شناسه خبر : 53866
چهارشنبه 31 خرداد 1396 , 15:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رالی سردشت با حضور جانبازان شیمیایی برگزار می‌­شود

رالی گردشگری سردشت، ۷ و ۸ تیر ماه سال جاری، به مناسبت بزرگداشت شهدا، جانبازان و بازماندگان بمباران شیمیایی شهر سردشت برگزار می‌شود.

رالی سردشت با حضور جانبازان شیمیایی برگزار می ­شود

این رالی با شرکت ۴۰ خودرو و با حضور جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس در مسیر تهران - سردشت که از آن به عنوان نخستین شهر قربانی سلاح های شیمیایی در جهان یاد می شود، برگزار خواهد شد.

رالی گردشگری سردشت روز هفتم تیر ماه همزمان با سی امین سالگرد بمباران شیمیایی این شهر، از پارک پردیسان تهران آغاز شده و شرکت کنندگان با عبور از ساوه، به همدان رسیده و پس از یک شب اقامت، روز هشتم تیر با پشت سر گذاشتن سنندج، سقز و بانه در سردشت استان آذربایجان غربی به خط پایان خواهند رسید.

۶ نفر از بازماندگان بمباران اتمی شهر هیروشیمای ژاپن نیز روز دوم مسابقه به سایر شرکت کنندگان ملحق شده و به صورت نمادین در این رالی، حضور خواهند داشت.

در برگزاری این رالی که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان شیمیایی و توسعه گردشگری جنگ و دفاع مقدس برگزار می شود، بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن حمایت از قربانیان سلاح های شیمیایی، انجمن دفاع از حقوق مصدومین شیمیایی سردشت و موزه صلح تهران، با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همکاری دارند.

 

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi