شناسه خبر : 54019
یکشنبه 11 تير 1396 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون وزیر ورزش:

از برنامه های فدراسیون جانبازان حمایت می کنیم

فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش بانوان گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در زمینه تکمیل تجهیزات و امکانات چالش هایی دارد و امیدوارم با حمایت از برنامه های این فدراسیون در رفع مشکلات کمک کنیم.

روز شنبه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فریبا محمدیان در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی تیراندازی و تنیس روی میز زنان گفت: این فدراسیون دارای یک مدیریت فعال و همه جانبه نگر در دو بخش زنان و مردان است و همین مساله موجب درخشش ورزشکاران جانباز و معلول در میادین داخلی و خارجی شده و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه یابد.
وی ادامه داد:‌ طبق هماهنگی با فدراسیون های مختلف، برنامه اردوی تیم های ملی رشته های مختلف زنان را در اختیار داریم و قطعا به صورت ادواری از این اردوها بازدید می کنیم تا از نزدیک در جریان آماده سازی تیم ها قرار گرفته و با کادر فنی و ورزشکاران هر رشته از نزدیک آشنا شده و برای رفع بخشی از موانع و مشکلات آنان تلاش کنیم.
معاون ورزش زنان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به گفت و گویش با ملی پوشان معلول رشته های تنیس روی میز و تیراندازی زنان گفت:‌ اردوها در شرایط خوبی برگزار می شود و خوشبختانه همه مسئولان فدراسیون و اعضا کادر فنی برای آمادگی بهتر بازیکنان تلاش می کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان با توجه به انگیزه بالا،‌ نظم و استمرار در تمرینات نه تنها موفقیت گذشته را تکرار کنند بلکه شاهد ارتقا جایگاه آنان در عرصه های بین المللی باشیم.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi