شناسه خبر : 54135
شنبه 17 تير 1396 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر کس از نام شهدا سوء استفاده کند، از آنها سیلی میخورد!

سردار قربانی:

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا گردن همه ما حق دارند، 5 شهید مدافع حرم در شهرستان نکا داریم، همه باید بسیج شویم و راه شهدا و از جمله 180 شهید تخریب‎چی شمال کشور را ادامه دهیم و مطمئن باشیم همان خداوندی که فاو و خرمشهر را آزاد کرد همان خدا داعش و وهابی‎ها را نابود می‎کند.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «مرتضی قربانی» در نخستین یادواره شهدای تخریب‌ شمال کشور که با محوریت سردار شهید «محمد رحیم بردبار» در پیر تکیه نارنج باغ نکا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا جایگاه بلندی در جامعه دارند و هر فردی که از موقعیت و جایگاه شهید بخواهد استفاده کند سیلی را از همان شهید و ایثارگر می‌خورد.

وی وضعیت عزت‎مندانه و سفره‎ پهن شده از انقلاب اسلامی را به برکت امام و مرجعیت دینی  دانست و افزود: این عزت از امام (ره) و ولایت فقیه و قرآن است و این فداکاری و ایثار را نیز امام (ره) به مردم آموخت.

سردار قربانی اضافه کرد: مقدس بودن و طهارتی که نظام، ارتش، سپاه و بسیج دارد از ولایت فقیه و تبعیت از رهبری و شهدا است.

وی در بخش دیگر سخنان خود از شهدا به عنوان فدایی امام (ره) یاد کرد و گفت: اکنون پاسداری و نگهداری این تقدس وظیفه ما و خصوصاً نسل جبهه و جنگ است.

سردار قربانی با بیان اینکه یادواره‎های شهدا جوانان را سر راه می‌آورد، بیان کرد: هر پاسداری باید دست جوان همسایه را بگیرد و به این جلسات بیاورد تا این عزیزان متوجه تلاش‌های شهدا شوند.

وی به فعالیت‌های سازماندهی شده منافقان در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: ما ریشه و گذشته اینها را می‌دانیم.

سردار قربانی خاطر نشان کرد: آنها جیره‌خوار صدام و آل سعود و وهابی‌ها شدند که مورد نفرین همه هستند، آنها جیره‌خوار اسرائیل شدند تا با این انقلاب مبارزه کنند اما همه آنها شکست خوردند.

وی تصریح کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه داشته باشیم.

سردار قربانی از شهدای تخریب به عنوان کسانی که به همه ما عزت و پیروزی دادند یاد کرد و گفت: ما از روز اول جنگ مواد منفجره کم داشتیم، تخریب و آموزش و اطلاعاتی در کار نبود، در خود جنگ در مقابل دشمن اینها را یاد گرفتیم و لشکر کربلا شاید بالغ بر 300 شهید تخریب در روزهای آخر جنگ داشتیم.

این فرمانده دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: در سال 61 و در عملیات رمضان، شهید رحیم بردبار در جبهه کردستان و جبهه مقابل منافقان بود و به همراه دوستان و عزیزان خود، تیمی از تخریب‎چیان را تشکیل دادند و 3 هزار تخریب‎چی در لشکر 25 کربلا آمد که 80 درصد آنها جانباز هستند.

سردار قربانی کار تخریب‎چی‎ها را خیلی سخت عنوان کرد و یادآور شد: مین که منفجر می‌شد آنها شهید می‌شدند، یعنی کوچکترین اشتباه آخرین اشتباه بود و دیگر بر نمی‌گشتند.

وی افزود: بر همه ما فرض است که راه شهدا را ادامه بدهیم؛ ان قلت و توجیه و اینها نمی‌پذیرد.

سردار قربانی تأکید کرد: اگر امروز امام خامنه‎ای به ما تکلیف کردند که در فلان جبهه و منطقه برویم تا از اسلام دفاع کنیم؛ واجب است که برویم.

وی افزود: ما تاکنون دفاع کردیم و از این به بعد نیز دفاع می‌کنیم. دشمن در حوزه دفاع از ما شکست خورد.

سردار قربانی با بیان اینکه مراقب اینترنت و شبکه‌های مجازی و مخرب باشیم که زندگی‎ها را تخریب کرده است، خاطرنشان کرد: ازدواج فرزندان‎مان را جدی بگیریم، اکنون 12 میلیون جوان دختر و پسر شیعه مجرد هستند و خسارت عدم ازدواج این است که نسل شیعه دارد رو به انقراض می‎رود.

وی در پایان با بیان اینکه ما باید هدف شهدا را ادامه بدهیم، عنوان کرد: شهدا گردن همه ما حق دارند، 5 شهید مدافع حرم در همین شهرستان نکا داریم، همه باید بسیج شویم و راه شهدا و ازجمله 180 شهید تخریب‎چی شمال کشور را ادامه دهیم و مطمئن باشیم همان خداوندی که فاو و خرمشهر را آزاد کرد همان خدا داعش و وهابی‎ها را نابود می‎کند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi