شناسه خبر : 54091
چهارشنبه 14 تير 1396 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخی محکم به آنها که به سردار و سپاه حمله می کنند!

فکر می کنند اگر گرا به دشمن دادند و دشمن وارد این سرزمین میشد، به اول کسانی که رحم نمی کنند و مثل شغال با اینهایی که برایشان خوش رقصی کرده اند، رفتارخواهند کرد، همین خائنین وطن فروش میباشند!

ناشناس- بدون رودربایستی آنچه در جامعه امروز دارد رقم می خورد، ضربه از داخل خوردن یا خنجر از پشت زدن از کسانی ست که اسمأ ایرانی میباشند اما حقیقتا" ایرانی نیستند! کسانی که دهن گشاد خود را باز می کنند به اقتدار جان برکفان نظام جمهوری اسلامی (نیروهای مسلح) حمله می کنند! انسان های خائن و ذلیلی هستند که با ادبیات توهین و تحقیر و به پشتوانه و با تکیه به اربابان به اصطلاح قدرتمندشان شیطان بزرگ امریکا، انگلیس کثیف و رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی دلخوش کرده اند البته اینها مثل اسلافشان پایشان روی پوست خربزه میباشد!

 فکر می کنند اگر گرا به دشمن دادند و دشمن وارد این سرزمین میشد، به اول کسانی که رحم نمی کنند و مثل شغال با اینهایی که
برایشان خوش رقصی کرده اند، رفتارخواهند کرد، همین خائنین وطن فروش میباشند! و بعد از مدتی که دشمن به نیات پلیدش که تجزیه ایران بزرگ و قدرتمند است، دست پیدا کند این وطن فروشان را به عنوان مهره سوخته به زباله دان تاریخ پرت خواهند کرد و این سرنوشت تمام کسانی ست که به کشور، مردم و مام میهن خود، خیانت کردند میباشد!

  امروز در هزاره سوم سه کشور محور شرارت به رهبری شیطان بزرگ امریکا جنایتکار انگلیس خبیث پیر و فرتوت و طفل حرامزاده این دو موجودیت استثماری رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی با ده ها هزار کانال و غول های رسانه ای که در اختیار دارند، مرکزیت و نقطه ی ثغل جهان تشیع مقام معظم رهبری را نشانه گرفته اند. آنها (غربی ها) بارها و بارها به صورت علنی اعتراف کرده اند که تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری مبارزه با جهان خوارگی این قدرت های پوشالی است و این تفکر ادامه بقا و حیات جهان استثماری و استعماری نوین را با خطر سهمگینی مواجه کرده است.

 از اوایل انقلاب ضد جهانخوارگی ایران بزرگ به مقابله با این تفکر که در دل یک پیرمرد خدا محور به وجود آمده بود؛ که می شود با اتحاد به این نوع از نظام سلطه پایان داد. با انواع تحریم ها و با تجهیز عراق به انواع سلاح های مدرن و روز دنیا به مقابله با یک اندیشه نوپا ی ضد استثماری حمله ور شدند و تا امروز هرکاری برضد یک ملت واحد با رهبری امام خمینی که توانسته بودند یک نه ساده به امریکا بگویند، انجام دادند! از هر جنایتی در حق این مردم بزرگ فرو گذار نکردند!

 از تحمیل جنگ تا تحریم های فلج کننده البته به اصطلاح آنها، اما باز به گفته خوشان دیدند که این تفکر نه گفتن به جهان خوارگی ایشان  روز به روز قوی تر شد. غیر از ایران به دیگر ملت های منطقه سرایت کرده است. وحشت تمامی وجود کثیفشان را فرا گرفته. دست به نیرنگ پان عربیسم، پان ایرانیسم، پان ترکیسم و پان قومی و نژادیسم زدند. شروع جنگ های نیابتی و طایفه ای راه انداختند اما با حول وقوی الهی با هزینه های سنگینی که برایشان برداشته، یکی یکی نیرنگ هایشان باطل شد و می شود.
 
  حال دیگر با تمامی موجودی خود پا به میدان گذاشتند و از عواملی که سال ها در پشت پرده داشته، رونمایی کردند. طی سرمایه گذاری های کلانی که روی این افراد فاسد و نفوذی به ارگان هایی از کشور جمهوری اسلامی ایران داشته به صورت علنی پرده برداری کرده و به اسم و کلید واژه های رمزدار مختلف در صدد ضربه زدن به نظام ولایت فقیه در خیال باطل خود سیر می کنند. الحمدلله رب العالمین خائنین به خاک ناموس شرف عزت ارمان دین یکی یکی چهره های حقیقی خود را اشکار کرده و با گرا دادن به دشمن دست روسیاه خود را پیش از دیخواهان جهان و ملت هوشیار ایران رو می کنند.


 درست است که روزانه یکی دو مکر خود را آشکار کرده اما غافل از مکر خدای تعالی هستند. امروز از پیر تجربه دار تا جوان به روز ایرانی در این کشور امام زمان علم سیاست را خوب می شناسند. امروز هر ایرانی میداند که پشت کلید واژه های رمز رد وبدل شده. بین حضرات وطن فروش چه تعبیراتی خوابیده که میخ واهند آن را به خیال خام خود فعال کنند؟ خوشبختانه حضرات در توحید شناسی شان کاملا ضعیف میباشند و فکر می کنند همه ی توحیدشان، اربابانشان امریکا شیطان بزرگ انگلیس روباه فرتوت و رژیم کودک کش منحوس صهیونیستی میباشند. اما غافل از اسلاف فکری شان در طول تاریخ تمدن بشر هستند.

 ما تاریخ را هم که نگاه نکنیم، همین چند سال پیش کشور خودمان را نگاه کنیم، روسیاهان خائن وطن فروش های خودمان الان کجایند؟ درست است که به اصطلاح پناهنده به غرب شده اند اما فاقد آبرو در هر دو جبهه میباشند. هم در کشور عزیز ایران جایگاهی ندارند هم در غربت غرب پوشالی هر روز مجبور به اجرای خوش رقصی به صورت عروسک خیمه شب بازی در دست دشمنان این ملت بزرگ علیه ملت خاک ناموس و مام میهن خود هستند.
 
سردار سرت سلامت باد. چرا شما را مورد هدف قرار دهند؟ اینان از اسم شوکت و منزلت شما هراس دارند. اینان مماشاتی که با این هزل گویان شده، توهم زده شان کرده! دوره دور زدن مشروطه و کودتا با اربابانشان، دیگر گذشته! با حول و قوه الهی چنان سیلی از همین ملت شریف ایران بخورند که هفتاد سال در گیجی ومنگی به سر برند. این کشور به دستور خدای متعال به اهل بیت پیامبر و امام عصر منجی موعود حضرت صاحب الزمان (ع) تعلق دارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
به كه پاسخ مي دهيد غير از وطن فروش هيچ كس اين كار را نمي كند و زبان برخورد با وطن فروش هم فرق مي كند.
سردارسلیمانی قهرمان ملی ماست.یادگارهشت سال دفاع مقدس .درودبرچنین قهرمانانی باد..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi