شناسه خبر : 54131
شنبه 17 تير 1396 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ایثارگر مجلس در اعتراض به سخنان روحانی

تضعیف سپاه مایه خوشحالی امریکا و اسرائیل است

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی هجمه ها به سپاه پاسداران تاکید کرد: نباید با طرح مسائل فرعی دشمن اصلی کشور یعنی آمریکا و اسرائیل را خوشحال و سرمایه‌ های انسانی مانند سردار سلیمانی‌ها را دلخور کنیم.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی هجمه ها به سپاه پاسداران تاکید کرد: نباید با طرح مسائل فرعی، دشمن اصلی کشور یعنی آمریکا و اسرائیل را خوشحال وسرمایه‌ های انسانی مانند سردار سلیمانی‌ها را دلخور کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «شهباز حسن‌ پور بیگلری» نماینده ایثارگر مردم سیرجان و بردسیر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی با مضمون "اگر سپاه نبود کشورهم نبود" اظهار داشت: تضعیف سپاه یعنی تضعیف اقتدار،هویت و امنیت ملی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: توصیه من به کلیه دوستانی که تریبون، روزنامه، فضای مجازی و... در اختیار دارند این است که حواسشان جمع باشد چرا که تضعیف سپاه یعنی خوشحالی امریکا و اسرائیل و دلخوری سردار سلیمانی عزیز است که امروز همه حواسشان باید به دشمن باشد که خدای نکرده آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.

نماینده ایثارگر مجلس دهم تاکید کرد: نباید با طرح مسائل فرعی، دشمن اصلی کشور یعنی آمریکا و اسرائیل را خوشحال کنیم و سرمایه‌ های انسانی کشور مانند سردار سلیمانی‌ ها را دلخور کنیم.

حسن‌ پور بیگلری متذکر شد: از معاون اول رئیس جمهور می‌ خواهم به استانداران، وزارت کشور و فرمانداران اختیارات بیشتری داده شود و گزارش ‌های آنها در اختیار مردم و نمایندگان قرار گیرد تا بر اساس عملکرد، مسئولان مورد تشویق و برخورد قرار گیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi