شناسه خبر : 54175
دوشنبه 19 تير 1396 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

5درصد با اینهمه درد!

ابراهیم- اینجانب بازنشسته سپاه و از رزمندگان دوران پر افتخار دوران دفاع مقدس با 61 ماه جبهه هستم. افتخار می کنم از سن 14 سالگی در سال 60 به جبهه با هزار ترفند ... اعزام شوم. دو بار سابقه موج انفجار از ناحیه سر و گردن و بدن به صورت شدید در عملیات میمک سال 63 و عملیات کربلای 5 سال 65 دارم.

 از همان سال ها درد اعصاب و روان و... را با مصرف دارو شروع کردم که در طی این سال ها چند بار دچار فلج مغزی شدم و 70 درصد بدنم حتی فلج شد و همه متخصصان اعصاب و روان و مغز و اعصاب گفتن این رابطه مستقیم با موج انفجارها و ptsd از آن دوران دارد.

 خلاصه الان مصرف دارو و آمپول اینجانب به روزی 30 تا 40 قرص و آمپول رسیده و مدام تشنج و حمله عصبی دارم. ضمن اینکه شب ها خواب ندارم و این امر منجر به بالا رفتن کراتین خون شد و به کلیه هایم نیز آسیب زد و کلیه هایم همچنین با مصرف زیاد دارو از کار افتاده و روز در میان دیالیز می کنم. همچنین ریه هایم رو هر سال هواگیری می کنند و...

 بعد از گذشت 33 سال از آن دوران و داشتن صورت سانحه و بودن اسم بنده در لیست آمار مجروحین بنیاد محترم شهید 5 درصد جانبازی برایم در نظر گرفتند به طوری که دکتر بنیاد اصلا یک کلمه با من صحبت نکرد و در عرض دو دقیقه تمام آسیب های من در دوران جنگ و درد و رنجی که در این 33 سال کشیده بودم و ازکارفتاده شدم رو 5 درصد اعلام کرد که جای تعجب و ... دارد.

  امروز امثال من هم از بنیاد گله مندیم و هم از مسئولینی که امثال ما را فراموش کردند و درد جایی بیشتر می شود که فرزندم با لیسانس حسابداری بیکار باشد و آلام من رو هم تحمل کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقا ابراهیم سلام
ان شاءالله خدا وند به شما شفا عنایت فرماید. فرزندتان رشته خوبی درس خوانده است در کارهای آزاد برای ایشان کار زیاد است مخصوصا بازاری ها به حسابدار مطمئن خیلی نیاز دارند.
باسلام دوست عزیزازماست که برماست درتمام مناسبت هاهمیشه عده ای خاص وشناخته شده ازقشرجانبازوخانواده شهیددرملاقات های رهبری وریس جمهورومسولیین کشورونظام هیچوقت ازمشکلات کشورومردم حرفی نزده وفقط تعریف وتمجیدمیکنندامانمیدانندکه اینگونهدفاع وحمایت ازمسولیین ونظام غلط هست هرکاری بایدبجای خودش انجام بشوداگردرجامعه مشکلی مردم دارنندحتمابایدبه گوش رهبری ومسولیین برسدتابلکه این مشکل تبدیل به زخم وبعدهاهمین زخم تبدیل به سرطان نشودمگرمیشوددرکشوری 80میلیونی تنهاوظیفه دوستان عزیزکه دستشان به رهبری ومسولیین میرسدبه به وچه چه کنان باشندچه اشکال داردکه من اگرخودم مشکلی ندارم ولی دیگری داردحداقل کاری برای اوبکنم چرامااینهمه نسبت به همدیگربی تفاوت شده ایم کجارفت آن ایثاروگذشت وفداکاری آیاماهمان بچه های جبهه وجنگ وانقللب هستیم نمی دانم شایدهم بنده اشتباه میکنم اگرمن هم درجمع ملاقات کنندگان مسولیین بودم فقط تعریف وتمجیدوووووومیگفتم بهرحال این عمرگران تمام خواهدشدچه سخت چه آسان چه زشت وچه زیبافقط درتاریخ نوشته خواهدشدکه چه ظلم وستم هاکه ماخودمان درحق خودمان کردیم آزاده وجانبازه بسیجی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi