شناسه خبر : 54037
دوشنبه 12 تير 1396 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها دستگاهی که در مجلس علیه ایثارگران می زند بنیاد است!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن تغییر در بنیاد، این سازمان را تنها دستگاهی دانست که در مجلس، خودش علیه ایثارگران می زند بنیاد شهید است.

فاش نیوز - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن تغییر در بنیاد، این سازمان را تنها دستگاهی دانست که در مجلس، خودش علیه ایثارگران می زند بنیاد شهید است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکتر حسن کامران نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تغییرات در مدیریت کلان بنیاد شهید تاکید کرد: من اصولا تغییرات در بنیاد شهید را ضروری می دانم و حتما لازم است که فرد انتخاب شده از ایثارگران باشد.

نماینده دوره هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یعنی فرزند شهید، آزاده و یا جانباز برای تصدی بنیاد شهید برگزیده شود، اگر چه متاسفانه تنها دستگاهی که در مجلس خودش علیه ایثارگران می زند بنیاد شهید است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه دستگاه های دولتی که به مجلس می آیند با نمایندگان ملت رایزنی می کنند تا یک چیزی را به بودجه و امکانات خود اضافه کنند اما بنیاد شهید بر خلاف همه آنها به اینجا می آید و ضدش عمل می کند.

این نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میاندوره ای به مجلس دهم راه یافته است متذکر شد: نمونه این اقدامات تصویب قانون احکام دائمی بود که بنده در مجلس نهم برخی از پیشنهادها را در مورد اصلاح آن ارائه کرده بودم که ما نباید برای کسی که به صورت داوطلب به جبهه رفته و در این مورد شهید یا ویلچری می شود سقف در نظر بگیریم.

کامران خاطر نشان کرد: جانباز، جانباز است و در مورد درصد نباید حتما تاکید کنیم چرا که بطور مثال طرف دچار موج گرفتگی شده و یا نورم قرص ده تا است اما به 20 تا نیاز دارد و یا اینکه جانبازی که جسمی حرکتی است خود مقوله دیگری دارد و مواردی از این قبیل فراوان سراغ داریم که ایثارگران مشکل دارند اما می بینیم که بنیاد سوسه می آید که امیدواریم که نگاهشان تغییر کند.

نماینده مجلس دهم اظهار داشت: مورد دیگر شرکت هایی است که مال بنیاد است که به نظر من باید به صورت شرکت سهامی اداره بشود و خود فرزندان ایثارگران آنها را اداره کنند و نبایستی از جیب ایثارگران حقوق های آنچنانی بدهند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدواریم در آینده و در دولت دوازدهم تحولی درمدیریت و نگرش بنیاد شهید ایجاد شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
آقا دمت گرم نفست چاق روحت همیشه شاد . دستت درد نکنه که واقعیت رو گفتی ...
سالهاست ما هم همین مطلب رو داریم فریاد میزنیم که ایهالوکلا این زن باباست ....
با سلام
ما که جز ستم وبی مهری از بنیاد چیزدیگه ای ندیدیم حال بقول شاعر هردم از این باغ بری میرسد ..... همین مانده که برعلیه ایثارگران در مجلس کارشکنی کنند خدا نبخشد آنان که اینگونه اند به نظر من ایثارگران باید یکسری تعارفات وملاحضات را کنار بگذارند ودر مقابل ظلم بایستند وگرنه اینها پررو تر از این ها هستند سرم دارد سوت میکشد میدانستم که این دستگاه ناکارآمد است اما این که کارشکنی کند نوبر است امام خمینی (ره) فرموده بودند هرکه در کارایثارگران کارشکنی کند باید بعنوان ضدانقلاب تحت پیگرد قرارگیرد حال خودشان در کار ما کارشکنی میکنند . ننگ بر مسئولان بی لیاقت بنیاد اما هستند کسانی هم که در بنیاد خوب کار میکنند اما بیشتر در حاشیه قرارمیگیرند تا کارایی نداشته باشند برای ایثارگران . بقول دوستمان م ر ک عزیز فقط شخم انقلاب باید که حساب دستشان بیاید . تشکر از فاش نیوز که صادقانه اطلاع رسانی کرده است .
دلتو خوش نکن برادراینا جوش میزنت پشت پرده به ریش سفیدمون نیخندنر
بابهترین سلام ها ودرودها براین نماینده عزیز :حرف حق حق است
آیا شایسته است برای انتقالی فرزند زیر25 دردانشگاه جانبازبه هردری بزند والتماس کند..آیا نبودقانون حمایتی موجب سرشکستگی ایتان درجامعه وپیش خانواده نیست؟تاکی باشعارهاووعده های سرخرمن مسکن تزریق خواهیم کرد..ع
درود بر جناب کامران..ایا این رییس بنیاد سرخود این کارها را میکند هرگز این اقا بدون اجازه ارباب اب هم نمیخورد پس خانه از پای بست ویران است
سلام ممنون از فر مایشات اقای کامران بنیاد نه تنها میزند بلکه مشکل درست میکند و قانونهای تصویب شده را که به نفع ایثارگران هست مجدد دستکاری وبه مجلس می دهد
سال 67 جنگ تمام شد الان که این متن را مینویسم 28 سال از جنگ گذشته و جانیاز هایی که از جنگ برگشتن و اونموقع زیر 25 درصد بودن الان بچه هاشان بچه دار شده اند یعنی دو نسل درست کرده اند و اگر الان درصد گیری کنند متوجه خواهند شد که جانبازی بالای 50 درصد هستن .
این بیچاره ها که الان حداقل بالای 50 الی 55 سال از سنشان گذشته دیگه چه معنی داره کنکور بدن اصلا مگه دیگه توان رقابت برایشان مانده چون حتی با استفاده از سهمیه ایثار گری باید بتونند 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه را آورده باشند در واقع این امتیاز که الان بعد از 28 سال دارند تو مجلس و هیات دولت مزه مزه اش می کنند دردی از جامعه ایثار گر حل نمیکنه ، مگه چند درصد از این بندگان مظلوم ، میتونند در دانشگاه کنکور بدن که این همه داد و بیداد براشون میکنند و اون یه ذره آبرویی هم که پیش زن و بچه براشون مونده میبرند. آیا واقعاً این عدالته که بعد از این همه سال تازه به فکر سهمیه افتادن ، اونم موقعی که دیگه برای قبول شدن تو دانشگاه تا حداقل مقطع ارشد رو بدون کنکور تو خیلی از دانشگاه ها می تونی بری مشغول به تحصیل بشی، حتی بعضی از رشته ها و شهر ها دکتراشم راحت میتونی صرف شرکت در کنکور بریمشغول به تحصیل بشی. به نظر من الان باید مسئولان نظام به این قشر مظلوم باید پاسخ بدن که چرا دو نسل طول کشیده تا فهمیدن یه حقی باید داده بشه و تا الان ندادند.
نکنه پیش خوشون فکر کردن که بذاریم دیر تصویب شه که تا اون موقع خیلی از جانبازهای زیر 25 درصد یا فوت کردن و یا ناکار میشن و دیگه بار ی بر دوش نظام نیستند. وای وای وای بر آنها، که بی شک در درگاه خدای قادر و توانا باید جواب پس بدهند.
شهریار پیرمرادی سرباز لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی با 25 ماه حضور در جبهه و بیست درصد جانبازی بنیاد شهید، یعد از خدمت مقدس سربازی ، کاردانی و مهندسی عمرانم و کارشناسی ارشدم را بدون سهمیه در دانشگاه قبول شدم و با شهریه ای که از جیب خودم پرداختم درس خوندم، شرمنده به مسئولان مربوطه ، الان در آستانه بازنشستگی هستم.
سلام من در ازمون استخدامی هلال احمر قبول شدم و در پستی که نیاز به گواهینامه پایه 2 داشت انتخاب شدم ولی الان میگن چون گواهینامه نداری و 6 ماه زمان میبره تا بتونی گواهینامه بگیری شما استخدام نمیشی و حتی میگن 25 درصد جانبازی هم داشته باشی فرقی نداره و این با تایید بنیاد شهیده !!! حالا قانونی وجود داره من بتونم پیگیری کنم یا از حقم دفاع کنم در صورتی که در قانون بنیاد فرزندان جانباز 25 درصد به بالا معاف از مدارکند ولی حتی خود بنیاد هم میگه به ما ربطی نداره!!!!!!! لطفا فقط جوابمو بدید؟؟
برادر وقتی مسیولین بها نمیدهندازروسای دانشگاه چه انتظار؟
درود بر شما نماينده بحق ملت ....


درود بر شما انسان فهيم و مرد که از بيشتر قوانين بنياد اگاهي کامل داريد ...


درود بر شما که لياقتتان خيلي بيشتر از مسئولين رده بالا ست ....


موفق و سربلند باشيد اقاي کامران
سلام واقعا اسم خودتونو میزارین خبرگزاری؟ دقت کردین چقد خبراتون بی محتواس و حتی در حوزه فعالیتی خودتون یعنی ایثار و شهادت هم بدنبال خواسته های واقعی مردم نیستید و تنها به موضوعات سیاسی خیلی حاشیه ای و بی ربط به خودتان میپردازید آن هم با بدترین استدلال ها! اینا همه به کنار! کانال تلگرام یک خبرگزاری جای تبلیغات های مسخره برای کانتل های دیگر ان بصورت دروغ نیست.کودک بی کلیه و چشم و فلان و بهمانو عرض میکنم موفق باشید
سلام بر تمامی انسانها ی خوب که در تمام زندگی خدارا در نظر دارند جناب اقای کامران با خسته نباشید وخدا قوت به عرض میرسانم ای کاش در کشور مان جای برای دادگاهی کردن اوامل نفوزی ونا کارامد در بنیاد ایجاد شده بود که این افراد نالایق در سیستم بنیاد را از خانه بزرگ ایثارگران و شهدا بیرون کرد تا دیگر به اوردن فامیلها وبرادرزادهایشان با کروات و پز دادن روی سایت وتلگرام پایان دهیم تا دیگر شاهد دزدی های کلان نباشیم جناب اقای کامران ما خانوادهای ابثارگر وشهدا از جناب عالی می خواهیم پیگیر این موضوع باشید تا برای همیشه این لکه ننگ از این خانواده بزرگ ایثارگران وجانبازان پاک شود ورئیس این بنیاد از جامعه جانبازان برگزیده شوند نه از اقا زادها یقه سفیدها فقط با مشورت رهبر ای وظیفه خطیر را انجام دهید که مبادا مثل امضا کردن فرجام خون شهدا پایمال شد و امریکا یها دعا مکنند که ما دوباره یک گاف دیگر بدهیم انشااله خداوند به رهبر و شما نماینده مردم عمر طولانی دهد با صلوات بر محمد ویاران او
درود خدا بر جناب دکتر کامران
نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلام
با نظر این نماینده محترم کاملا موافق هستم و فردی لایق از خود جامعه ایثارگر در تصدی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد قرار بگیرد که دل در گروه ایثارگران داشته باشد.
بعد از انتخاب ریاست محترم جمهور توسط ملت شریف ایران تاکنون چندین نفر برای این مسئولیت گمانه زنی شده و چقدر این گمانه زنی ها صحت داشته باشد بر جامعه ایثار و کارکنان بنیاد در پرده ابهام است.بر اساس شنیده ها جناب دکتر دهقان وزیر محترم دفاع- دکتر جعفرآبادی نماینده فعلی مجلس - امیر خجسته نماینده مجلس -آقای دکتر محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- جناب دکتر محمد فروزنده ریاست قبلی بنیاد و وزیر پیشین دفاع-دکتر رحمانی فضلی وزیر کشورو چندین گزینه دیگر که همگی از ایثارگران جنگ تحمیلی هستند .امیدواری فردی سکاندار این مسئولیت شود که خوب مشکلات و جامعه ایثارگر را بفهمد و بلد باشد .
جانبازان عزیز 8سال دفاع مقدس خاری هستند در گلوی بنیاد شهیدو دولت ... بنابر این همیشه این نهادها بجز ظلم وحق کسی و ازارو اذیت چیزی دست شان بر نمی اید انشاله انتقام این رزمندگان را خدا از زن وبچه هایشان بگیرد ( امین یا رب االعالمین)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi