شناسه خبر : 53879
پنجشنبه 01 تير 1396 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدهکارم کردند!

اینجانب احمد سلامی نه کسی گفت جبهه برو نه اجباری بود یک فرق با همگان بود، غیرت. سال 58اردبیهشت ماه به سپاه رفتم و بعدا ان هم نه درتهرن بودم ومدام با ضد انقلاب درگیر بودم و سال 1361بعد جند بار مجروحیت به صنایع هواپیمایی رفتم.

 یک سال ماندم و بعد جنگ استخدام آموزش و پرورش شدم و جمعا" 31سال خدمت کردم و مهر 1395بازنشسته شدم. فقط بابت خدمت درسپاه از 1358تا 1361مبلغ 9میلیون و چهارصد تومان و خدمت در سها و اشتباه پرداختی آموزش و پرورش جمعا 16میلیون و پانصد هزارتومان بدهکار شدم و حتی نامه ازبنیاد شهید گرفتم که این مبلغ خلاف قانون می باشد و نامه بنیاد شهید که به استناد قانون از دایره حقوقی به صندوق بازنشستگی کشوری حاضر نشدن ثبت وشماره کنن و برای خدمت در سپاه 9میلیون و چهار صد هزار تومان تومان خسارات و برای صنایع هواپیمایی و آموزش و پرورش 7میلیون و لطفی که کردن درحق بنده قسطی کردن و طی 30قسط بپردازم.

 آتشم می گیرد. آن وقت ها سپاه پولی نمی داد و اگر هم میداد من شاید 500یا 200تومان میگرفتم و کلا 1700تومان یا 5700تومان درکل خدمتم گرفته باشم. حالا باید برای پولی که نگرفته وحضور سی ماه جبهه بپردازم.

 افسوس دراین کشور کسی حاضر به پذیرفتن مسولیت نیست ومشکل را به جای دیگری نسبت میدهد (فرافکنی ) ودرنهایت افراد باید تاوان بی مسولیتی را دهند.

 حتی در زمان صدور بخشنامه بنابه تایید بنیاد شهید من از ابتدا سال 1393تا 1394 استراحت پزشکی بودم ومن نسبت به بررسی پرونده ام در شعبه یک بازنشستگی اعتراض دارم. چون مواد قانونی سپاه عطف به ماده228شده. درصورتی که من سال 1377 انتقال سابقه داده ام و دی ماه 1395از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح صورت پرداخت را برده ام و محاسبه نه میلیون و چهارصد هزارتومان به خاطر خصومت کارشناس صندوق بازنشستگی شبعه 1 بوده.

تازه فهمیدم چقدر رزمنده و ایثارگر ارزش دارد برای مسئولین

با کد ملی0050947419

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز مسئولان تاوان بی توجهی و ظلم و محرومیت ایثارگران را با نفوذ سکولارهای اشرافی در حاکمیت کشور و دعواهای جناحی پیش رونده پرداخت میکنند که این روزها داعیه حذف قدرت اسلامی مراکز تصمیم گیری حساس کشور در دمکراسی غربی و تفویض به رییس جمهور را دارند.
مسئولان سالهای متمادی ایثارگران را که با وفاترین و سرسخت ترین پشتیبان های جمهوری اسلامی هستند آنقدر مورد بی توجهی و گاهی مورد ظلم و ستم قرار دادند که صدمه مستقیم آن تصمیمات و اقدامات اشتباه به خودشان وارد شده لذا همانقدر که نسبت به ایثارگران بی توجهی کردند از سوی دیگر سکولارها نفوذ و پیشروی کردند.
بارها از همین سایت مقدس با زحمات و تلاشهای مدیریت محترم و همکاران گرامی سایت در خصوص رعایت حقوق ایثارگران و جلوگیری از کارشکنی و ضدیت برخی مسئولان هشدارها و تذکرها دادیم اما گوش شنوایی نبود تا نتیجه دلسردی و سرخوردگی و صدمات مادی و معنوی وارده به ایثارگران بطور مستقیم گریبانگیر خودشان شده است.
آنها زیر سایه دیوار خوابیدند فکر کردند سایه خودشان است اما جهادگران در سرما و گرما با دست خالی و توکل بر حق تعالی مقابل دشمنان نظام ایستادگی کردیم علی ایحال انحرافات و اشتاباهات چندین ساله عده ای از مسئولان که چهره واقعی سکولاریستی آنها آشکار شده بعلاوه ظلم به ایثارگران موجب حذف آنها از مجلس و شوراها و هیئت وزیران شده لیکن چنانچه این وضعیت بی توجهی ادامه یابد و نسبت به جبران گذشته اقدام نشود همچنان صدمات جبران ناپذیری به حاکمیت نظام اسلامی و جایگزینی عده ای سکولار و غربگرای اشرافی در حکومت خواهد شد.
آنها باید از ایثارگران که مردان با غیرت و پایکار نظام اسلامی هستند درسها و پندهایی بیاموزند که در هیچ مدرسه و دانشگاهی تدریس نمیشوند زیرا آگاهی و اشراف ایثارگران محترم ناشی از اشراق عشق ولایت و حقیقت دینداری و تقوا میباشد در حالیکه بسیاری از مسئولان در رفاه و امنیت کامل خوش گذراندند لیکن اکنون موقع حساب و کتاب است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi