شناسه خبر : 54049
شنبه 17 تير 1396 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایندگان مجلس: بنیاد نیاز به خانه تکانی دارد

دو تن از نمایندگان عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تغییر در مدیریت بنیاد شهید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

فاش نیوز -  دو تن از نمایندگان عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تغییر در مدیریت بنیاد شهید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من معتقدم که بنیاد شهید بعد از تحولاتی که در سطح جامعه و تغییرات بانک دی و سایر مسائل انجام شد نیاز به خانه تکانی جدی دارد.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس دهم تصریح کرد: آقای شهیدی یکی از شخصیت مورد اعتماد در نظام است که در جاهای مختلف می تواند انجام وظیفه کند و با روحیاتی که ما از ایشان سراغ داریم شاید هم خودشان تمایل به ادامه خدمت در این پست را در آینده نداشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امیدوارم هر کسی که در دولت دوازدهم به عنوان رئیس بنیاد شهید بر سر کار می آید مطالبات و مسائل جانبازان و ایثارگران را طبق مصوبات برنامه ششم توسعه کشور که به تصویب مجلس رسیده است و الان هم در قالب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران گنجانده شده را پیگیری و اجرایی کند.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس هم مصر است که برنامه ششم توسعه اجرایی شود و در این چارچوب از برخی از دولتمردان می خواهیم که از حاشیه  سازی خودداری کنند و به مسائل اصلی مردم و جامعه که مشکلات اشتغال، واردات کالای قاچاق است بپردازند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم متذکر شد: در رابطه با جایگاه و منزلت ایثارگران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی را به صورت قانون پیش بینی کرده اند و باید تا آنجایی که نی توانیم تلاش کنیم تا اجرایی شود .

نماینده سنقر کملیایی: جامعه ایثارگری کسی را می خواهد که درد ایثارگری را تحمل کرده باشد

حجت الاسلام سید جواد حسینی نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز  در خصوص این سووال که آیا جامعه هدف بیشتر به دنبال این است که شخصیتی را از میان خود انتخاب کند پاسخ داد: در واقع جامعه هدف بدنبال این است که کسی که انتخاب می شود بیشتر از گذشته توانایی آن را بشناسد نه اینکه الزاما از خودش باشد.جامعه ایثارگری بدنبال این است که منتخب دولت او را درک و لمس کند و کسی را می خواهد که درد ایثارگری را تحمل کرده باشد تا بداند که او چه سختی هایی می کشد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس دهم تاکید کرد: آن فرزند شهید که درد بی پدری را لمس کرده در واقع کسی را می خواهد که دست محبت بر سر و روی  او بکشد، لذا مدیریت جدید بر بنیاد نیازمند این است که با روند جدیدی ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد چهار ساله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: آنچه که مربوط به عملکرد بنیاد شهید است این است که آقای شهیدی در دولت یازدهم تعامل خوبی با مجلس داشته است و بخشی از مطالبات و معوقات گذشته جامعه ایثارگران را توانسته است پرداخت کند.

نماینده ایثارگر مجلس دهم ادامه داد: ایشان زحمات زیادی در بنیاد شهید کشیده و طبیعی است که اشکالاتی هم در کارها وجود داشته باشد اما هیچ کس بی عیب و نقص نیست و امیدواریم اگر ایشان در این پست باقی ماندند اقدامات خود را با قوت و قدرت ادامه دهد.

سید جواد حسینی کیا افزود: اگر هم رئیس دولت دوازدهم اراده کرد در مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تغییری انجام دهد در واقع شخصیتی را که با جامعه هدف آشنایی کامل داشته باشد را در این پست قرار دهد که جامعه ایثارگری را بشناسد و از ظرفیت و توانمندی آن به نحو احسن استفاده کند و رایزنی لازم را با دولت برای تحقق اهداف جامعه هدف داشته باشد.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در خاتمه تصریح کرد: آقای شهیدی در واقع زحمات قابل تقدیری کشیده است و اگر یک وقت دولت اراده کند تغییری در مدیریت ایجاد کند کسی را که با نیازها و کمبودهای این جامعه آشنا است و با مسائل و مشکلات ان نزدیکی داشته باشد را بر سر کار بگمارد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نیاز به یک شخم اساسی دارد . نیاز به یک منجی طراح و کارشناش و مدیر و مدبر و واقعا دلسوز دارد . جامعه ایثار نیاز به فردی از جنس خودش برای احیای خودش را دارد .
نیاز به فردی دارد که جامع الشرایط هم به لحاظ ؛ قوانین نظامی و پزشکی و دلسوخته اهل دل باشد . ایثار نیاز به احیای آبروی از دست رفته اش دارد تا عده ایی وطن فروش ما را زیاده خواه نخوانند . حریم مقدس شهید و جانباز و رزمنده مشخص و همیشه ودر همه حال مورد تکریم و احترام باشد . حال روز خانواده محترم شهدا و جانباز عزیز و رزمندگان دلیر را عمیقآ درک و ربط نماید .
ایثار را از حالت احتزار به در آورد .
ودر کنار همه ی انچه فرمودید ساختار و بدنه مدیریتی واداری ... بنیاد باید از لوث وجود باند های مافیایی و بی کفایت پاکسازی ومتحول شود والافقط با تعویض رحیمیان ها و شهیدی ها هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
عجب کشف بزرگی !!!!!! شما نمایندگان از مسئولین بنیاد بدترید . تو قوانین شما حضرات فرزندجانباز25 درصد کاملا ازشهریه دانشگاه معافه اما خودجانباززیر25 درصد مثل من از پرداخت شهریه دانشگاه معاف نیست !!!!!!! ازاین ظلم وتبعیض بالاتر وجود داره؟؟؟؟!!!!
باسلام لطفا این بنیاد استانها را پاکسازی کنید که دلمان خون است اینها از ایثارگری که چه عرض کنم از انسانیت بوی نبردن نمیدانم چگناه کرده بودیم که افتادیم دست اینها واسلام
اين بنياد با تفكرات منفعلانه و ضد ايثارگري مديران آن نياز به يك جراحي بزرگ دارد تا غده هاي سرطاني از پيكره آن جدا شود.
سلام
بايد ايثارگري را با درصد قياس نکنند....

ارزش ايثارگري خيلي بيشتر از درصد است ...
دوست عزیز مدتهای مدیدیست که ارزشها در قالب عدد ورقم تعریف می شوند،من وشما را هم مسئولین محترم ،اعم از چپ وراست فقط بعنوان ... می شناسند، سایتهای خبری هم راهم بعنوان سوپاپی برای تخلیه روحی و روانی تتمه ی فداییان انقلاب اسلامی تا جایی که اعتراض شما خطری برای جایگاهشان ایجاد نکند تحمل میکنند... متاسفانه مسئولین محترم انچنان القا کرده اند که اگر بدنبال حقوق خود باشید گناه کبیره کرده اید ولذا هیچکس حاضر نیست برای احقاق حقوق مصوب وقانونی خود اقدامی کندو یا هزینه ای بپردازد تا مبادا ...غافل از انکه امام علی (ع) که ما خود را شیعه ی ایشان میدانیم می فرمایند ،: "حق گرفتنی ست نه دادنی"
اینکه هیچکس برای گرفتن هیچ جایزه ای به جبهه نرفته ونمیرود شکی نیست اما وقتی قرار است به جامعه گفته شود که درصورت نیاز نظام به از جان گذشتگی و ایثار نیاز نیست نگران اینده خانواده ات باشی باید در عمل این دیده شود والا این جمله ی شما را سالهاست که از زبان رفیقدوستها،خدادادها، خاوری هاشهرام جزایری ها ومتهمین پرونده تحقیق و تفحص بنیاد شنیده ایم ومیشنویم وکماکان بی هیچ درد سری راهشان تداوم دارد
سلام خدمت بزرگوارأن وزحمتکشان فاش نیوز..امید از خداوند منان .صحت ..تندرستی وأجر کارتان را از به شما عنایت نماید..مدتی کوتاه است با این مجله ایثارگران آشنا شدم..ومیبینم بی هیچ چشم داشتی .فی سبیل الله در جهت اطلاع رسانی.رفاه.روحی .فرهنگ جنگ وجیهه. در جامعه تعالی پیدا کند..همانطور که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی )فرمودند .برای نسل حال واتی جوانان این مرز وبوم ‌..فرهنگ جبهه ها زنده نگهداشته شود ..که امروزه شما ها با تمام وجود وبا سرعت هرچه بیشتر در این راه قدم گذاشتید..این را هم عرض کنم در این راه .اولا با انتقاد ها.تهمت ها..بی محبتی ها وغیرو مواجه میشوید ..وانتظار ما ها که اول از خداتوکل کنید و ودوم از شما انتظار داریم عقب نشینی نکنید و از حق وحقوق ما مدافع باشید ودر این راه خسته نشوید که واقعا ایثار گران چشم به کمک ودفاع شما عزیزان.نورچشم امید دارند..درپابان مجددا خسته نباشید و دست میزاد ویژه به همه وتک تک سروران فاش نیوز میگوییم...
با سلام .بنده جانباز بیست درصد شمیایی و اعصاب هستم .متاسفانه پرونده بنده در بنیاد پالایش شده و هیچ اثری از سوابق موج گرفتگی من وجود ندارد .با توجه به قانون برنامه ششم و عدم تمایل دولت به اجرای ان از دوستان نمایندگان مجلس خواهش می کنم در را ارتقائ قانون حداقل من جانباز از شهریه معاف و خانواده من 30درصد معاف شود .این را به نظر خواهی بگذارید
متاسفانه اراده ای برای اصلاح ساختار فشل بنیاد وجود ندارد وهمه ی مسئولین فقط با شعار باید بشود خود نمایی میکنند والا همه از وضعیت فجیع این نهاد انقلابی (سابق) که بواسطه بی تدبیری ها و سوئ مدیریتها ی دو دهه اخیر صرفا به حیاط خلوت عده ای فرصت طلب ...تبدیل شده است باخبرند.شرمتان باد ای...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi