شناسه خبر : 53835
سه شنبه 30 خرداد 1396 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهید تقوی:

حمله موشکی سپاه به داعش دل ما را شاد کرد

حجت‌الاسلام سید محمدحسین تقوی فرزند شهید حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی که روز ۱۷ خرداد در عملیات تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی به فیض شهادت نائل شد، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه گفت: رهبر معظم انقلاب حادثه تروریستی هفدهم خرداد در مجلس را یک ترقه‌بازی دانستند و حمله موشکی سپاه به مواضع داعش این فرمایش رهبری را در عرصه عمل نشان داد.

وی با بیان اینکه حقیقتاً اقدام سپاه در هدف قرار دادن مواضع داعش در سوریه دل ما را شاد کرد، افزود: قاتلین پدر ما و سایر شهدای حادثه تروریستی روز هفدهم خرداد در تهران فرد یا افراد خاصی نبودند بلکه یک جریان است و ما امیدواریم که این جریان تکفیری بزودی ریشه‌کن شود.

این فرزند شهید حادثه تروریستی مجلس اظهار داشت: ما آرزو داریم تا هرچه زودتر ریشه جریان تروریستی داعش کنده شود و آن زمان است که انسان احساس می‌کند به آروزیش رسیده است.

تقوی خاطرنشان کرد: بنده از طرف خانواده شهید تقوی و سایر خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی روز هفدهم خرداد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمال تشکر را دارم.

وی افزود: ما همگی حامی سپاه هستیم و اگر رهبر انقلاب فرمان دهند حاضریم همچون پدرمان جان خود را در راه اسلام و انقلاب بدهیم.

این فرزند شهید حادثه تروریستی مجلس اظهار داشت: پیام حمله موشکی سپاه به حامیان این گروه تروریستی این بود که ایران همیشه دست برتر را دارد.

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: ما در زمان جنگ تحمیلی قدرت ایمان‌مان بالا بود اما توان نظامی‌مان در سطح امروز قرار نداشت که با  این وجود توانستیم در جنگ به پیروزی برسیم و امروز قدرت ایمان ما همچون گذشته پابرجاست و به علاوه قدرت نظامی ما چندین برابر شده و حامیان داعش باید یقین داشته باشند در صورت ایستادگی در برابر ایران شکست برایشان حتمی است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi