شناسه خبر : 54193
سه شنبه 20 تير 1396 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات

سردار قدرت الله منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هرجا همراه با آرمان های شهدا بودیم ، پیروز شدیم و هرجا از مسیر شهدا فاصله گرفتیم دچار ضرر و زیان شدیم .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم مسیر شهادت است گفت: این سیر از شهادت امام علی علیه السلام در مسجد کوفه شروع و تا شهدای کربلا تداوم پیدا می کند. و ادامه آن تاسیس انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا در هشت سال دقاع مقدس به پیروزی ها و موفقیت هایی دست یافته که این پیروزی ها و موفقیت ها را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس جنگ بسیار سختی بود و تقابل حق و باطل بود و ما توانستیم با دست خالی و روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان این مرز و بوم مقابل دشمن و تمام متحدانشان بیاستیم

سردار منصوری تاکید کرد: آن جوانان با اخلاص و ایثارگری و فداکاری توانستند دشمن را از پا در آوردند. جوانان امروز با همین روحیه تا کنون در تمام صحنه ها پشت سر ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا حضوردارند.

وی تصریح کرد: اگر خدای نکرده اتفاقی بیافتد مثل جوانان هشت سال دفاع مقدس باز هم حماسه آفرین خواهند بود و درس بزرگی به دشمن خواهند داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران با اشاره به خصوصیات شهدای اطلاعات گفت: شهدای اطلاعات از افراد مومن و ایثارگر و ارزشی زمان هشت سال دفاع مقدس بودند. از ویژگی های بارز آنان می توان به گمنامی و اخلاص در کار اشاره کرد.

سردار منصوری ادامه داد: ما بهترین نیروهای ارزشمندی را داشتیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدن از جمله این نیروها می توان به شهدای اطلاعات اشاره کرد که از شجاع ترین و بارزترین نیروهای انقلابی و مدافع آرمان های امام و شهدا بودند. نکته بارز اینکه این شهدا مانند سایر شهدای دفاع مقدس از خانواده های متدین و مذهبی و ارزشی بودند.

وی با اشاره به رویکرد ها و خط مشی یادواره های شهدای اطلاعات عنوان کرد: کارهای خوب و ماندگاری در حیطه برگزاری یادواره شهدای اطلاعات انجام شده است . یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهید وشهادت می تواند برای نسل جدید برگزار شود و البته چنانچه از حالت حاشیه ای در بیاید و با فرهنگ بومی مناطق برگزار گردد و منطبق با فرهنگ هر منطقه باشد. بهتر است .

   
  

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi