شناسه خبر : 53931
یکشنبه 04 تير 1396 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل مصوبه نیست!

رزمندگان بسیجی- سئوال بنده به‌عنوان یک رزمنده بسیجی با حدود 8 ماه سابقه در جبهه و عملیات این است که مشخصا تا به حال چه قوانین اجرائی و عملی برای رزمندگان در نظر گرفته شده است؟

  به عنوان نمونه سند راهبردی رزمندگان که توسط آقای جهانگیری معاونت محترم رئیس جمهور ابلاغ شده است، جز مشتی ماده و بند و تبصره نتیجه دیگری عاید رزمندگان دفاع مقدس شده است و یا مصوبات غیر اجرائی مشابه دیگر در مورد رزمندگان جز مثنوی هفتاد من کاغذ، در عمل و اجرا حتی یک مورد میتوان ذکر نمود که به درد بخورد و متاسفانه بیشتر سبب سردرگمی و اتلاف وقت و بعضا تحقیر و تمسخر، نتیجه ای دیگر عاید نمی شود.

 مشکل مصوبه نیست! درد اینجاست که متاسفانه هیچ اراده و نیت خیری برای کمک به جامعه ایثارگران در بین دولتمردان نیست، وگرنه میتوان با 4 بند در یک مصوبه مشخص و الزام آور که یک چهارم کاغذ a4 برای رزمندگان و صد البته برای جانبازان و خانواده شهدا مصوب میشود، خدماتی در خور و شایسته به این قشر دلسوز و وفادار به نظام و امام راحل و رهبری معظم ارائه نمود.

 ضمن تشکر از برادران عزیز دست اندر کار این سایت تقاضا دارد اگر ممکن است ساز و کار و راه حلی اندیشیده شود (پیرو فرمایشات حضرت آقا در مورد لزوم توجه به ایثارگران) جامعه ایثارگران بتوانند همه در سراسر کشور شناسائی شوند و با نمایندگان قانونی که انتخاب می نمایند حرف و حقوق حقه خود را در مراجع تصمیم گیری  و قوای سه گانه پیگیری و به عرصه عمل و اجرا برسانند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، اگر مسئولان حکومت بخواهد قدرتی دینی و میهنی همچون دوران دفاع مقدس داشته باشد بایستی فکر کنند آن قدرت از چه راهی بدست آمده بود سپس به تقویت همان نیروها مشغول شوند.
با کمال تاسف بجای تقویت نیروهای ارزشی عده ای تلاش میکنند کلیه تسهیلات و امتیازات ایثارگران را حذف کنند و گاهی کارشکنی و ضدیت را در دستور کار دارند. هنوز سیلی به دختر شهید رامهرمزی بر مزار پدر شهیدش و احضار آقای دکتر ساقی به دادگاه بعلت حمایت از مادر شهید و چندین مورد اخبار ضرب و شتم و توهین و بازداشت و محکومیت ایثارگران را فراموش نکردیم فلذا اینگونه حرکات و اقدامات و تصمیم گیریها موجب تضعیف حکومت و کمرنگ شدن ارزشهای دینی و میهنی در بین مسئولان کشور شده لیکن اعتقادات مردم همچنان شورانگیز و قاطع ادامه دارد.
عزیز دل همه اش سیاسی بازی ودروغ است همه دعوا ها بر سر لحاف ملا است امروز حرفی میزنند فردا تکذیب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi