شناسه خبر : 54165
یکشنبه 18 تير 1396 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار قهرمان تیراندازی بانوان با خانواده شهید مدافع حرم ورزشکار

عضو تیم ملی تیراندازی بانوان:
 
  نرجس امام‌قلی‌نژاد در دیدار با خانواده شهید مهدی عسگری گفت: تلاش می‌کنم دینم را به شهدا ادا کنم گرچه این کار غیرممکن است چون شهدا از خون و جوانی‌شان برای سربلندی ایران اسلامی گذشتند، تلاش من در مقابل ایثارشان ناچیز است.
 
  به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عسگری نرجس امام قلی نژاد عضو تیم ملی تیراندازی بانوان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

  نرجس امام قلی نژاد در این دیدار صمیمی گفت: من همیشه خودم را مدیون شهدا می دانم و تلاش می کنم دینم را به این عزیزان ادا کنم گرچه این کار غیر ممکن است چون شهدا از خون و جوانیشان برای سربلندی ایران اسلامی گذشتند که تلاش من در مقابل ایثارشان ناچیز است.

  قهرمان بازی های کشورهای اسلامی با بیان اینکه همسران شهدا در رسیدن این عزیزان به اهدافشان نقش بسزایی داشتند، افزود: شهدای مدافع حرم  از ارزشمند ترین بخش زندگیشان گذشتند تا مردم آرامش داشته باشند، گذشتى که هیچ وقت قابل جبران نیست.

  بر اساس این گزارش در ادامه این دیدار نرجس امام قلی نژاد و الهام مولایی همسر شهید مدافع حرم مهدی عسگری گفتگوی صمیمانه ای داشتند که تصاویر آن را مشاهده می کنید.
 
تلاش می کنم دینم را به شهدا ادا کنم
تلاش می کنم دینم را به شهدا ادا کنم
تلاش می کنم دینم را به شهدا ادا کنم
تلاش می کنم دینم را به شهدا ادا کنم
تلاش می کنم دینم را به شهدا ادا کنم

 منبع: رسانه تابش کوثر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi