شناسه خبر : 53895
شنبه 03 تير 1396 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذارید جهانخواران انقلاب را نابود کنند

شهید هادی نوایی در وصیتنامه خود می‌نویسد: نگذارید جهانخواران و دست نشانده هایشان این انقلاب را نابود کند. ای عزیزان شماها باید یه این ندای حسین (ع) لبیک بگویید.

وصیت نامه

روزگاری رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) در مورد وصیت نامه شهدا می‌فرمود:«این وصیت‌نامه‌‏هایى که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکى از این وصیت‌نامه‏ ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.» چند سال پیش بود که رهبر معظم انقلاب هم در یکی از دیدارهای رسمی‌شان به خواندن وصایای شهدا توصیه داشتند.

ایشان در این زمینه فرمودند: «این وصیت‌نامه‌هایی که امام می‌فرمودند بخوانید، من به این توصیه‌ ایشان خیلی عمل کرده‌ام. هرچه از وصیت‌نامه‌های همین بچه‌ها به دستم رسیده - یک فتوکپی، یک جزوه - غالباً من اینها را خوانده‌ام؛ چیزهای عجیبی است. ماها واقعاً از این وصیت‌نامه‌ها درس می‌گیریم. این‌جا معلوم می‌شود که درس و علم و علم الهی، بیش از آنچه که به ظواهر و قالب‌های رسمی وابسته باشد، به «حکمت معنوی» - که ناشی از  نورانیت الهی است - وابسته است. آن جوان خطش هم بزور خوانده می‌شود، اما هر کلمه‌اش برای من و امثال من، یک درس راهگشاست و من خودم خیلی استفاده کرده‌ام...وقتی معنویت هست، دلها مجذوب آن می‌شود. وقتی دل‌ها مجذوب شد، نیروها به دنبال دل‌ها و اراده‌ها حرکت می‌کند. وقتی این‌طور شد، بزرگترین قدرت‌ها نمی‌توانند یک ملت را شکست بدهند. برادران! این واقعیت در ایران اتفاق افتاد؛ بزرگترین قدرت‌های دنیا نتوانستند ایران را شکست بدهند.» اعجازهای نهفته در کلام این مردان خدا گنجینه‌ای از حکمت آن‌هاست که میدان جهاد در راه خدا به آن دست یافتند. مرور خطوط این وصایا ضروری است.

 شهید والامقام هادی نوایی از شهدای دوران دفاع مقدس بود که 11 اسفند سال 62 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.شهید نوایی در وصیت نامه خود می‌نویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تا خون در رگ ما وغیرت در بدن دارم از مرز و بوم کشور اسلامیم دفاع می کنم.

ولا تحسبن الذین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون«قرآن کریم»

هرگز مپندارید کسانی که درراه خدا کشته می­‌شوند مرده­اند بلکه آنها زنده‌­اند و در پیش خدا روزی دارند.

ملتی که برای اقامه عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن مجید و کوتاه کردن دست جنایتکاران ابرقدرت (ابرجنایتکار) و زیستن با استقلال و آزادی قیام نموده ­است خود را برای شهادت وشهید دادن آماده نموده­است.«امام خمینی»

شهادت از عسل شیرین تر  است

باسلام و درود فراوان بر منجی انسانها فرزند رشید علی ابن مرتضی و صدیقه کبری (س)همان کسی که با عدل وداد خود سراسر گیتی رااز ظلم وستم پاک می کند و درود وسلام برفرزند و نائب برحقش همین بت شکن زمان نور و پیر جماران کسیکه نامش را وقتی که شرق و غرب میشنوند بدنهایشان به لرزه می­‌افتد حضرت امام الموسوی الخمینی و با درخواست دعا در قلبمان برای شفای معلولین و مجروحین و بیماران اسلام و باز هم دعا برای پیروزی و سلامت کامل برای رزمندگان اسلام در سراسر جهان مخصوصا ایران اسلامی و با سلام بر این ملت شهید پرور عزیز که با جان و مال خود از این انقلاب پاسداری می‌­کنند و با سلام بر رزمندگان جان بر کف اسلام که با خون خود این درخت انقلاب را آبیاری می­کنند.

ای ملت عزیز ایران شماها باید این را بدانید که ما در آزمایش خدا قرار گرفته ایم. اگر بخواهیم از این آزمایش سربلند بیرون آییم باید جوانهایمان را برای این راه فدا کنیم. اگرمیخواهید از این آزمایش بیرون نیایید وای بر حال شما که در آن دنیا چه خواهند کرد و به چه جرات می­توانید جواب خدا و انبیاء وشهداء را بدهید. ای ملت عزیز شما باید پشتیبان انقلاب باشید و یادتان نرود دعای خودتان را یعنی دعای امام عزیز این پیر جماران.

با سلام خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید مخصوصا مادرم که برای من بسیار سختی‌هایی کشیده.

خدمت برادرم وحید و سعید و خواهرم سلام عرض می‌­کنم و امیدوارم هر خوبی و بدی از من دیده‌­اید حلال کنید.خدمت تمام فامیل ها چه پدریچه مادری سلام عرض می­‌کنم واز آنها حلالیت می‌­طلبم. خدمت تمام دوستان و آشنایان شلام عرض می­‌کنم و حلالیت می­‌طلبم.

 چند صحبتی با شما پدر ومادر عزیزم

1-اگر خبر شهادت من را دادند شما باید خوشحال باشید2-نباید برای من لباس مشکی به تن کنید مخصوصا تو مادر3-اگر کسی به شما تسلیت گفت در جواب بگویید که تسلیت به ما نگویید چون ما در راه خدا او را داده­‌ایم وخوشحال هستیم.4-گریه بر جنازه یا مزار من نکنید چون مرا آزار می­دهید اگر خواستید گریه کنید بر آقا ابا عبد الله گریه کنید تا روح من شاد شود دیگر با شما عرضی ندارم. فقط دعا برای امام یادتان نرود.

چند صحبتی با دوستان و آشنایان اهل محل

با عرض سلام به شما دوستان اهل محل امیدوارم که مرا ببخشید وحلالم کنید. ای عزیزان هم محل در راه پیروزی در این جنگ کوشاباشید و یار ویاور امام باشید.

نگذارید جهانخواران و دست نشانده هایشان این انقلاب را نابود کند. ای عزیزان شماها باید یه این ندای حسین (ع) لبیک بگویید. خلاصه سرتان را به درد نیاورم باید انسان خودش را بسازد تا بتواند به معراج برسد. در آخر وصیت نامه­‌ام چیزی ندارم بگویم جز این که بگویم:خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi