شناسه خبر : 54119
جمعه 16 تير 1396 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی از ایثارگران شبکه بهداشت

کهگیلویه و بویراحمد؛

قدردانی از جانباز و ایثارگران شبکه بهداشت

۲۲۰ جانباز و ایثارگر شبکه بهداشت و درمان ۶ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت قدردانی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت در مراسم تجلیل ازتجلیل از جانباز و ایثارگران شبکه بهداشت در کهگیلویه

جانبازان و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای کهگیلویه، گچساران، بهمئی، چرام ، باشت و لنده عزت و اقتدار امروز ایران را نتیجه رشادت های ایثارگران دانست و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری و تجلیل از ارزش های آنها باید تداوم داشته باشد.
هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم پیگری مشکلات جامعه ایثارگری را مهم خواند وگفت: ارایه خدمت به همه اقشار ایثارگران و جانبازان ضروری است که در مجلس شورای اسلامی در این زمینه مصوبات خوبی در حال شکل گیری است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم هدف از اجرای این برنامه را تجلیل و تکریم ارزش های جانبازان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد وگفت: 420 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جانباز و ایثارگرند که امروز از 220 نفراز این جانبازان در دهدشت تجلیل شد.
دکتر اورنگ ایلامی پیگیری مطالبات و خدمات رسانی به این قشر بزرگ را نیز یادآور شد.
در پایان از جانبازان و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای کهگیلویه.گچساران.بهمئی.چرام ،باشت و لنده تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi