شناسه خبر : 53937
سه شنبه 06 تير 1396 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها وارث درمانده یک شهید!

عباس حیدری نژاد - برادر شهید هستم. برادرم سال ۱۳۶۱ شهید شده ومن متولد ۱۳۵۱ هستم و شهید نان آور من و مادرم بود وپدرم قبل از شهید که شهید شود فوت شد و من و مدرم تحت تکلف شهید بودیم و تا سال ۱۳۷۲ هیچ گونه حقوق به مادرم و من که تحت تکفل بودیم پرداخت نشده و از آن پس به صورت مستمری به مادرم  پرداخت کردند و در سال ۱۳۹۱ مادرم تحت تکفل شهید قرار گرفت و در سال ۱۳۹۳ مادرم فوت شد.

 از سال ۱۳۹۱ که شهید ۳۰ سال از شهادتش گذشته بود بازنشستگی و دوازده سال معوق به مادرم پرداخت نکردند تا این که مادرم در سال۱۱ /.۱۳۹۳ فوت شد و هیچ کس نه بنیاد شهید و نه سپاه پاسداران که حکم بازنشستگی و سنوات خدمتی صادر کردن جوابگو هستند.

 من تنها بازمانده شهید هستم. هیچ کس جوابگوی من نیست. حتی به دفتر رهبری هم مراجعه کردم جوابی نگرفتم.

شمارا به خدا این قدر دم از خانواده های شهدا نزنید کدام عدالت که من تنها وارث شهید بیکارم؟ چون برادرم که شهید شد من ومادرم نان آوری نداشتیم که من بتوانم تحصیل کنم کارگری می کردیم. با مادر شهید که مادرم نانوایی هم می کرد تا روز شب شود ‌.

از استان کرمان شهرستان جیرفت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
فاش نیوز، عنوان را طوری نوشته اید که آدم فکر می کند فرزند نابالغ یک شهید این را گفته است . بابا ماشاء الله 45 سال سن دارد برود دنبال کاری بگردد اگر از بنیاد هم قانونا حقی به ایشان تعلق بگیرد را پیگیری کند.
بنیادشده ... این چه وضعیه خب برید کار کنید رزمنده چه محدودیت جسمی داره جانباز۵درصد چه محدودیت جسمی داره فرزند ایثارگر چه مشکلی با کار کردن داره دیگه فقط مونده بود برادر شهید میخواید تا ۱۰نسل بعدی همه دستمون جلو دولت دراز باشه بخاطر کاری که برا خدا بوده؟؟؟خب اگه محدودیت و مجروحیتی ایجاد شده امتیازی هست اما کسی که محدودیتی ندارد چرا نرود کار ؟؟؟علی (ع)چقدر به کار سفارش کردند من به عنوان یک فرزند جانباز به مردم عادی حق میدم بدبین باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi