شناسه خبر : 53821
سه شنبه 30 خرداد 1396 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم آخرالزمان در آزمایش و فتنه!

جانباز۷۰٪- فراز پایانی از خطبه ۱۵۶ نهج البلاغه

خبر از فتنه‏ ها و شهادت خویش

آنگاه که خداوند آیه ۱ و ۲ سوره عنکبوت را نازل کرد که: (آیا مردم خیال مى‏کنند چون که گفتند ایمان آوردیم، بدون آزمایش رها مى‏ شوند) دانستم که تا پیامبر صلّى اللّه علیه و آله و سلّم در میان ماست آزمایش نمى‏گردیم. پرسیدم اى رسول خدا این فتنه و آزمایش کدام است که خدا شما را بدان آگاهى داده است فرمود: «اى على پس از من امّت اسلامى به فتنه و آزمون دچار مى‏گردند»

گفتم اى رسول خدا مگر جز این است که در روز «احد» که گروهى از مسلمانان به شهادت رسیدند و شهادت نصیب من نشد و سخت بر من گران آمد، تو به من فرمودى: اى على مژده باد تو را که شهادت در پى تو خواهد آمد. پیامبر صلّى اللّه علیه و آله و سلّم به من فرمود: «همانا این بشارت تحقّق مى ‏پذیرد، در آن هنگام صبر تو چگونه است» گفتم اى رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله و سلّم چنین موردى جاى صبر و شکیبایى نیست بلکه جاى مژده شنیدن و شکر گزارى است.

و پیامبر خدا صلّى اللّه علیه و آله و سلّم فرمود: «اى على همانا این مردم به زودى با اموالشان دچار فتنه و آزمایش مى‏ شوند، و در دین دارى بر خدا منّت مى‏ گذارند، با این حال انتظار رحمت او را دارند، و از قدرت و خشم خدا، خود را ایمن مى ‏پندارند، حرام خدا را با شبهات دروغین، و هوس هاى غفلت زا، حلال مى‏ کنند، «شراب» را به بهانه اینکه «آب انگور» است و رشوه را که «هدیه» است و ربا را که «نوعى معامله» است حلال مى‏ شمارند».

گفتم اى رسول خدا: در آن زمان مردم را در چه پایه ‏اى بدانم آیا در پایه ارتداد یا فتنه و آزمایش?

پاسخ فرمود: «در پایه‏ اى از فتنه و آزمایش»

اینستاگرام
سلام ، با تشکر از جانباز محترم که یکبار دیگر ارزه بر ایمان ها انداخت تا آزمایش الهی را با هیچگونه توجیهی سبک نشماریم و یقین داشته باشیم که عدد روزهای قیامت در قرآن کریم به تعداد روزهای سال است یعنی میتوان نتیجه گرفت هر روز قیامتی وجود دارد که اعمال انسانها سنجیده و ترازوی عدالت الهی قرار گرفته که بر این اساس قیامت عظما برپا خواهد شد.
البته مژده ها بر اهل بشارت دادند که اسلام و حب اهل بیت حافظ ایمان مومنین خواهد بود و هرگونه طاعت و عبادت را توفیقی از حق تعالی محسوب نماییم هرگاه اذان و اقامه را متصل به تکبیر کردیم بدانیم آن لحظه اسلام تازه کردیم و از کفر به ایمان وارد شدیم. انشاالله عاشقان ولایت در حصن مولا امیر المومنین در بهشت غیب ساکن و از تمام آفات دنیوی و فتنه های فتنه گران در امان خواهند ماند.
تاریخ تکرار شده
برادر جانباز 70 درصد مگر خوابی
به دست های مبارک علی (ع) در هزارو اندی سال پیش دستبند زدنند
واز حکومت برحقش خلع اش کردنند با جریان نفاق وفتنه
امروز هم به دستهای علی زمان دارند دستبند میزنندباز هم باجریان فتنه ونفاق
اما تمامیت حوزویان دانشگاهیان اندیشمندان سخنوران فرماندهان کسبه وبازار صدا وسیما و احاد ملت سکوت کردند و علی زمان را دست بسته به مسلخ میبرند
وا مصیبتا
فکر میکردیم اگر درزمان علی امام رحمت وجانشین برحق پیامبر بودیم چه ها میکردیم
اما تکرار شد انچه نباید میشد
فقط نظاره گریم
علی را بردنند علی تنهای تنهاست
دوباره علی را به شهادت میرسانند وما فقط نگاه میکنیم
خاک برسر ما
ای وای که علی در همه ی زمانها تنهاست
ای وای که در همه زمانها تنهای تنها نعره میزند اَینَ عمار
ای وای
ای وای
ای وای
حقیقتا
خاک بر سرما
هیچوقت فتنه ونفاق اجازه نمیدهند علی حرفش را بزند دردش را بگوید
شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند فقط شعار است نه عمل
باور کنید علی تنهای تنهاست
ویک تنه دارد میجنگد
خاک بر سر ما
که فقط وانمود میکنیم پیرو علی هستیم
حسین هم تنهاست
حسن هم تنهاست
سجاد هم تنهاست
تا علی زمان ماهم تنهاست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi