی ومشاهده کردن نابودی گروههای مختلف ایثارگران پرداخت. آقای رئیس جمهور چگونه باور کنم که شمابا آگاهی از اینهمه بدبختیهای جانبازان وبی لیاقتی مدیران ارشد بنیاد بی تفاوت می مانید یقین دارم ازاولین تغییراتتان درمجموعه بنیاد شهید بوده ورسیدگی به تظلمهای صورت گرفته خواهد بود. وگرنه بترسید از آه جگرسوز مثلا صاحبان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جامعه همیشه نجیب ایثارگران. جانباز70% شیمیائی
بعداز سه سالنیم که بناشد ماده ۳۸ برای جانبازان بسیجی وصل شود هنوز خبری نیست هیچ کس هم جواب گو نیست
سلام .چی فایده هر موقع پولهایی که این خانواده خوردن و بردن تونستید بگیرید درسته وگر نه آش همون آشه و کاسه همون کاسه
سلام،از ابتدای تاسیس بنیاد بین حرف و عمل مسؤلین بنیاد ،تفاوت از کهکشان تا کهکشان است
باسلام :25سال است که کسی ازبنیادنمی پرسد زنده ای یامرده ....برای من چه فرقی می کنه که شهیدی باشه ویاکسی دیگر...آزاده وجانباز40درصد ازاردبیل
میعاد صادقی اختلاس بزرگی کرده از بانک دی و آبروی شهیدی رو برده
حاج آقا دیدی چند بار باهاتون صحبت کردم و گفتم با این جانبازان به از این باش .یکی از صحبتام با شما 10k بازدید کننده داشت ....من برای همه این همه دلسوزاته حرف می زنم اما افسوس گوش شنوا ندارند .... دیدی صندلی و اسم و نام به کسی وفا نداره ... من خیلی برات ناراحتم ... چرا ؟
چونکه شک ندارم الان شبا که می خوای بخوابی صد بار به خودت ناسزا نیگی چرا بیشتر همت نکردی ...
با سلام. هر چند كه خيلى دير اين بركنارى صورت گرفت. اميدوارم كه به يك رئيس از جنس خود ايثارگران و جانبازان اين پست را بدهند. كه اگر غير از اين باشد. به قول معروف روز از نوع روزى از نوع و منتظر روزهاى بدتر از اين بايد باشيم؟ و تجربه ثابت كرده. كه فقط به فقط يك ايثارگر و جانباز درد كشيده ميتواند مشكلات جامع ايثارگر و جانبازان را حل كند. ولاغير. اميدوارم كه هرچه زودتر اين اتفاق خوش يوم بييفتد. انشاألاه....................
سلام.تاجایی که مااطلاع داریم ریاست بنیادهیج کاره هست بنیادراقایم مقام هدایت میکندوچندین ساله که همین وضعیت رابنیاددارد.پاکسازی دربنیادبایدجدی باشدازجمله معاون اول ودیگران بایدبروندویک خانه تکانی حسابی شودوگرنه همین آش وهمین کاسه است.والسلام.باتشکرازفاش نیوزقهرمان ودوست داشتنی.
سلام نکته اصلی همین قائم مقام مادام العمر بنیاد است و الا شهیدی برود یا نرود هیچ فرقی نمی کند .
برادر ارجمند جناب آقای ساقی وجباب مجتهد
باسلام
حضرت امام خمینی رحمه الله علیه میفرمدند مواظب قلم هایتان باشید که شما را جهنمی نکند . متاسفانه سالهاست دغدغه های شخصی خود رابه اسم حمایت از ایثارگران منتشر میکنید هزاران ذهن را مکدر ومشوش نمودید وهزاران گنلاه را بخاطر دنیای خویش ذخیره کردید .
جناب ساقی کینه وحقد جناب مجتهد از بنیاد ومسولین آن معلوم است زیرا بدلیل هرج ومرجی که در بنیاد راه انداخت ومیلیاردها تومان از حقوق بیت المال را خرج تفکرات افراطی خود کرد وبرای پوشش دادن به غلط های خود نماینده خلافکاری را وادار کرد تا طرح تحقیق وتفحص از بنیاد را علم کند وخلافکاری چون مجتهد مجری آن شود که حاصل ذآن نیز فقط رسوایی مجریان طرح تحقیق وتفحص از بنیاد بود
ولی کینه جنابعالی از بنیاد رانمیدانم برای چیست ؟
احتمال عدم باج دهی بنیاد برای تامین مکان برای سایت وتشکیلات حزبی جاابعالی ....
تیتری که در خصوص حضرت آقای شهیدی زده اید نشانه مضاعف بی تقوایی شماست . ایشان ماههاست که اعلام نموده اند بدلیل مشکلات جسمی وبیماری قادر به ادامه خدمت در بنیاد نیست واین عین تقوای این سید بزرگوار است . وعلیرغم اصرار مسولین دولتی برای ابقای وی ؛ حضرتشان تمایلی به ماندن ندارند ولی شما باکدام حقد وکینه به خود اجازه چنین جسارت وگزافی گویی را میدهید ؟
دروغ وتخریب مومن قطعا حرام است ...
هاهاهاهاهاها...... هع هع هع هع هع هع .........
مشتی توچرا انقده ناراحتی ؟؟؟؟ شهیدی همون سه ماه اول باید میرفت ....
حالا گذاشت چهار پنج سال بعد داره میره .... تورو جون بچت بزار خوش باشیم
اون بابا باید میرفت اون بابا واسه یه همچین دستگاه بزرگی خیلی کوچیک بود اصلا قد و قواره و سایز بنیاد نبود ...
کل خانواده شهدا و جانبازان شاکی بودند برادر من !!!
آخه چقدر حق خوری و اجحاف در دوره این بابا شد میدونی یا بازم میخوای قرآن تلاوت کنی .
از برو بچه های جانباز فقط یه مشت محتاج و ناراضی واسه مملکت به ارث گذاشت .
هر جای بنیاد میرفتی نوشته بود ماده 609 همین الان میدیمتون دست آژان .
این بابا یه پست هم قواره خودش بر نداشته بود واسه همین بنیاد نابود شد .
با همین لفظ قلم صحبت کردنهاتون ایثارگران را بیچاره کردید هرروز ناراضی تر میکنید .آقای شهیدی اگه مریض هست خدا شفابده انشاا... اما چرا زودتر نرفته حال که زمستان رفت وروسیاهی به ذغال ماند . ایثارگران همه ناراضیند همش که منابع مادی نیست یک سرکشی ساده ونشستن پای درد دل ایثارگر را ازش دریغ کردند . خدا عاقبتشان را ختم به خیر کند یوم الحساب ... الان که با تمام کاستی ها یک تودیع آبرومندانه برایشان میگیرند ومشکلات ایثارگران همچنان باقیست . یک مردی هم پیدا نشد از نمایندگان مجلس که پیگیر تحقیق وتفحس از بنیاد بشه . انشاا... در تفحس قیامت بحسابشان رسیدگی رسیدگی میشود . امیدمان فقط همینه تازه مسئولان ومدیریت قبلی هم هیچ گلی بسر ایثارگران نزدند .
واقعا در کمیسیون تعیین درصد یک تعداد خائن در حال کار هستند .
خودتون و برای ماده 38اذيت نکنید هیچ رسیدگی و امتیازی نیست حتی ده درصد امسال رو هم اعمال نکردن هیچ ارزشی نداره من از پارسال ماده 38شدم اصلا امتیازات رو نمیدن
تا این بنیاد از بنیان فروریخته دوباره پاسازی شود و جان تازه بگیرد خیل عظیمی از ایثارگران از این دنیای فانی کوچ میکنند.
همه دست به دعا برداریم از خدا سردار قالیباف بخواهیم ان شاءالله
بي انگيزگي ،‌بي تفاوتي ، سهل انگاري مديريت و بدنه بنياد را دچار آسيب شديد كرده است . اگر مديريي توانمند كه بتواند تحول اساسي ايجاد كرده و با مفاسد مبارزه كند منصوب نشود ، اتفاق خاص نخواهد افتاد . علاوه بر رييس بنياد قايم مقام و برخي معاونين و مديران هم بايد از اين مجموعه بروند .
ما که از اول گفتیم : ژیان ماشین نمیشه ، باجناق هم فامیل نمیشه
سلام شکر خدا شاید بارفتن ایشان جلو هرج ومرج وبی ثباتی در بنیاد گرفته شود مثل بنیاد کاشان نمونهایی هست اگر روزی به بنده فرست دهند می توانم گفته ام را ثابت کنم
این چندسالی که بود هیچ کاری برای مانکرد فقط خوردندوبردند.حالا دیگه نوبت کیه که راهش ادامه بده خداعالمه.
خدا را صد هزار مرتبه شکر ررررررررررررررررررر

خدا کند کمسيون پزشکي هم تغييراتي بکند و گر نه همان خواهد بود

خصوصا اين قانون صد من يک غازي کمسيون

بيچاره جانبازان اعصاب و روان

بيچاره جانبازان شيميايي


از همه بيچاره تر همسر و فرزندان اين جانبازان که سي سال است جور و ستم نوک خودکار اين بي خردان را مي کشند

چرا جانباز موجي که نه زندگي دارد و توانايي خريد دو عدد نان را ندارد بايد 20 درصد بدهند که همسرش طلاق بگيرد و خودش کارتن خواب بشود

پس تجمع مسالمت آمیز جانبازان منتهی به خیر شد و نتیجه اش را دیدیم .
هرگز نباید از مسئولیت رسانه ای فاش نیوز بی تفاوت بگذریم ،چون فاش نیوز پرچمدار اعتراض ایثارگران به بنیاد دوران شهیدی بود و این در حالی بود که خود فاش نیور با مدیران ارشد بنیاد در تماس بود تا به حل مشکلات جانبازان بپردازد.
فاش نیوز ، بهروز ساقی ممنون.
دم فاش نیوزگرم ..ساقی باساقی کربلامحشورشویدانشاءالله..التماس دعا.
این اقا بجز خرابی و خسارت هیچ نفعی نداشت خصوصا مدیرکل اشتغال که باخانواده ایثارگران ضدیت داشت وخدمت مثبتی هم ارایه نمیکرد انشاا... این افراد بی کفایت به دادگاه عدل الهی سپرده شوند تا برای سایرین درس عبرتی بوده باشد.
حالا کی قراره بیاد؟خداکنه هرکی میادبازنگه من باید خرابکاری شهیدی رو درست کنم وبازیه چندسالی معطل بمونیم
سلام تورا خدا هر مدیر آمد اول سری بزنه استان مرکزی ببینه چکار کردن اگر اینها را عوض نکردن ایثارگران آماده راهپیمای هستن این آقای مدیرکل میخواست نماینده بشه هرکسی کمک کرده بود جانباز شدن هتا بمن گفتن بیا شبها بریم عکس این آقارا بجسبانیم ودرعوض جانباز میکنند من نرفتم این استان باشد ریس اینها آقای شهیدی است باید همین باشد
اگه قرار باشه فردی دیگه بیاد وصورت مسله رو پاک کنن همون بهتر این اقا باشه وهزینه از بیت المال نشه..ولی فردی بیادو اولا مسله رو حل کنن .واز ریشه بدنبال حل مشکلات وگرفتاری ها باشه دست همه انهارومیبوسم...و حاضریم منت سر ما بگذارن ولی مشکلات پیش رو را حل کنن.با ارزوی توفیق هرچه بیشتر برای مدیریت جدید ودعای امام زمان عج واقا امام خامنه ای ،وهمه ایثارگران وجانبازان ورزمندگان بدرقه راهشان
با سلام به دوستان جانباز با ديدن اين خبر و روياي تمام شدن مشكلات ايثارگران با رفتن بالاترين مقام مديريت بنياد شهيد اين سوال برايم در ذهنم تداعي كرد كه چند درصد از مشكلات ايثارگران با رفتن اين بنده خدا حل ميشود يادتون هست همين تخيل در زمان رفتن مديريت قبل از ايشان (زريبافان)هم در ذهن اكثر زيثارگران نقش بست ولي متاسفانه هيچ اتفاقي نشد بنظر من جماعتي به صلاح خود پي مي برد كه از پيشينه خود عبرت بگيرد
سلام یکی از شعارهای دوران مبارزات انقلاب اسلامی این بود : ما می گیم شاه نمی خوام نخست وزیر عوض میشه و ...
شهیدی و امثال شهیدی که فردا روی کاربیایند تا انصاری روی کار است باز آش همان است و کاسه همان .
خدا را شکر آقای شهیدی و معاونین مال این کار نبودند.
اگر دیر جنبیده شود به خاطر لغوقرادا طرف قرادادها ی بیمه تکمیلی به دلیل عدم دریافت طلب چندین ماهه شاید بنیاد تعطیل بشود . چون هیچ خدماتی به ایثارگران پرداخت نمیشود .به جز وام مسکن اونم با این گرانی که هیچ کس قادر به تهیه آن نیست . حتی مزار شهدای عزیز ی که 30سال پیش به شهادت رسیده هنوز باز سازی نشده است .
خدایا ایل شهیدی هنوز سیر نشده حق ما جانبازان را کی باید بده اگر شخصی در اداره ای سی سال کار کند باید بازنشته شود اما مسولین نبود سال دارند بازنشته نمی شوند چرا من چهار سال در جعبه هشتبار عمل کردم سی درصد دارم نه حقوق میگیرم نه کمکی چون کسی نیست به پرونده من نگاه کند اما اقای شهیدی هنوز سرکار اما در منزل نشته ۰بع کی بگیم خدا میداند شکایت خدا را نمیشه به خدا کرد
سلا م قانونی که سالها به تسویب رسیده درمورد بازنشستگی جانبازان بسیجی ماده ۳۸ جانبازان بدبخت بی دست پا که هیچ یار یاوری بجز خدا نداریم کس نیست که از حق ها دفاع بکند واین بازنشستگی برایمان اجرا بکند ایا دیگر بعد از ۴۰ سال کی می خواهی بازنشسته شویم ایا بعد از مرگ چه سودی برای ما دارد بیا ید خدا در نظر بگیرید دولت محترم ودکتر نو بخت این کار را انجام دهد
سلام.باید همه معاونها و مدیران کل ستادی و مدیرکل های استان بنیادشهید عوض شوند تا بتوانیم امیدی به خدمات خوب برای ایثارگران داشته باشیم
هرکسی که ریس کل بنیاد میشه باید همه این مدیران را از دم عوض کنه
من کارمند بنیاد شهید هستم. حوزه ریاست رو بهتر از هر کسی میشناسم. مدیریت اگر ناکارآمد باشه، افراد نالایق رو در اطراف خودش جمع میکنه یعنی کسانی مثل خودش دورش جمع میشن. برخی عاملین فساد اداری و باندبازی برای اختلاس، تبانی با برخی ایثارگران ساده دل یا گاها زیاده خواه برای مشارکت در عملیات های انتقال املاک و رشوه های نجومی. همگی نشان از بی کفایتی دولت و مراجع نظارتی دارد. حوزه ریاست عاری از هر گونه پرسنل دلسوز از جانباز تا فرزند شهید شده کسانی که خود دلسوخته و خاک خورده جامع ایثارگری هستند.
لعن ا.. علی قوم الفاسقین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi