شناسه خبر : 54042
دوشنبه 12 تير 1396 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با تنی خسته و روحی مجروح!

رحیم جوی آغبلاغ - سرباز گمنام وطن. من در سال 66 به خدمت سربازی اعزام شدم و در دسته شناسایی لشکر 77 خراسان تیپ 2 گردان 122 گروهان ارکان دسنه شناسایی مشغول انجام وظیفه بودم که دریکی از ماموریت های شبانه آب نداشتم ولی آب موجود در همان منطقه را استفاده کردم وپس از برگشت از ماموریت با دل درد شدید به بیمارستان صحرایی فکه رفتم.

  بعد 10 روز بستری با 15 روز  مرخصی راه دور از بیمارستان ترخیص شدم وبه محض اینکه. به تهران رسیدم  به بیمارستان خانواده ارتش با برادرم رفتیم. بعد مدتی اعلام کردن استفاده از آب های آلوده و غیره بوده باید به بیمارستان پارس برای مداوا بری ولی از بد شانسی من هیچ کدام درست ازآب درنیامدند.

  الان من در بیمارستان بقیه ا...اعظم روده بزرگم را کاملا تخلیه کردن و دریچه معده ام گشاد و مستقیم کردن و 5 تا از رگ های اصلی قلبم فنر داره و در منزل از کپسول اکسیژن استفاده می کنم و هیچ کمک مالی برایم نمیشه.  تنها همون حقوق ماهیانه که می گیرم همینه.  با این خرج دوا و دکتر و آمپول های سرسام آور خرج و مخارج خونه، شهریه، مدرسه پیش دانشگاهی.

  حقوقم نیز ماهیانه با کسر اقساط 1200000 هزارتومان کل حقوقم 1890 یک میلیون و هشت صدو نودهزار. حال بااین وضعیت من چه کار کنم؟ اگه راهی هست که بتونم زودتر خودمو از شرمندگی رها کنم واقعا ممنون میشم. دیگه نمیتونم خسته شدم. بریدم. به همه جا مراجعه کردم. نامه و روگرفت مدارکم راتحویل دادم ولی متاسفانه از سال 66 تاالان فکر خیلی را تا جوابش بیاد و بخاطر اینکه زودتر به نتیجه برسم، در سال 72 به استخدام ستاد درآمدم و در اداره ششم انجام وظیفه می نمودم.

خواهشمندم اگر امکان دولت جواب درست بدین والا همان راحل از نوع بهترش پیشنهادبدین.
ساکن تهران منطقه 18 شهرداری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
همرزم سپاه پاسداران که مسئول مستقیم ما رزمندگان بسیجیه ما را پاسکاری می کند دیگه چه توقعی از ادارات دیگر
سلام
حدودا مدت ده روز قبل از ماه مبارک رمضان ،یکی از نیروهای بسیجی معسر ،جوابیه 5-4 استعلام را که امور ایثارگران سپاه یکی ازشهرستان از وی خواسته بود را به مسئول ایثارگران تحویل می دهد تابرایش پرونده کد 28 (مختص سربازانی معسری که سابقه حضور در دفاع مقدس داشته اند) تشکیل دهد. در مورداین فرد که علاوه بر خدمت سربازی در واحد ش . م. ر سپاه،سابقه متعدد بسیجی دارد ، تحقیق می کنند و ناتوانی و ضعف اقتصادی وی را تایید می نمایند آقای محترم مسئول ایثارگران که باید پرونده وی را جهت تایید به مرکز استان می برد بدلیل روزه بودن این کار را نمی کند و اخیرا نیز به وی گفته باید بروید ظرف یک روز استعلامات را مجددا پاسخ بیاورید چون آن 5-4 ارگان روی نامه سپاه نو شته اند فاقد سابقه ، در صورتیکه باید نامه هایی جداگانه بدهند. و این فرد بسیجی معسر باید به مرکز استان بیاید و جواب بگیرید باور کنید کرایه آمدن به مرکز استان را هم ندارد .درآن زمان بنده در مرکز استان این کار را برایش انجام دادم و با تاکسی کرایه ای پاسخ دو استعلام مربوط به استان را برایش فرستادم . با کمال تاسف باید بگویم برخی از ایثارگران شده اند بلایی به جان نیروهای معسر و حتی غیر معسر.
باید به آن پاسدار که نشکستن روزه خود را بر رفع مشکل یک خانواده ای که بسیار گرفتار که مشکل نان شب دارند ، ترجیح می دهد ، گفت . شما از اسلام هیچ چیز نفهمیدی .
برادردعاکن مسئولین نفهمند وگرنه همین حقوق راهم به کمک معیشت تبدیل میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi