شناسه خبر : 53853
چهارشنبه 31 خرداد 1396 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این هم از مخالفان برنامه موشکی ایران است!


در حالی که تمام ایرانیان و حتی برخی عناصر مخالف مقیم خارج از مجازات موشکی علیه داعش استقبال کرده‌اند، گروهک تروریستی منافقین خواستار توقف برنامه موشکی ایران شد.
این گروهک ورشکسته در پوشش «شورای مقاومت ملی» اعلام کرد که کنفرانسی خبری در «واشنگتن» برای افشای برنامه موشک‌های بالستیک ایران برگزار می‌کند. منافقین پس از اشغال عراق، سرسپردگی بیشتری به آمریکا پیدا کرده‌اند.
ادعای افشای برنامه موشکی ایران در حالی است که جمهوری اسلامی ایران پیش از این با افتخار، دستاوردهای بومی خود در عرصه توانمندی موشکی را به اجرا گذاشته و اکنون نیز در مرحله شلیک این موشک‌ها به سمت دشمنان، توان واقعی یگان موشکی خود را به نمایش می‌گذارد. منافقین البته خاطرات بدی از موشک و حمله موشکی در سالهای اخیر دارند. آنها آخرین بار در مقر اشرف، راکت‌باران شدند و با دادن تلفات وسیع، مجبور به تخلیه این پادگان نظامی شدند. گفته می‌شود برخی عناصر این سازمان با داعش و جبهه النصره همکاری می‌کنند.
سازمان تروریستی منافقین که قاتل 17 هزار شهروند ایرانی است، جنایت‌های گسترده‌ای را هم به دستور صدام علیه کردها و شیعیان در عراق مرتکب شد. این گروهک در جنگ تحمیلی، گرای مراکز ایرانی را به ارتش صدام می‌داد تا در شلیک موشک و توپخانه، دقیق‌تر به هدف بزنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi