04 آذر 1396/ 06 ربيع الأول 1439
شناسه خبر : 54057
1396,سه شنبه 13 تير09:48
اشتراک گذاری در:
عکس روز

شرایط مامور به تحصیل را دارم؟


کیانی- بنده فرهنگی هستم و فرزند جانباز ٢٥ درصد برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، آیا شرایط مامور به تحصیل را دارم؟ اگر به عنوان مثال برای ارشد استفاده شود، برای دکترا هم امکان دارد مجدد استفاده کنم؟؟؟

لطفا" راهنمایی بفرمایید.


کد خبرنگار : 20


ارشد     فرزند جانباز ٢٥ درصد     مامور به تحصیل     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
0
علی کاریزنوئی
1396/04/13 - 11:38
با سلام
طبق دستور العمل آموزش و پرورش در صورتی که در نامه کمیسون پزشکی پدر شما کلمه از کار افتاده کلی نوشته شده باشد می توانید از ماموریت آموزشی استفاده نمایید.

Reply
no
1
yes
1
جانبازشیمیایی ده درصدودانشجوی ازاد
1396/04/13 - 12:37
برادر کیانی سلام .شما هم در مقطع ارشد و هم مقطع دکتری بدون هیچ شرطی میتوانید ماموریت تمام وقت استفاده کنید.شهریه دانشگاه هم کاملا معاف هستید. بخشنامه ماموریت اموزشی را در سایت اداره کل اموراداری اموزش وپرورش دانلود کن. موفق باشید.

Reply
no
1
yes
1
جانباز شیمیایی20درصد
1396/04/14 - 00:38
ايا معافيت شهريه براي شخص جانباز 20 درصد اجرايي ميشود ...

همسر و فرزندان جانبازان بالاي 25 درصد که رنگ جبهه و جنگ را نديده اند از پرداخت شهريه معاف هستند اما خود جانباز 20 درصد که 60 ماه در جبهه بوده بايد شهريه بپردازد ...

يکي نيست رسيدگي کند به اين بي عدالتي و حق کشي که سي سال است ادامه دارد

خواهشمنديم اکيدا بررسي بفرماييد ...

خيلي از جانبازان بعلت نداشتن شهريه از تحصيل باز مانده اند ...

يا علي (ع) مددي

Reply
no
1
yes
0
جانبازشیمیایی ده درصدودانشجوی ازاد
1396/04/14 - 09:53
من هم جانبازم ودانشجو متاسفانه ازپرداخت شهریه معاف نیستم اما فرزند جانباز25 درصد کاملا ازشهریه معافه !!!!!! این از قانون ظالمانه وتبعیض امیز نماینگان ملت واین هم از ناکارامدی مسئولین بنیاد.مگر خداوند به داد ما برسد ازاینهمه ظلم وتبعیض.

Reply
no
1
yes
0
جانبازشیمیایی ده درصدودانشجوی ازاد
1396/04/14 - 09:57
به نظرم معافیت شهریه جانبازان زیر25 دربرنامه ششم اجرایی نشود بهتراست چون فقط سی درصده واین معافیت بیشترازقبل دل رنجور وخسته جانبازان زیر25 درصد را می ازارد.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.