شناسه خبر : 53900
شنبه 03 تير 1396 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شوخی با روز قدس!

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلبان به بیانیه ریاکارانه مجمع روحانیون درباره روز قدس اعتراض کرد.

داریوش سجادی نوشت: بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت سالگرد روز قدس و فراخوان این تشکل از مخاطبانش جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس هر چند امری قابل فهم است اما هر امر مفهومی لزوما مسموع هم نیست!
صرف‌نظر از لکه ننگی که در روز قدس 88 توسط سبزها در حافظه تاریخی ایرانیان با شعار مذموم «نه غزه نه لبنان» نقش بست اما فراخوان مجمع روحانیونی که از 88 تاکنون خود را لیدر سبزها نگاه داشته زائد به نظر می‌رسد.
زائد بودن چنین فراخوانی بازگشت به این واقعیت دارد که از فردای دوم خرداد 76 که رهبران اصلاحات موج سواری و تابعیت از خواست مخاطب را مرجح بر مصالح مردم و مدیریت توده‌ها قرار دادند و بالتبع از این طریق مورد وثوق افرادی قرار گرفتند که وثوق‌شان با مبانی انقلاب اسلامی وثوقی مینیمال است بدین منوال اینک دادن فراخوان و دعوت جهت شرکت در راه‌پیمائی روز قدس را تنها می‌توان نوعی شوخی تلقی کرد!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi