شناسه خبر : 54030
دوشنبه 12 تير 1396 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال ایثارگران، دغدغه مهم بنیاد

به منظور ارتقای هر چه بهتر سطح کمی و کیفی مرکز علمی کاربردی بنیاد کرمانشاه، نشستی با حضور حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان در دفتر رییس این مرکز برگزار شد.
حجت الاسلام عسگری در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های پنج سال گذشته این مرکز گفت: انتظاری که امروز از مرکز علمی کاربردی بنیاد وجود دارد، تلاش در جهت ارائه راهکار در زمینه های مشکلات و مسائلی است که ممکن است در بنیاد شهید و امور ایثارگران زیاد به آن پرداخته نشده باشد.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: اشتغال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه های بسیار مهم بنیاد است و این مرکز باید بتواند با ایجاد تعامل در بین ایثارگران، نخبگان و بنیاد سعی در ارائه راهکارهای مختلف در رفع هرچه سریعتر این گونه مشکلات داشته باشد.
حجت الاسلام عسگری با اشاره به اینکه باید برنامه ها و راهکارهای جدید و مناسبی را در نظر گرفته تا بتوانیم امور بنیاد را در مسیر درست آن قرار دهیم، خواستار ایجاد اتاق فکر و راهبری در این مرکز به عنوان مغزی متفکر در جهت پرداختن به مسائل و مشکلات مهم ایثارگران و بنیاد شد.
وی افزود: رسالت بنیاد و به طور اخص این مرکز علمی توانمند سازی ایثارگران و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است و لذا باید با ارائه برنامه های تحولی و شناسایی افراد صاحب نظر و علاقمند، افق بهتری را برای جامعه ایثارگری ترسیم کرده و در نهایت بتوانیم در این مسیر مجاهد پروری کنیم.
مسئول بنیاد استان اظهار داشت: خدای متعال به ما فرصتی عطا کرده است که هر کاری را به درستی در مسیر صحیح خود قرار دهیم و این کار هم برای بنیاد و ایثارگران کارگشا خواهد بود و هم ما فردای قیامت در برابر خداوند متعال و شهدای والامقام سربلند خواهیم بود.
در ابتدای این نشست رامین پی بردی نژاد معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد استان و رحیم گلی مدیر مرکز علمی کاربردی بنیاد کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز، بر تعامل هرچه بیشتر این مرکز با جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری به منظور مشاوره شغلی ایثارگران تأکید کردند./ایثار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi