شناسه خبر : 53909
شنبه 03 تير 1396 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کوتاهی بانک ملت در حق ایثارگران

جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی و مدت 30 ماه در جبهه بوده ام و تاکنون حتی یک ریال نه از بنیاد و نه از جای دیگر دریافت گرده ام و توقعی هم از کسی ندارم.

فاش نیوز- جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی و مدت 30 ماه در جبهه بوده ام و تاکنون حتی یک ریال نه از بنیاد و نه از جای دیگر دریافت گرده ام و توقعی هم از کسی ندارم.
حدود ده سال قبل با یک مهندس شریک شدم و 35 میلیون تومان از بانک ملت شیراز وام گرفتم و سند منزل پدرم را به عنوان وثیقه رهن گذاشتم .
یک سال نگذشته بود که شریکم پول ها را برداشت و متواری شد و من با 35 میلیون بدهی ماندم که بجز سودش، جریمه تاخیر هم روز به روز به آن اضافه شد.

 به تمام مراجع دولتی شکایت بردم اما نه دادگاه و نه دیوان، هیچ کدام به فریادم نرسیدند تا اینکه بدهی من به 220 میلیون تومان رسید و حکم توقیف منزل پدرم صادر شد.

 ناگفته نماند پدرم مرحوم و ملک به سیزده نفر شامل مادر و هشت خواهر و چهار برادر (که آنها هم مانند من متاهل هستند) رسید که در مجموع حدود 50 نفر هستیم اما با این وجود بانک مصمم شده بود ما را آواره و دربدر کند.

اول خدا و بعد هم نمایندگان محترم مجلس کمک حالمان شدند و در مجلس تصویب شد که بدهکارانی که زیر صد میلیون وام گرفته و نتوانستند پرداخت ان را کنند می توانند فقط مبلغ وام و سود ان را بپردازند که شامل من هم که 35 تومان وام گرفته ام می شود.

با وجود اینکه تمام بانک ها این قانون را اجرایی کرده اند اما بانک ملت زیر بار نمی رود شاید هم با من ایثارگر لج کرده اند و می خواهند بهر طریقی که شده منزل ما را مصادره کنند .
از روزی که این قانون تصویب شد تاکنون بانک ملت فشار حود را بر ما بیشتر کرده  است... دیگر بریده ام بخدا نه نای نفس کشیدن دارم و نه قدرت حرکت و دوندگی.

 با کپسول اکسیژنی که به کمر بسته ام  توی این بانک و آن بانک سرگردان شده ام و نمی دانم چه کنم . تو روی خانواده ام شرمنده و خجالت زده هستم و تنها ارث مرحوم پدرم همین منزل است و چشم همه خانواده به این خانه دوخته شده است .
از سایت عزیز فاش نیوز تقاضای راهنمایی و انتشار این دلنوشته را دارم تا بلکه مسئولان رده بالا ی بانک و نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری و اجرای قوانین مصوب اقدام نمایند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
از سايت مقدس فاش نيوز کمال تشکر و قدر داني را داريم که واقعا تنها حامي ايثارگران است .
ميليارد ميليارد اختلاس و دزدي در بانک ها ميشود هيچکس پيگيري نميکند ولي بخاطر 35 ميليون خون يک جانباز شيميايي را در شيشه کرده اند و افتخار ميکنند که نان حلال سر سفره زن و بچه اشان ميبرند .
مراجع تقليد و علماي عزيز ما حق دارند که ميگويند سود بانکي حرام است اخه چگونه يک وام 35 ميليوني شده 220 ميليون تومان
سلام به همه ايثارگران و جانبازان عزيز
بجاي اينکه بگوييم بانک ملت بهتر است بنگاه ملت بگوييم . بيخود نيست توي هر کوچه و پس کوچه يک دکاني باز کرده اند و اسمش را گذاشته اند بانک .....والا درامدشان هم بسيار عالي است پول نزولي با مجوز دولت هر چقدر کاردشان بريد از مردم ضعيف و درمانده سود ميگيرند ...
بانک ملت قبلا دولتي بود انقدر وضعش خوب شد که نيمش را از دولت خريدند و شده نيمه دولتي ... انهم بخاطر قانوني جلوه دادن کارهايشان است وگرنه همه سهام را ميخريدند ...
من نميدانم وظيفه نظارت و بازرسي با چه ارگاني هست ... مثل زالو افتاده اند بجان مردم بيچاره و ارام ارام خونشان را مي مکند
خدا بفريادمان برسد تو مملکت ما اگر بيماري سخت و گرفتاري و حتي ازدواج در خانه اي را زد .... اينها از يکطرف و بانک هاي نزول خور از سوي ديگر هر خانواده اي را از پا در مي اورد ...
خدايا توبه ... خديا توبه
بانک ملت شعبه جیحون دو ماه پیش برای سه میلیون وام دوازده میلیون از من گرفتن
ماشینمو توقیف کردن مجبور شدم پرداخت کنم

خدايا ظلم زور است که اين بانک ها چه بلا هايي بسر مردم اورده اند و هيچ دادرسي هم نيست لطفا همه ايثارگران کمک کنند تا جلوي اجحاف به جانبازان گرفته شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi