شناسه خبر : 53859
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باصدور بیانیه ای صورت گرفت:

دعوت انجمن جانبازان از ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای از عموم مردم روزه دار و جامعه ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

فاش نیوز -  انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای از عموم مردم  روزه دار و جامعه ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که حضرت امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیستهای غارتگرو روز مقابله مستضعفین با مستکبرین نامیدند، امید به آزادی سرزمین قدس نه تنها در دل فلسطینی ها که در دل و جان هر مسلمانِ آزاده ای سرزنده و شعله ور است.

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی آن امام عظیم الشان است که بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است. استقبال جهانیان بویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسراییل بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست بر ارکان قدرت نظام سلطه است.

آن چه امروز در سراسر بِلاد اسلامی مشاهده میشود حاصل توطئه ای است که از سوی برنامه ریزان و سیاستگذاران استکبار و صهیونیست در عرصه جهانی تدوین و طراحی شده است، همینطور که افکار تکفیر و افراطی گری برای سرگرم نمودن جهان اسلام برای دوری اذهان از موضوع فلسطین توسط آمریکا، صهیونیست ها و مزدورانِ کوراندیششان در حال اجراست! رژیم غاصبی که با اِعمال سیاستهای ضدانسانی، تهدید و جنگ روانی و تبلیغاتی تا مذاکره و گفتگو با برخی از سرانِ کشورهای به ظاهر اسلامی، برای تحمیل برنامه های نژادپرستانه و همراه کردن آنها در نسل کشی فلسطینیان در کرانه باختری و غزه، از یک طرف نشانه اقتدار و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی است و از طرف دیگر هراس و وحشت غارتگران صهیونیست از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران را نشان می دهد.

جنگ و کشتار نیابتی توسط گروههای تروریستی، تکفیری و وهابی سفّاک در شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه، لبنان، یمن و لیبی و ... و قتل عام مردم بی دفاع و مظلوم، حلقه های به هم پیوسته فتنه هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه آن صهیونیست نژادپرست قرار دارد که بر هِرم قدرت و کانون فرمانروایی آمریکا و اروپا سلطه دارند.

امروز نه فقط روز قدس در جامعه جهانی نهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است، بلکه برکات و دستآوردهای جهانی آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استبداد جهانی یکی پس از دیگری خود را به منصه ظهور میرساند. دشمنان اسلام باید بدانند نمیتوانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند و یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان امسال نیز در روز جهانی قدس با حضور گرم و پرشور جانبازان معزز به ویژه جانبازان نخاعی در راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی قدس حمایت خود را از ملت مظلوم و دردمند فلسطین عزیز اعلام خواهد داشت  و از مردم بزرگوار ، روزه دار و با اراده ایران اسلامی بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می کند ضمن حضور و مشارکت در همایش سراسری روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان المعظم به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و همپیمانان آنان در منطقه اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی بویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید کنند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi