شناسه خبر : 54075
چهارشنبه 14 تير 1396 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارت شناسایی هوشمند برای ایثارگران صادر کنید!

ز م- سلام فاش نیوز عزیز.جانباز 40درصدشاغل هستم.

چندماهی است که با سایتها وکانالهای ایثارگری آشناشدم ومقررات ایثارگری را مطالعه کردم، قبلا هم نسبت به اجرای ناقص وحتی ناعادلانه در مطلبی با عنوان "چراسه بار باشما ارتباط داشتم" به شورای عالی انجمن های جانبازان ارسال کردم که متاسفاننه و ظاهرا توجهی نشد!

مزاحمتان شدم و امیدوارم که این موارد موردعنایت واقع شود.

1- کارت هوشمندی طراحی و کلیه خدمات رفاهی ودرمانی با آن انجام شود تا ازهزینه های زائد کاسته شده وبااجرای الکترونیکِ کارها، کوچک وچابک سازی سازمان عریض وطویل(بنیاد) هم ممکن خواهد بود.

2- بانظرکارشناسان حقوقی بازبینی قانون جامع، به معنای واقعی انجام شود و چون اکثر قوانین قبلا وجود داشت، بار مالی هم مطرح نیست. البته موارد جدید اضافه شود. الان وضعیت طوری است که وکلای غیرمرتبط، کاری ازدستشان برنمی آید و لذا ادارات مختلف در بیشتر موارد سردرگم هستند.

3- بنیاد شهید از امور اقتصادی و خدماتی منفک و به وظیفه ذاتی خودش بپردازد. الان نه خدماتشان درست انجام میشود و نه التفات به اشاعه مفهوم شهادت وایثار دارند.
4- بازگشت به کار جانبازان و ایثارگران را جدی بگیرید و در سازمان اداری و استخدامی راه حلی برای آن بیابید و یا آنرا مثلا ملغی نمایید. چرا که بعد از خروج فرزندان ایثارگران از دوایر و سازمانهای دولتی، دیگر ظواهر و شعائر هم مراعات نمیشود! دیگر کسی جرات نمی کند که خودش را  ایثارگر معرفی کند، چه برسد به فرزندان ما.

5- شاید والبته حتما بیشر وبهتر از بنده میدانید ولمس می کنید که بچه ها از گرفتن حق وحقوقشان در بنیاد وماده 16عاجزند، چه رسد به سایر سازمانها.

به نظر بنده ماده 16 و معاونت حقوقی باید به ایجاد رویه ای بپردازند و با رفع ابهام ازطریق نهادهای مسئول (مثل معاونت حقوقی ریاست جمهوری) طی بخشنامه ای رفع مشکل و ارایه راه حل کنند.

خلاصه حرفم همان دو بند اولِ این نوشته است که قانون، تجمیع، اصلاح ویا با رفع ابهامها رویه واحدی بخود بگیرد. با کارت هوشمند رفاه و درمان را راحتتر کنند. دیگه به کهولتِ سن رسیدیم و امکان دوندگی را نداریم.

ای کاش با ایجاد اشتغال برای رزمندگان به پیش بینی امام راحل توجه می کردند و ما را در پیچ وخم زندگی روزمره و همینطوز ادارات رها نمی کردند! امروز بنیاد بیش ازسایر ادارات سنگ اندازی می کند و ما را در پیچ وخم بروکراسی اداری گرفتار کرده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام خدمت دوستان عزیزالبته چندوقتی هست که فاش نیوزدلبخواهی مطالب قشرمارانمایش میدهدچرانمیدانم این روزهابازاربازیکنان فوتبال خیلی داغ شده جالب هست مافیای فوتبال یک بازیکن رایک هفته ای به میلیاردهامیرساندچطوربرای مثال کافی هست بازگرمی بکتدکه فلان باشگاه اروپااین فوتبالیست رامیخواهدبخرددرصورتیکه مدیران آن باشگاه اصلااطلاع ندارنندوبازیکن رانمی شناسندفقط چندتادللال ازایران باآنطرفی هادرتماس هستندبازیکن رامیرسانندبه مبلغ بالاازاینطرف داخل کشورشروع میکنندبه اینکه چراپرسپولیس یااستقلال این بازیکن رانمیگیردبهرحال ازاینگونه بازارگرمی هاواعتراضات به مدیران باشگاه های داخلی و از ان طرف هم پیام وپسقام که کارفلانی دیگه تمام هست بعدازچندروزباشگاهی داخلی رامجبورمی کنندکه همین بازیکنی که فلان باشگاه اروپائی حاضربه خریدنش نبودفقط فیلم بودحالاباشگاهی داخلی میهرنندوسودخوبی هم برای آقایان دل لال داردوبس بعدازشروع مسابقات آنوقت مدیران باشگا هامتوجه کلاگگشادکه سرشان رفته است میشونندکه دیگه فایده ای نداردآری دوستان کشورمابدست عده ای مافیا افتاده یک هفته ای عزت میدهندیابرعکس یک هفته ای نابودمیکنندفقط بجای استفاده ازعقل وشعوروفهم فقط به حرفهای صدمن یغازجامعه گوش میکنیم مسولیین هم که فقط درگیردعواهای سیاسی هستتدشورراآب ببردآقایان راخواب وخوراک وثروت اندوزی برده
کارت برای جانبازان متوفی صادر کنید مگر خانواده ندارند چه قدر بی احترامی می کنید اخه دیگه یه کارت بار مالی ندارد به بنیاد مراجغه می کنم با بی احترامی می گویند جانباز فوت شده کارت نمی دهیم چه قدر بی ادبی و چه قدر بی تدبیری مگر با کارت جانبازی می خواهیم اختلاس کنیم مگر جانباز نبودن مگر برای این مملکت جونشون رو ندادن
سلام :1_کارت جدید ۹۶جانبازان درچندنوع است؟ عادی و هوشمند؟؟ یا همگی هوشمند ؟؟ 2: آ یا اگر فرقی دارند هردو کارت امسال ۹۶ داده می‌شود؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi