شناسه خبر : 54140
شنبه 17 تير 1396 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقد کتاب شعر یک شهید

مجموعه شعر شهید ماشاءالله صفاری در حوزه هنری نقد می‌شود

خبرگزاری فارس: مجموعه شعر شهید ماشاءالله صفاری در حوزه هنری نقد می‌شود

مجموعه شعر «شاعری در دیار خویش غریب» سروده شهید ماشاءالله صفاری با حضور جواد محقق، حسین اسرافیلی و ناصر فیض نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «شاعری در دیار خویش غریب» سروده روان‌شاد ماشاءالله صفاری، مشهور به (بندی سیرجانی) با حضور جمعی از شاعران و منتقدان ادبی بررسی می‌شود.

جواد محقق، حسین اسرافیلی، ناصر فیض، سعید بیابانکی، علی داوودی و جمعی از اهالی شعر و ادبیات در این برنامه حضور خواهند داشت.

این برنامه ساعت 16:30 دوشنبه، 19 تیر‌ماه در سالن سلمان هراتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست ادبی به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

شهید ماشاءالله صفاری، متولد1326 سیرجان کرمان، در نوجوانی حافظ قرآن کریم و در جوانی کشتی‌گیر بوده است.در روزهای قبل از انقلاب جزو مبارزین با رژیم طاغوت بود. بندی در 20 آذر 1364 در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi