شناسه خبر : 53947
چهارشنبه 07 تير 1396 , 08:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به رییس صدا و سیما

خبری از فرهنگ ایثار و شهادت در ماه رمضان نبود!

متأسفانه همچنان به ساخت برنامه های ترکیبی با حضور مجری و خواننده، یا هنرپیشه و ورزشکاران مشغول می باشید و....

ابوافضل درخشنده - ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی عسگری سلام علیکم

 جسارتاً مرقومه ای در سال گذشته به صورت محرمانه تقدیم کردم که نه تنها جوابی دریافت نکردم! بلکه در خط مشی برنامه سازی آن رسانه ملی نیز تغییری مشاهده نکردم!

متأسفانه همچنان به ساخت برنامه های ترکیبی با حضور مجری و خواننده، یا هنرپیشه و ورزشکاران مشغول می باشید و آنتن الگوسازی برای نسل جوان کشور را به افرادی واگذار کرده اید که...!

 ثمرة چنین اقدامی متأسفانه فرهنگ حاکم در جامعه شده است و جوانان این نسل هیچ شناختی از هم سن های خود در اوایل جنگ هشت ساله ندارند! نگاهی به برنامه ها و سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان امسال بیاندازید!

  همچنان حضور بازیگران و خواننده ها در برنامه ها، پر زمان ترین آنتن رسانه ملی را در اشغال خود داشته اند! سریال های مناسبتی پخش شده خوشبختانه نسبت به سال گذشته از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده اما مناسب ماه مبارک رمضان نمی باشد!

  در کدام یک از سریال های پخش شده نامی از شعایر ماه رمضان برده شده است؟! در کدام یک از سریال ها در کشمکش آدمی با خود، نقطه پیرنگ گره گشایی، لب های خشک روزه دار شخصیت داستانی بوده است؟! در کدام یک از سریال ها در کشمکش آدمی با آدمی، پیرنگ انتخاب تمرین مبارزه با نفس شخصیت روزه دار سریال، معرفی گردیده است؟! و... اصلاً در کدام یک از سریال ها نامی از ماه مبارک رمضان برده شده است؟! مگر این سریال ها به مناسبت ماه رمضان از رسانه ملی پخش نشده است؟! چه هماهنگی ای بین فیلمنامه و ماه مبارک رمضان وجود داشته است؟!

   جسارت حقیر را عفو بفرمایید که الگو سازی و پیام رسانی با اجرای هنر فرهنگی مناسبتی در این یک ماه خودشناسی و خودسازی در رسانه ملی در حد صفر بوده است! قطعا" پخش ادعیه و قرآن جرء کارهای فرهنگی هنری قلمداد نمی گردد که یک پیام رسانی کاملا مستقیم است. زیاده جسارت است که اگر در خانه کس است یک حرف بس است...

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام . ایثارگر داره در اوج گمنامی در گوشه خانه ها و بیمارستانها با درد دست و پنجه نرم می کنه اون وقت ادعا دارها به جای کمک کردن به من برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت جمع میشن تا دست و پای منو ببندند ... من برای ایثارگر بستری شده تو بیمارستان پیام فرستادم چرا بستری شدی ؟ چرا شیمی درمانی میشی ؟ کجایی می خوام بیام دیدنت ؟
چند بار اشک جانبازانو دیدم داغونم .. اگه جوابمو نداد همه رو بسیج می کنم پیداش کنن تا راحتر بتونم بیام دیدنش ... چرا جانبازان تا منو می بینن دلتنگیاشون پیش من باز میشه ؟ لابد یه صداقت و اخلاص تو رفتار من می بینن که اعتماد می کنن . آخه چرا می ذارید ناحقا با دروغ و دغل ذهن شما رو خراب کنن . مرد باشید از علی آقا بپرسید چی بهش گفتم . بالاخره منم حق و حقوقی داشتم که اگه ادا می شد بهتر در راه نشر آرمانهای شهدا قدم برمی داشتیم . همه ما موظفیم در راه نشر فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم . نباید که منتظر صدا و سیما باشیم . ما باید برنامه ریزی می کردیم و صدا وسیما را دعوت می کردیم بیاد اونو نشون بده . کار خودجوش خیلی به دل میشنه . کار خودجوشی که فقط برای رضای خداست گره مشکلاتم باز می کنه . حرف زدن من با علی آقا اجر کار مخلصانه است . یکی از کارهای خودجوش اینه که من برم دیدار آن جانبازی که تو بیمارستانه و داره شیمی درمانی میشه . فاش نیوز جان عزیزت منو از نگرانی دربیار ... یکی هست دعا کنه که اون جانباز رو خدا بخاطر دل ما نگه داره ... این دلی که هیچ وقت طعم خوشی نچشیده ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi