شناسه خبر : 53914
شنبه 03 تير 1396 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان دارند تاوان می دهند!

 مسئولان تاوان بی توجهی و ظلم و محرومیت ایثارگران را با نفوذ سکولارهای اشرافی در حاکمیت کشور و دعواهای جناحی پیش رونده پرداخت می کنند که این روزها داعیه حذف قدرت اسلامی مراکز تصمیم گیری حساس کشور در دمکراسی غربی و تفویض به رییس جمهور را دارند.

  مسئولان سال های متمادی ایثارگران را که با وفاترین و سرسخت ترین پشتیبان های جمهوری اسلامی هستند آنقدر مورد بی توجهی و گاهی مورد ظلم و ستم قرار دادند که صدمه مستقیم آن تصمیمات و اقدامات اشتباه به خودشان وارد شده لذا همانقدر که نسبت به ایثارگران بی توجهی کردند از سوی دیگر سکولارها نفوذ و پیشروی کردند.

  بارها از همین سایت مقدس با زحمات و تلاشهای مدیریت محترم و همکاران گرامی سایت در خصوص رعایت حقوق ایثارگران و جلوگیری از کارشکنی و ضدیت برخی مسئولان هشدارها و تذکرها دادیم اما گوش شنوایی نبود تا نتیجه دلسردی و سرخوردگی و صدمات مادی و معنوی وارده به ایثارگران بطور مستقیم گریبانگیر خودشان شده است.

  آنها زیر سایه دیوار خوابیدند فکر کردند سایه خودشان است اما جهادگران در سرما و گرما با دست خالی و توکل بر حق تعالی مقابل دشمنان نظام ایستادگی کردیم علی ایحال انحرافات و اشتاباهات چندین ساله عده ای از مسئولان که چهره واقعی سکولاریستی آنها آشکار شده بعلاوه ظلم به ایثارگران موجب حذف آنها از مجلس و شوراها و هیئت وزیران شده لیکن چنانچه این وضعیت بی توجهی ادامه یابد و نسبت به جبران گذشته اقدام نشود همچنان صدمات جبران ناپذیری به حاکمیت نظام اسلامی و جایگزینی عده ای سکولار و غربگرای اشرافی در حکومت خواهد شد.

 آنها باید از ایثارگران که مردان با غیرت و پایکار نظام اسلامی هستند درسها و پندهایی بیاموزند که در هیچ مدرسه و دانشگاهی تدریس نمیشوند زیرا آگاهی و اشراف ایثارگران محترم ناشی از اشراق عشق ولایت و حقیقت دین داری و تقوا میباشد در حالی که بسیاری از مسئولان در رفاه و امنیت کامل خوش گذراندند لیکن اکنون موقع حساب و کتاب است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
از مسئولين و سران نظام اسلامي تقاضا داريم ما ايثارگران را از خودشان نرانند ...ما همان رزمنده هاي جان بر کف هستيم که جلوي هفتاد کشور قلدر جهان خم به ابرو نياورديم و عاشقانه ايستادگي کرديم و از کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع کرديم ....
حالا چه شده که ما را فراموش کرده و مورد بي مهري قرار گرفته ايم . اما دنيا بايد بداند که ما تا اخرين نفس مدافع وطن و ولايت هستيم .
تا زنده ايم رزمنده ايم و جانفداي ولايت فقيه حضرت اقا خامنه اي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi