شناسه خبر : 53975
چهارشنبه 07 تير 1396 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهداء اعضای بدن شهید رزمایش مهرآباد

بامداد – اعضای پیکر شهید مهدی یزدی که در جریان رزمایش دفاعی امنیتی فرودگاه مهرآباد مجروح شده بود، با رضایت خانواده وی به چند بیمار نیازمند عضو اهدا شد.

به گزارش سپاه‌نیوز، شهید مهدی یزدی فرزند شهید نصرت‌الله یزدی که در جریان برگزاری رزمایش دفاعی امنیتی فرودگاه مهرآباد مجروح شده بود، علی‌رغم تلاش کادر درمانی، امروز (۶تیرماه) به درجه رفیع شهادت نائل شد و با رضایت خانواده، اعضای پیکر این شهید والامقام به چندین بیمار نیازمند عضو زندگی دوباره بخشید.
 

 بنابراین گزارش؛ پاسدار شهید مهدی یزدی از پاسداران متعهد و دلسوز سپاه حفاظت هواپیمایی بود که سال گذشته در ایام اربعین حسینی، نقشی فعال در برپایی موکب در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) و پذیرایی از زائران عتبات عالیات داشت.

گفتنی است؛ سپاه حفاظت هواپیمایی اوایل هفته جاری در راستای ارتقای آمادگی‌ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد، اقدام به برگزاری رزمایش دفاعی – امنیتی در شرایطی واقعی کرده بود که در خلال آن پاسدار مهدی یزدی مجروح شد.

تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi