شناسه خبر : 53843
سه شنبه 30 خرداد 1396 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

4 کتاب از مجموعه «مدافعان حرم» به بازار رسید

جدیدترین های نشر «روایت فتح» با انتشار چهار کتاب از مجموعه «مدافعان حرم» به بازار آمد.

چهار کتاب از مجموعه «مدافعان حرم» به بازار رسید

این چهار کتاب مربوط به زندگینامه چهارتن از شهدای مدافع حرم است که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) طی سال های گذشته در سوریه به شهادت رسیده اند.

«مثل نسیم» نهمین کتاب از مجموعه مدافعان حرم مربوط به زندگینامه شهید «احسان حاجی حاتم لو» است. این شهید متولد فروردین ماه سال 63 و از پاسداران تیپ 45 جوادالائمه گرگان بود که در اسفند سال 93 در حلب سوریه به آرزوی دیرینه خود، شهادت، رسید.

هشتمین شماره کتاب مجموعه مدافعان حرم نیز با عنوان «چشمان یعقوب» به زندگی شهید «رضا کارگر برزی» پرداخته است. این شهید متولد مردادماه سال 58 و از اولین نیروهایی بود که به منظور دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سال 92 عازم سوریه شد و در یازدهم مردادماه مصادق با 24 رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جلد دهم از مجموعه مدافعان حرم اختصاص به زندگی نامه شهید «حسن قاسمی دانا» دارد. وی متولد شهریورماه سال 63 بود که در سال 93 داوطلبانه به سوریه رفت و در اردیبهشت همان سال به شهادت رسید. پیکر این شهید همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) در مشهد تشییع و در خواجه ربیع به خاک سپرده شد.

«بادیگارد» عنوان یازدهمین شماره از مجموعه مدافعان حرم نیز به زندگی و خاطرات شهید «عبدالله باقری» می پردازد. وی از اعضای تیم حفاظت و از نیروهای سپاه انصارالمهدی بود که در شب تاسوعای سال 94 در حومه حلب به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi